проблем при авенсис д2д 2000г

whitefang
Мнения: 145
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Мнение от whitefang » 07 Ное 2011 21:25

Да класически дизелак пали така ако има компресия (забрави бензин да пали от 1/4-Кви са тия измислици премислици да пали под 1/4 оборот 4-тактов двигател), на D4D никой не отваря дюзите да пръсне нафта преди определено налягане в рейката,а за да стигне трябва нещо да върти там дет вдига това наляганеwink.gif.Щото няма да пръсне ми ще плювне.КПусти компютри навсякъде и объркаха идеята за паеленето даже rolleyes.gif
ПС:Лексус предполагам имаш предвид под "старите тойоти" такива с класически дизелов агрегат
;) CE,CT код на двигателя Ма то не са само тойтотите така.
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 08 Ное 2011 00:30

whitefang написа:Да класически дизелак пали така ако има компресия (забрави бензин да пали от 1/4-Кви са тия измислици премислици да пали под 1/4 оборот 4-тактов двигател), на D4D никой не отваря дюзите да пръсне нафта преди определено налягане в рейката,а за да стигне трябва нещо да върти там дет вдига това наляганеwink.gif.Щото няма да пръсне ми ще плювне.КПусти компютри навсякъде и объркаха идеята за паеленето даже rolleyes.gif
ПС:Лексус предполагам имаш предвид под "старите тойоти" такива с класически дизелов агрегат
;) CE,CT код на двигателя Ма то не са само тойтотите така.
Това с червеното с кодовете не те разбрах.
Иначе под стари тойоти имам предвид и бензиновите карбураторни също.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта