Здравейте,
Преди 2-3 дни ми смениха комплект съединител на Королата (2003, 1.4 VVTi). Супер стана, в смисъл много ми харесва как върви сега, но се появи проблем. Бордовия компютър ми показва средна консумация 13.7 л/100 км., което си е нечувано за този двигател. И се постреснах, защото нормалната му консумация е около 8.5 градско.
И понеже нищо не разбирам, моля да ми поясните - възможно ли е от смяната на съединител да ми скочи така разхода? Дали компютъра бърка и ако е така, какво да направя по въпроса ? Въобще, дайте съвет какво да правя.
Увеличена консумация (според компютъра)
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Увеличена консумация (според компютъра)
Има два варианта:kamelot написа: възможно ли е от смяната на съединител да ми скочи така разхода? Дали компютъра бърка и ако е така, какво да направя по въпроса ?
- компютъра не бърка и разхода ти е увеличен вследствие на лошо монтиран съединител, който приплъзва
- разкачали са акумулатора и компютъра се е ошашкал
Аз залагам на втория, върви налей 30-ина литра и то ще си каже.
Re: Увеличена консумация (според компютъра)
Изглежда са го разкачали, защото си беше забравил и радиата, и часа. А може ли да се ресетне компютъра или да се изчистят грешките ?Scott написа:Има два варианта:kamelot написа: възможно ли е от смяната на съединител да ми скочи така разхода? Дали компютъра бърка и ако е така, какво да направя по въпроса ?
- компютъра не бърка и разхода ти е увеличен вследствие на лошо монтиран съединител, който приплъзва
- разкачали са акумулатора и компютъра се е ошашкал
Аз залагам на втория, върви налей 30-ина литра и то ще си каже.
Остави така както си е . Просто покарай повечко и повече извън градско ако е възможно.Ако след 200, 300 км няма промяна -тогава се притеснявай. Той сам ще се регулира и настрои към начина ти на каране . Поне при мен е така. Сега показва 6.1/6.2 градско. Ако обаче го нулирам за ново засичане. понеже колата се кара повече градско и си често на място( тогава отчита най-много ) веднага ще скочи на 7, но след като я покарам и я изпъна извън градско си влиза в нормални рамки.
Аз залагам на варианта с разкачения акумулатор.Пъти по-трудно (дали е и невъзможно) е да се демонтират скорости с акумулатор в коша.А за да има това показание на компютъра, явно автомобила е поработил доста на място.Няма ли възможност да си го нулираш без да се долива гориво?Поне при моята може.Дръж ни в течение.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
няма грешка
не се притеснявай. като покараш ще се оправи. това се наблюдава при разкачване на акумулатора, или когато нулираш показанието за среден разход.
средният разход се изчислява като средна стойност на моментните разходи.
средната стойност на моментните разходи се намира като се сумират
показанията за моментен разход и полученото число се дели на броя показания:
Q=X/n
където
Q-средна стойност на моментния разход (среден разход) .
X - показание за моментен разход.
n - общ брой сумирани показания за моментен разход
докато n е малко Q се променя от всяка нова стойност.
когато n стане голямо, Q ще се стабилизира.
Още повече при градско каране X се променя от 0/100 до 70/100 (поне при мен при
потегляне толкова ми показва biggrin.gif )
сега сигурно си забелязал, че средният разход често се променя
когато се натрупа добра статистика от моментни разходи числото се стабилизира и се доближава към реалността.
колкото по рядко се нулира показанието за среден разход, толкова е по-точно.

средният разход се изчислява като средна стойност на моментните разходи.
средната стойност на моментните разходи се намира като се сумират
показанията за моментен разход и полученото число се дели на броя показания:
Q=X/n
където
Q-средна стойност на моментния разход (среден разход) .
X - показание за моментен разход.
n - общ брой сумирани показания за моментен разход
докато n е малко Q се променя от всяка нова стойност.
когато n стане голямо, Q ще се стабилизира.
Още повече при градско каране X се променя от 0/100 до 70/100 (поне при мен при

сега сигурно си забелязал, че средният разход често се променя

когато се натрупа добра статистика от моментни разходи числото се стабилизира и се доближава към реалността.
колкото по рядко се нулира показанието за среден разход, толкова е по-точно.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта