Проблем с ТМ АУТО
На никой не го пожелавам, но явно това е самата действителност в България. Преди Тойотата имах Шевролет и в София Ауто ми бяха откраднали оригиналния плафон с контакт в багажника, там не съм се разправял понеже го видах след месец. На мой роднина, който си купи чисто нова КИА точно преди зимата беше с летни гуми. Отива да я плати и и си плаща 4 зимни гуми да ги монтират. Летните гуми му ги слагат в чували да си ги прибере. На пролет изважда летните гуми и вижда че не са чисто нови а са карани. Еми това са случай само на моето семейство. Питам аз ли съм най-големия карък или това е масова практика..?
Аз лично бих писал на директора за Европа (би трябвало да има такъв). Когато си избирах кола се спрях първо на Мазда. Естествено, като се обадих на БГ представителя с няколко въпроса ме отрязаха и казаха,че нямат информация и да съм звъннел след месец. Писах един мейл до Мазда-Япония и след половин час вече имах мейл с извинение за бг колегите им и отговори на всичките ми въпроси. Мейла беше от някакъв си директор, който отговаря за Европа. Навсякъде освен у нас представителите се стараят да ти помогнат по всякакъв начин и ако се оплачеш където трябва много бързо ще стигне до шефа на съответния представител и проблема ти ще бъде решен.
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Всеки който е ходил в сервиза на ТМАуто е видял колко много камери има. Няма место от двора и халетата, което да не е под постоянно видеонаблюдение.
Силно се съмнявам някой монтьор или служител да се осмели да сменя седалка. Прекалено видима и хамалска дейност е. Най-малкото ще му търсят сметка за това по коя поръчка извършва дейност и ще трябва да заведе поръчка и да я плати от собствения си джоб. laugh.gif
Силно се съмнявам някой монтьор или служител да се осмели да сменя седалка. Прекалено видима и хамалска дейност е. Най-малкото ще му търсят сметка за това по коя поръчка извършва дейност и ще трябва да заведе поръчка и да я плати от собствения си джоб. laugh.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- iceman1234
- Мнения: 123
- Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
- Местоположение: Plovdiv
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
За да те хвърля още по дълбоко в размисъла,ще ти кажа,че на снимките от мобиле.бг,тоест, още преди човека да си купи тази италианска огризка,си личи кое колко е износено.Интересно защо не казва този факт тук???? Може би се надява да издрънчи някой ароматизатор за 6лв или пък стелки за 80? Всеки може да се заблуди или да бъде заблуден,може пък да го е страх от жена му защото парите за колата са нейни,но всичко си има граници.Тия заговори на всички сервизи срещу тяхната фамилия приличат на роман на Робърт Лъдлъм или на нещо с латински термин.
Бих се извинил ако ми бяха показани записите от камерите. Нали затова са пустите камери, за чий .... са ви. Но така и не ми се показаха, също така няма логика записите да се пазят 4-5 дни, както твърди управителя, понеже има коли които стоят в сервиза по 1, 2, 3 или 4 седмици.. А ти нали не беше от сервиза?!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта