проблем със съединителя и превключването на скорости-РЕШЕНО

Публикувай отговор
mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 04 Ное 2011 21:07

Tevzeka написа:Здрасти колега,
Доколкото разбирам твоят проблем е от линията плаващи във времето и зависещи от обстоятелствата кахъри, които по своето естество и определение са изключително трудни за дефектиране, особено без изпълнение на правилото око да види, ръка да пипне.
Най разумния сценартй на поведение в твоя случай е да караш и да се наслаждаваш на другите достойнства на дадената марка и модел автомобил, не обръщайки внимание на тези явления в живота на твоята кола. Има добра жизнена позиция на автомобилистите в Russia, която в оригинал звучи приблизително така "Хороший стук всегда выдет наружу", и тогава ще разбереш за какво е ставало точно дума.
Прав си колега,
така е, в момента колата върви и по този начин , но това много ме дразни. И рано или късно ще я оправя. В крайна сметка всичко опира до пари. Вече нямам никакво доверие на майстори, и затова се мъча някак си сам да си реша проблема. До сега съм потрошил доста пари, по майстори, и е ефект нулев.
А нищо не споменаваш за помпата и работния цилиндър ??

Tevzeka
Мнения: 8
Регистриран на: 04 Ное 2011 09:28
Местоположение: Варна

Мнение от Tevzeka » 04 Ное 2011 21:23

Интуицията ми подсказва, че те нямат отношение към твоя проблем
Интуицията ми се е изградила на базата на пълното разглобяване на карина Е 2СТ 2.0TD, имам я вече 5 години въпреки че сега не я експлуатирам аз , а баща ми.
Моята има доста лошо превключване на скоростите 1 и 2 (особенно 1-ва)
Издава хъркащо-трещащи звуци на празен ход при нагрято масло на скоростната кутия, но в крайна сметка си върши основните фкнкции на апарат, който трябва да ти предвижи задника от точка А в точка В с доста добър комфорт. Но не и през зимата защото печката и не работи практически.
Колата ме устройва заради факта, че за сега не съм седнал в друго такова животно с толкова удобни седалки и ергономика.
Останалото и го прощавам щото това за мен е най вахното.

Tevzeka
Мнения: 8
Регистриран на: 04 Ное 2011 09:28
Местоположение: Варна

Мнение от Tevzeka » 04 Ное 2011 21:26

База за сравнение по горния пост Ниссан Алмера 2009 (нов съм си го купувал), Тойота Камри, Ниссан Х-Трейл

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 04 Ное 2011 21:35

Tevzeka написа:База за сравнение по горния пост Ниссан Алмера 2009 (нов съм си го купувал), Тойота Камри, Ниссан Х-Трейл
Е тук вече нещо не ми се вярва, wink.gif

Tevzeka
Мнения: 8
Регистриран на: 04 Ное 2011 09:28
Местоположение: Варна

Мнение от Tevzeka » 04 Ное 2011 21:56

Имам предвид, че удобството на карината като седене и возия са на висота.
Сега карам нисан, не ми харесват седалките му. Камри и Нисан Х-трел са коли, в които епизодически ми се налага да се предвижвам и не бих казал, че са по удобни като седене в сравнение с карината.

Tevzeka
Мнения: 8
Регистриран на: 04 Ное 2011 09:28
Местоположение: Варна

Мнение от Tevzeka » 04 Ное 2011 21:59

Но новото си е ново, не се чупят.
Но всеки път, когато си карам старата тойота изпитвам дълбоко положителни чувства , които ме карат да игнорирам леки житейски неприятности като течаща кормилна рейка, неработеща печка.

Tevzeka
Мнения: 8
Регистриран на: 04 Ное 2011 09:28
Местоположение: Варна

Мнение от Tevzeka » 04 Ное 2011 22:12

Извинявам се, че се впуснах в писане по въпроси не имащи пряко отношение по темата.
Ако сутри на студено всичко ти е наред, а отрицателните проблеми се появяват след каране това ме навещда отново на мисълта за 1)кекаво феродо 2)кофти масло в кутия 3)или системата на цилиндъра на усилвателя на педала на съединитела 4)или все пак може и да имат почва подозренията ти за читавост на изпълнителния цилиндър
Просто пак провери хода на вилката на цилиндъра при снети маншонию Ако всичко е наред знаци не е от каскадата педал-изп.цилиндър-вилка

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 04 Ное 2011 22:25

Tevzeka написа:Извинявам се, че се впуснах в писане по въпроси не имащи пряко отношение по темата.
Ако сутри на студено всичко ти е наред, а отрицателните проблеми се появяват след каране това ме навещда отново на мисълта за 1)кекаво феродо 2)кофти масло в кутия 3)или системата на цилиндъра на усилвателя на педала на съединитела 4)или все пак може и да имат почва подозренията ти за читавост на изпълнителния цилиндър
Просто пак провери хода на вилката на цилиндъра при снети маншонию Ако всичко е наред знаци не е от каскадата педал-изп.цилиндър-вилка
Разбирам те, но просто немога да проумея как феродото ще залепва постоянно, трябва да е едва ли не като каучук.
Иначе незнам как да сравня хода на вилката, т.е. нямам ориентир, незнам колко трябва да е нормално, видимо отделя, но незнам какво е положението когато колата тръгне. Може би при работеща трансмисия да е необходима по-голяма сила на натиска, и помпата да не може да нагнети като хората в този момент.
Другото което ми се върти в главата е да преближа изп. цилиндър с 7..8 мм към вилката. Ще му направя отделна стойка от винкел, с нови дупки, и завъртян по оста си цилиндър на 90град. (обратно на час. стрелка), но изместен по оста си напред в оказаните размери unsure.gif

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 16 Ное 2011 21:18

изкам да попитам по-запознатите:
опашката на скоростната кутия (вала със шлиците на който се намира феродовият диск) как контактува с маховика, във втулка ли е опората , в лагер, или е свободна ??

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 17 Ное 2011 08:34

Опашката и маховика не контактуват изобщо.Още много малко ти остава и ще го конструираш наново този иначе здрав и непретенциозен автомобил.Успех

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 17 Ное 2011 12:21

мехаННика написа:Опашката и маховика не контактуват изобщо.Още много малко ти остава и ще го конструираш наново този иначе здрав и непретенциозен автомобил.Успех
В такъв случай смяна на съединител става ли само с отместване на кутията настрани, или трябва да се свали цялата?
Carina E 4AFE LB 1992

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 17 Ное 2011 17:22

мехаННика написа:Опашката и маховика не контактуват изобщо.Още много малко ти остава и ще го конструираш наново този иначе здрав и непретенциозен автомобил.Успех
Не ми минават вече тея митове и легенди за здрав автомобил .... приключил съм в такива вярвания, ще бягам май пак на немско. Благодаря за отговора все пак колега, както винаги точен и на място, жив и здрав! :thumbsup:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 18 Ное 2011 03:30

mafiota написа:
мехаННика написа:Опашката и маховика не контактуват изобщо.Още много малко ти остава и ще го конструираш наново този иначе здрав и непретенциозен автомобил.Успех
Не ми минават вече тея митове и легенди за здрав автомобил .... приключил съм в такива вярвания, ще бягам май пак на немско. Благодаря за отговора все пак колега, както винаги точен и на място, жив и здрав! :thumbsup:
Митове и легенди? Отвори германските технически прегледи и чети всяка възрастова категория кое е най-здраво след проверени милиони коли от всички марки! Те немците ти казват, че Тойота е най-здрава на база технически проверки, ти бягай и на китайско ,ако искаш, но не прави внушения във форума, които не кореспондират с обективната действителност.

Карина, а след това и Авенсис са най-здравите автомобили в този клас.

Не е проблемът в Тойота за това,че я даваш на некомпетентни майстори, които сменят неща,които не е трябвало и си даваш парите. Не в Тойота проблемът,че и сам си я разглобяваш и сглобяваш. Това не е жигула в крайна сметка.
Отиди в ТМ Ауто за диагностика и тогава можеш с право да недоволстваш,ако нещо има счупено в скоростите,което изобщо не вярвам. Проблемите са ти започнали след смяната на съединителя, където трябва да се насочиш-дали към самия съединител или към самата смяна е отделен въпрос,но ми се струва,че по доста лоши сервизи си я карал.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 18 Ное 2011 08:27

mafiota написа:
мехаННика написа:Опашката и маховика не контактуват изобщо.Още много малко ти остава и ще го конструираш наново този иначе здрав и непретенциозен автомобил.Успех
Не ми минават вече тея митове и легенди за здрав автомобил .... приключил съм в такива вярвания, ще бягам май пак на немско. Благодаря за отговора все пак колега, както винаги точен и на място, жив и здрав! :thumbsup:
Kолега, недей така! Ако искаш си вземи и две немски, но дай да оправим тойотата. Кажи какво искаш да сравним с моята. Аз предлагам работния ход на вилката, какво ще кажеш?
Carina E 4AFE LB 1992

moloko
Мнения: 283
Регистриран на: 14 Окт 2010 22:23
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от moloko » 18 Ное 2011 10:41

Тази тема я гредам от няколко месеца и ( а първия опст е от Януари 2010, още малко и една година).
Е......ти съединителя, толковали не можахте да го смените с един оригинален пълен комплект и всичко да си доиде на мястото. Едва ли е толкова скъп за този модел и година.
Очевидно е според мен, че трябва частите да се заменят с нови за да роботят в синхрон и да няма проблеми. Кво да се прави - ще трябва да правиш "изваждане" на кинти. Няма как !

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта