[Гаранционни ремонти] на нови автомобили Toyota - обща тема.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
[Гаранционни ремонти] на нови автомобили Toyota - обща тема.
Предлагам създаването на тази тема, в която собствениците на нови гаранционни автомобили Toyota ще пишат какви гаранционни ремонти са извършени.
Така ще имаме по-синтезирана информация за проблемите на различните модели и генерации.
Мисля, че тази тема ще бъде полезна за всички, които искат да си купят Тойота - нова или втора употреба.
Така ще имаме по-синтезирана информация за проблемите на различните модели и генерации.
Мисля, че тази тема ще бъде полезна за всички, които искат да си купят Тойота - нова или втора употреба.
Последно промяна от Akima на 10 Окт 2015 22:07, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Toyota Auris 2.0 d4d, в момента на 2г и 3месеца и 33450км.
- Преминала през кампанияата с педала на газ-та преди да я купим.
- Проблема със свиренето на задните спирачки на около 22-3 000км, като те са си свирели и преди това, ама предишните са нехайствали явно. За тези които не знаят, проблема е признат от Тойота и при проявяване се сменят някакви държачи и накладки.
- На около 32 500 смяна на комплект съединител. Нещо виеше при натоварване. Когато се тръгваше по наклон, най-много се чуваше
Последно промяна от baba_metca на 22 Ное 2011 09:28, променено общо 1 път.
- Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
46000 км до момента и 2 месеца до края на гаранцията:
~1700 км. (2 месеца); Смяна топката на скоростния лост - падна люспа от хромирания детайл.
~1800 км. (седмица по късно); Реглаж на преден мост - волана стоеше накриво когато колата се движеше направо.
~33000 км. (1г и 10м); Смяна на водна помпа - установено намаляване нивото на антифриза при ТО.
~1700 км. (2 месеца); Смяна топката на скоростния лост - падна люспа от хромирания детайл.
~1800 км. (седмица по късно); Реглаж на преден мост - волана стоеше накриво когато колата се движеше направо.
~33000 км. (1г и 10м); Смяна на водна помпа - установено намаляване нивото на антифриза при ТО.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
27000 km/ 8 месеца до края на 3г гаранция.
На 20К смяна на кормилен прът. Няма резултат. Чукането продължава (на място при по рязко завъртане на волана надясно при маневриране. При загасен двигател с развижване на волана наляво-надясно чукането е осезаемо и според мен има проблем с хидравличната рейка)
На 20К смяна на уплътнителна леща на задно гърне поради вибрация. Оказа се дефект при първоначален монтаж.
Имам някои забележки, като шум от скоростна кутия и тегаво превключване от 1-ва към 2-ра и обратно (коментиран проблем с 6-степенната механична кутия но не и гаранционен проблем според ТМ), спирачния педал има страничен луфт (самия ход на педала и спирането си е ОК), както и някои по-дребни нещица, които смятам да предява отново преди да изтече гаранцията, като ще поискам писмено потвърждение ЗА или ОТХВЪРЛЯНЕ на предявеното.
На 20К смяна на кормилен прът. Няма резултат. Чукането продължава (на място при по рязко завъртане на волана надясно при маневриране. При загасен двигател с развижване на волана наляво-надясно чукането е осезаемо и според мен има проблем с хидравличната рейка)
На 20К смяна на уплътнителна леща на задно гърне поради вибрация. Оказа се дефект при първоначален монтаж.
Имам някои забележки, като шум от скоростна кутия и тегаво превключване от 1-ва към 2-ра и обратно (коментиран проблем с 6-степенната механична кутия но не и гаранционен проблем според ТМ), спирачния педал има страничен луфт (самия ход на педала и спирането си е ОК), както и някои по-дребни нещица, които смятам да предява отново преди да изтече гаранцията, като ще поискам писмено потвърждение ЗА или ОТХВЪРЛЯНЕ на предявеното.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
рав4 с мотор 2.2 д4д>
-на около 50к гарнитура на главата*поздрави на братския полски народ
-омасляване на капака на ангр.верига-генерален проблем при тоя двигател-за да се уплътни се сваля целия двигател!
-смяна на капака на клапаните поради избило масло-гарнитурата е вградена в капака!
-семерина на раздатъчна кутия поради избило масло
-др. по-незначителни неща

-на около 50к гарнитура на главата*поздрави на братския полски народ
-омасляване на капака на ангр.верига-генерален проблем при тоя двигател-за да се уплътни се сваля целия двигател!
-смяна на капака на клапаните поради избило масло-гарнитурата е вградена в капака!
-семерина на раздатъчна кутия поради избило масло
-др. по-незначителни неща

Корола 2008 1,4 Д-4Д - на около 55к км, 5 дена преди края на гаранцията - смяна на предни и задни накладки заради свиренето и смяна на кормилна колона заради потропването по малки неравности.
Сега след 10к км усещам, че пак почва да трака, но не ми пука.
Интересното беще, че докато сменят кормилната колона, колата вече беше излязла от гаранция и отивам да си взема събота и каката ми вика: Първо минете през касата да платите фактурата. Тя беше около 2000лв.
Кратък разговор с приемчика и "Лек ден" !
Много съм доволен от ТМ Ауто.
Сега след 10к км усещам, че пак почва да трака, но не ми пука.
Интересното беще, че докато сменят кормилната колона, колата вече беше излязла от гаранция и отивам да си взема събота и каката ми вика: Първо минете през касата да платите фактурата. Тя беше около 2000лв.


