Нова придобивка за мен и KANU
BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 07 Ное 2011 04:46
Не слагай много за да имат място да тичат, че да са им free cage яйцата!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Мнение от K-A-N-U » 07 Ное 2011 07:06
Ne prevra6tai i tazi tema v porednata ti mozachna diaria, ako obichash! Dostatachno si ia u**al veche

Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
K-A-N-U
Мнение от K-A-N-U » 20 Ное 2011 09:00
Ochakvam drugata sedmica da doide novata kletka.
Eto niakolko snimki v barzinata:




Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
K-A-N-U
Мнение от K-A-N-U » 17 Яну 2012 07:49
Naredihme vsi4ki osnovni komponenti otnovo, no tozi pat gi prihvanahme edin kam drug sas niakolko to4kovi zavarki.
Sled kato vsi4ko pasna otnovo, preminahme kam podsilvane na napravenite zavarki do kadeto e vazmojno da se stigne.
Za da se napravi zavarka ot vsi4ki strani se naloji da pribegnem kam tozi metod:
Kupih edin zdrav kolan sas treschotka i svihme prednia dolen krai na kletkata i sas manevrirane uspiahme da zavarim trabite ot vsi4ki strani.
Dnes dovarshihme sas zavarkite po trudnite mesta i slojihme planki varhu koito da legnat prednite kraka na kletkata.
Utre triabva da zaredia otnovo(3-ti pat) butilkata s raboten gas i da prodaljim sas zavarkite.
Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
K-A-N-U
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 18 Яну 2012 20:29
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от andrian999999 » 19 Яну 2012 02:23
много ми харесва да гледам как се прави кола, 1 тъп ваъпрос от мен не требват ли некакви хомологации за клетката, или колата ще е в нещо като клас "хоби кар" така поне май е в БГ ама пак искат маи сертифициран човек да я направи
andrian999999
Мнение от K-A-N-U » 19 Яну 2012 07:39
Vaprosa ti ne e tap a napalno validen. Ne sam savsem na iasno v BG kak sa regulaciite, no moga da ti kaja tova koeto znam za tukashnite. Homologaciata na kletkata stava sled kato e postroena i obiknovenno cialata kola se homologira na vednaj. Pravi se predi 1-voto rali cialostna inspekcia na kolata i se preglejda kak e napravena kletkata. Ne si spomniam dali biah spomenal predi no az si kupih tazi kletka kato gotov kit koito otgovaria na iziskvaniata na vsi4ki sastezatelni devizii v USA za tazi kola. Trabite sa predvaritelno oganati otriazani i napraveni po spesifikaci. Smiatam da vliaza v klas koito se kazva PGT (ProductionGT) v koito kolata s iskliu4enie na safety oborudvane i okachvane po izbor e v po4ti stockov variant.
Ako ima drugo, pitai.
Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
K-A-N-U
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от andrian999999 » 19 Яну 2012 11:15

andrian999999
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 19 Яну 2012 17:44
Има си изисквания колко да са дебели тръбите и как да са свързани, както например кръста от 5-те тръби зад гърба на водача виж как има едни планки за допълнителна здравина.
Отделно тук от всички участници се изисква да карат със HANS (Head and Neck Support),
нещо което не е задължително за Европа, поне за хоби класове, поне това, което знам.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
mitoko
Мнение от K-A-N-U » 24 Яну 2012 07:35
Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
K-A-N-U
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 24 Яну 2012 07:47
Това все едно ше влиза в бой с носорози

Коя е тази бабанка дето заварява по-горе?
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 25 Яну 2012 20:54
След консултация със човерк дето има много опит във правенето на клетки ето какво каза той:
имам няколко забележки - като за начаро - лошо напасване на тръбите, кофти заварки - има си изисквания, като в процеса на заваряване да се използва т.нар. двойно ваниране, после - от кулов кран ли ще го пуска това или ще го кара? кейджа в никакъв случай не бива да се усилва по този начин към купето..
има деформационни зони между купето и кейджа - нещо требе да омекоти резките удари....а за захващането към прага - просто нямам думи - ами да отвори на къстъм кейджес и да разгледа...

LordDigital
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 25 Яну 2012 21:08
нали кейджа му е правен и купен готов по техните изисквания?
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Мнение от K-A-N-U » 26 Яну 2012 08:25
"кофти заварки" - Ami tolkova mojem tolkova zavariame, spored men zavarkite stavat strahotno kato se ima v predvid usloviata i konsumativite s koito se nalaga da rabotim. Bashta mi se zanimava cial jivot sas jeleza ot vsiakakav tip i forma, no tova mu e 1-via podoben proekt. V BG rabotiat samo s CO a tuk smesta koiato se polzva ot mashinata ni e taka narechenata 75/25 (Argon/CO). Telopodavashtoto s koeto rabotim e sa6to mnogo po razlichno ot tezi s koito e rabotil: sila, nastroiki, tel i t.n. Kato zapo4nahme 1-via den da zglobiavame si zagubihme cial den da napravim nastroikite na mashinata, prosto ne iskashe da raboti kakto triabva i tova e! Kopuvah druga mashina, s neia be6e ujasno prosto. Pove4eto hubavi i moshni wire welders sa na 220-240 V a pri nas v ka6ti imame samo 115V.
"oт кулов кран ли ще го пуска това или ще го кара?" - seriozno li go kaza tova chovek "дето има много опит във правенето на клетки"? WOW shokiran sam napravo!!! Ako chovek e vijdal pone malko sastezatelni koli ta bilo to samo na internet ili po televiziata vednaga bi triabvalo da mu napravi vpechatlenie che moiata kletka e niakak si....posten variant. Na snimkite ne sam pokazal dori o6te trabite koito sa za ukreplenie kam zadnata chast na kolata, a te vsashnost sa samo dve. Da samo dve sa! I tova e oficialno odobrena kletka ot Rally America i FIA ako ne se laja. Az daje mislia da slagam o6te niakolko dopalnitelni trabi otzad 4e horata praviat celi labirinti ot trabi v zadnata chast na kletkata, a za prednata da ne govorim. Moia model e dosta posten v sravnenie s masata rali i drugi sastezatelni avtomobili.
"кейджа в никакъв случай не бива да се усилва по този начин към купето....има деформационни зони между купето и кейджа - нещо требе да омекоти резките удари....а за захващането към прага - просто нямам думи - ами да отвори на къстъм кейджес и да разгледа" - Ne sam saglasen s negovto mnenie za ukrepvaneto po kupeto. Moite ukreplenia po kopeto sa daje....kak da kaja....smeshni edva li ne. Kato vidia kak horata si ukrepvat kletkite kam kupeto i moite mi se struvat nishtojni. Slojihme gi kolkoto da ne e bez hich, viarvam che shte svarshat niakakva rabota makar i da sa malki po razmer. Pri usloviata v koito sme za men e pre dostatachno i iskam pone malko ot malko da eliminiramdeformaciite, ta nali tova e chast ot glavnata i deia za postaviane na kletka: da napravi shasito na kolata bezopasno za ekipaja, da podobri struktornata zdravina i da eliminira vsiakakvo usukvane na kupeto. Ne vijdam kakvo ne mu haresva na zahvashtaneto kam praga, no pak kazvam che kletkata si doide sas vsi4ki instalacionni konsumativi i e odobren za sastezania sas Rally America.
Eto i malko materiali da podkrepiat glednata mi tochka za usilvaneto kam kupeto i za naredbata na trabite:
http://www.youtube.com/watch?v=BofOg_Lb ... re=related Tova e roll cage imenno ot Custom Cages i ogledai da vidish kak e usilena kletkata ne samo pri A + B pillars ami kato cialo.
http://www.izzyscustomcages.com - Mnogo dobar v izrabotvaneto na kletki i prihva6ta kletkite masivno kam prednite A pillars i kam gredata nad prednia prozorec, sashto taka pravi mnogo seriozni usilvania i v zadnata chast na kletkata. Pravil e kletki za vsiakakvi koli, i ima mnogo snimki.
"One of the major things to consider when installing a roll cage is the effect it can have on the handling and overall structural integrity of the chassis. For instance, when the front and rear suspension pick up points are tied together by the cage structure, the cage acts as a sway bar which dramatically cuts chassis twist, and body roll. The potential problem occurs over time as the car is driven to its limit and twists to the point where the mounting surfaces of the cage are compromised-making it useless in a hard accident. The best way to avoid this problem (especially for rally cars) is to connect the cage structure to the body shell in as many places as possible"
Eto i malko snimki na kletki praveni v drugi rali koli:



Eto i ilustracia na FIA i Rally America roll cage http://www.rally-america.com/info/2008_Rollcage.pdf
Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
K-A-N-U
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта