Проблем с ТМ АУТО
Колега, записите от камерите няма да ти помогнат. Този, който е сменил седалката много добре е знаел къде и как да го направи. Единствено маркировката (ако има такава) може да ти помогне по някакъв начин. Ако си убеден в правотата си, не ги оставяй да дишат. Тормози ги докато не ти решат проблема.
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
A какво става, ако сменят седалката гаранционно? На приятел с 3-и Авенсис сега му смениха седалката (заради аербек).desSs написа:тъкмо това си мислех, на яриса му бяха писали на шофьорската седалка /за другите не съм сигурна/. но се виждаше и с просто окоslowtraveler написа:Освен това ако някога е била маркирана колата, върху седалките често пишат с маркер - огледай (може да се вижда и само на ултравиолетова светлина).
....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....
на мен ми бяха счупили малкото прозорче на шофьорската врата, на което имаше маркировка, и след като минах каското и ми поставиха ново, отидох при маркировките и ми го надписаха без пари. казаха, че не било задължително /тоест застрахователите не са ме карали, тогава бях към Булстрад/, ама на мен ми е близо до вкъщи и не ми беше проблем.Raya написа:A какво става, ако сменят седалката гаранционно? На приятел с 3-и Авенсис сега му смениха седалката (заради аербек).desSs написа:тъкмо това си мислех, на яриса му бяха писали на шофьорската седалка /за другите не съм сигурна/. но се виждаше и с просто окоslowtraveler написа:Освен това ако някога е била маркирана колата, върху седалките често пишат с маркер - огледай (може да се вижда и само на ултравиолетова светлина).
тъй че ако твоя човек иска, може да иде да му драснат седалката с маркера

-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Темата съвсем спокойно може да доведе до практиката, оглед от приемчик в присъствието клиента, при оставяне в сервиз и обратно. Така и двете страни са застраховани от злоупотреби.
Просто едно повторение на "Много съм разочарован от новия ми Ярис!!!". Ако приемчика отдава колата с визуален преглед в присъствието на клиента, подобни разправии няма да се случват.
Просто едно повторение на "Много съм разочарован от новия ми Ярис!!!". Ако приемчика отдава колата с визуален преглед в присъствието на клиента, подобни разправии няма да се случват.
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Така е, ама в случая с колега, не се знае кога точно седалката се е превърнала в това, което е сега. Може преди сервиза да е, а може и повреме на престоя в сервиза. И в двата случая приемчика може да отрече, още повече, че ако не са го уведомили от сервиза, приемчика ще си е прав за него си.slowtraveler написа:Практиката е при връщане на автомобила, клиента да огледа добре автомобила, и ако има претенции, да ги предяви на място пред приемчика..
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 19 Апр 2008 11:26
- Местоположение: софия
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 19 Апр 2008 11:26
- Местоположение: софия
Така е аз един път след пребоядисване на бронията от камъчета ми липсваха пластмасовите тапи за корите.....казаха ми, че така билиslowtraveler написа:Практиката е при връщане на автомобила, клиента да огледа добре автомобила, и ако има претенции, да ги предяви на място пред приемчика..

FJ Cruiser limited edition
Колата е Корола Версо 2.2 D4D 2006, купена преди 2 месеца от Горубляне. Незнам дали са прали тапицерията, но беше като нова. А сега са ми сложили седалка на която е седял някъв дебелак, мръсна, накапана, изцапана, кърпена с претапициран не оригинален подлакътник..
надявам се да не са сменили и нещо друго..

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта