тропане на водачи спирачен апарат Ярис
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 28 Фев 2011 16:33
- Местоположение: пловдив
тропане на водачи спирачен апарат Ярис
Здравеите колеги имам тропане вьв водачите на спирачния апарат на Ярето особенно от дясно смених много маистори и сервизи докато се достигне до това заклучение всичко друго е бетон по окачването а като хванеш спирачния апарат се клати. Някои сбльсквал ли се е с този проблем и как е решен защото ми казаха че дори да сменя водачите тропането ще остане защото супотрите се износват вьтре по другите форуми пишеше че стругари правили втулки ще сум благодарен за всякаква помощ
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 28 Фев 2011 16:33
- Местоположение: пловдив
тропане на водачи спирачен апарат Ярис
Колега за прьв пьт чувам да се натягат пружини на спирачен апарат как го правиш товаmoloko написа:И какво тропа колега... Накладките ли ти тракат или....
Я пробваи да си натегнеш пружините на спирачните апарати....
На снимката съм оградил това което наричам "пружина". При мен на Авенсиса е такава . Би трябвало и при теб да има такъв елемент - метална пластина , пружина или нещо подобно ......
Това държи двете части на апарата като се закача обикновенно в горнана и долната част - ще видиш при теб как е .
На мен ми тракаха накладките..... Свалих тези "пружини", те имат определен ъгъл....чрез които се осъществявя натиск, придържане на спирачния апарат. Хващаш с ръце и се опитваш да "ИЗПРАВИШ" ъгъла. Да го направиш по голям така , че по трудно да върнеш пружината на мястото и....... да е необходимо да я сгънеш повече зада я навреш в дупките (при мен е така). По този начин ще създадеш по -голяма сила на придържане и на двете части на апарата и тракане няма..... чак докато се наложи отново да сменяш накладки......... Пробваи , нищо не ти коства....
Това държи двете части на апарата като се закача обикновенно в горнана и долната част - ще видиш при теб как е .
На мен ми тракаха накладките..... Свалих тези "пружини", те имат определен ъгъл....чрез които се осъществявя натиск, придържане на спирачния апарат. Хващаш с ръце и се опитваш да "ИЗПРАВИШ" ъгъла. Да го направиш по голям така , че по трудно да върнеш пружината на мястото и....... да е необходимо да я сгънеш повече зада я навреш в дупките (при мен е така). По този начин ще създадеш по -голяма сила на придържане и на двете части на апарата и тракане няма..... чак докато се наложи отново да сменяш накладки......... Пробваи , нищо не ти коства....
- Прикачени файлове
-
- Untitled.jpg (55.42 KiB) Преглеждано 1046 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 4 госта