Кратък разговор с приемчика и "Лек ден" !
Много съм доволен от ТМ Ауто.
След 1 месец ми изтича гаранцията. 47 хил. км. до този момент. Минах кампанията за педала, смяна на карета на волана и профилактика на задните спирачни апарат заради скърцането.
Нито за секунда не съм съжалявал, че си взех нова тойота. Доволен съм от ТМ ауто. Малко се чудя дали да не си удължа гаранцията с още 2г. Предлагат ми това за 560 лв.
П. С. Забравих и топката на скоростния лост - смениха ми я по тяхно предложение заради олющването.
Нито за секунда не съм съжалявал, че си взех нова тойота. Доволен съм от ТМ ауто. Малко се чудя дали да не си удължа гаранцията с още 2г. Предлагат ми това за 560 лв.
П. С. Забравих и топката на скоростния лост - смениха ми я по тяхно предложение заради олющването.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Смяна на карета на волана.baba_metca написа:Toyota Auris 2.0 d4d, в момента на 2г и 3месеца и 33450км.
- Преминала през кампанияата с педала на газ-та преди да я купим.
- Проблема със свиренето на задните спирачки на около 22-3 000км, като те са си свирели и преди това, ама предишните са нехайствали явно. За тези които не знаят, проблема е признат от Тойота и при проявяване се сменят някакви държачи и накладки.
- На около 32 500 смяна на комплект съединител. Нещо виеше при натоварване. Когато се тръгваше по наклон, най-много се чуваше
1.4 D4D Corolla - октомври 2010 година на ~20000 км.
Отстранени проблеми:
1. Замяна на "вакум помпа" заради което изхвърляше маслото за около 2000 км към 2 литра.
Заявени проблеми и все още неотстранени:
1. Потракване от съединител според ТМ Ауто на празен ход. При натискане на педала изчезва.
2. Обелване на кожата на волана.
3. Виене при катерене на наклон ( не от двигателя ! ). Същото при спускане на наклон на по-ниска предавка. Оборотите са под 2700 но се чува неприятно!
4. Направено първо ТО и сложиха масло 5W40. След 7000 км маслото беше под минимума и този път сложиха SAE:5W30 ACEA:C2. Платих им го ( въпреки че не трябваше! ). Ако пак изчезне ....
Непредявени все още към ТМА проблеми:
1. При преминаване много бавно ( на 1ва без газ по неравности ) се чува някакво прескърцване. За момента са гледали че няма някакъв голям видим проблем по окачването.
2. След измиване стават много гадни "вадички" по стъклата като се спускат и вдигат. Третирането на гумените уплътнения с разни химии закупени от ТМА - които да им подобрят състоянието не помага!
3. Спирачките скърцат
4. Потракване при преминаване "много бавно" през неравности. Особенно комбинирано със завиване!
Отстранени проблеми:
1. Замяна на "вакум помпа" заради което изхвърляше маслото за около 2000 км към 2 литра.
Заявени проблеми и все още неотстранени:
1. Потракване от съединител според ТМ Ауто на празен ход. При натискане на педала изчезва.
2. Обелване на кожата на волана.
3. Виене при катерене на наклон ( не от двигателя ! ). Същото при спускане на наклон на по-ниска предавка. Оборотите са под 2700 но се чува неприятно!
4. Направено първо ТО и сложиха масло 5W40. След 7000 км маслото беше под минимума и този път сложиха SAE:5W30 ACEA:C2. Платих им го ( въпреки че не трябваше! ). Ако пак изчезне ....
Непредявени все още към ТМА проблеми:
1. При преминаване много бавно ( на 1ва без газ по неравности ) се чува някакво прескърцване. За момента са гледали че няма някакъв голям видим проблем по окачването.
2. След измиване стават много гадни "вадички" по стъклата като се спускат и вдигат. Третирането на гумените уплътнения с разни химии закупени от ТМА - които да им подобрят състоянието не помага!
3. Спирачките скърцат
4. Потракване при преминаване "много бавно" през неравности. Особенно комбинирано със завиване!
1 Педала на газта и предни накладки на около 30 000км.
2 На около 40 000км водна помпа. Не беше се отразило на нивото на антифириза, но при смяна на маслото механикът видя че помпата просълзява.
3 На 57000 - задни накладки.
В момента е на 58 000
Чакам за карето на волана и аз. Мисля след зимата да го сменя. Гаранцията е удължена на 5г.
Доволен съм на 100% от сервиза в Търново
2 На около 40 000км водна помпа. Не беше се отразило на нивото на антифириза, но при смяна на маслото механикът видя че помпата просълзява.
3 На 57000 - задни накладки.
В момента е на 58 000
Чакам за карето на волана и аз. Мисля след зимата да го сменя. Гаранцията е удължена на 5г.
Доволен съм на 100% от сервиза в Търново
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
защото не е добре дизел да се юрка много,аз исках да изпробвам,докато колата беше в гаранция.чувал съм,че единствените дизели,които издържат на продължителна пълна газ,са тези на мерцедес.за старите атмосферни дизели гарантирано е така,нали карах е-класа 220д,не знам при cdi-тата,надали.ще разбера скоро,понеже един приятел взе ml 320 cdi.LEXUS написа:Що такива проблеми с тия гарнитури?

всички останали по-добре кротко!
но и в тойота майстора ми каза,че след определен vin има промяна в гарнитурата,може би е производствена грешка на поляците,коя ли вече подред.

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Много бих се радвал, ако в тази тема се пише само по същество и не я разводняваме с коментари.
Така наистина ще се получи максимално синтезирана представа за основните дефекти и проблеми на различните модели.
Благодаря ви предварително!


Така наистина ще се получи максимално синтезирана представа за основните дефекти и проблеми на различните модели.
Благодаря ви предварително!



Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта