Тресе ми скоростният лост на пета предавка?
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Няма значение голямо за колко-иначе набутвация.Тези неща които си сменил могат само да и повишат цената (евентуално).Аз съм правил сметка,не за твоята кола,и може би в случая една скоростна кутия втора ръка ще ти спести доста пари и нерви.Ако си късметлия,естествено.Ако се разтърсиш,не може да не намериш нещо подходящо.Иначе-на пазара.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Ако не я ремонтираш скоро ще отвориш подобна тема:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=18933
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=18933
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Това е само началото на процеса, който може да трае дори година-две! Зависи колко караш. И при мен започна така с MR2 AW11. В началото започна да трепти, после лостът се движеше напред и назад само при подаване на газ. Сега вече 5-та скорост се изключва сама и на магистралата я държа. Хубавото е, че не е нужно да се цепи цялата кутия, а само сектора за 5-та скорост. Лошото е, че е малко трудно и рисковано, ако не се направи както трябва (хубави инструменти и много внимание). И понеже не е сигурно, първо се набавят частите и после се разглобява. Аз вече почти съм ги осигурил, но не са всичките. Много са скъпи. Много е вeроятно да е и синхронизаторът, но е възможно да е вилката (FORK, 5th SHIFT), която е алуминиева, както и трансмисионните колела (HUB, TRANSMISSION CLUTCH, NO.3 и SLEEVE, TRANSMISSION HUB, NO.3), лагерът или зъбното колело на самата 5-та скорост (GEAR, 5th). Другото лято ще я оправям. Но това е при моята кола - скоростната кутия е С50. Това е тяхната болест: 5-та скорост!!!
Едно допълнение към проблема: Преди да започне да трака усещах леки вибрации в лоста, когато съм на пета. отдавах го на годините и километрите на колата. За съжаление е било време да потърся консултация, но уви. Тъй че ако има колега с подобни вибрации на петата, би могъл да потърси помощ от колегата мехаННика.
За проблема: В сряда я оставих на колегата мехаННика, той я е разглобил и опитал да елиминира проблема (болест на АВЕНСИС 1 - развиване фиксираща гайка на пета, в следствие на което се скапват шлици на з.колело), за съжаление само частично, тъй като има и необратими последствия. Ще трябва да се сменят части за пълно отстраняване на проблема.
За проблема: В сряда я оставих на колегата мехаННика, той я е разглобил и опитал да елиминира проблема (болест на АВЕНСИС 1 - развиване фиксираща гайка на пета, в следствие на което се скапват шлици на з.колело), за съжаление само частично, тъй като има и необратими последствия. Ще трябва да се сменят части за пълно отстраняване на проблема.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], jackrock и 6 госта