сервизен и електронен ключ за Toyota Corolla 2002
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10 Окт 2011 18:43
сервизен и електронен ключ за Toyota Corolla 2002
Здравейте!
Баща ми си купи въпросната тойота, дългата база с VVT-i мотор 1.6 97 коня, но имаме само един от двата екетронни ключа, а сервизният е счупен.
Някой може ли да ми даде информация къде могат да направят резервен електронен ключ и долу-горе какви са цените? Относно сервизния, представа си нямам какво да го правя, няма как да се залепи.
Ще използвам темата да питам дали въпросният двигател е с ремък или с агренаж?
Поздрави,
Станислав
Баща ми си купи въпросната тойота, дългата база с VVT-i мотор 1.6 97 коня, но имаме само един от двата екетронни ключа, а сервизният е счупен.
Някой може ли да ми даде информация къде могат да направят резервен електронен ключ и долу-горе какви са цените? Относно сервизния, представа си нямам какво да го правя, няма как да се залепи.
Ще използвам темата да питам дали въпросният двигател е с ремък или с агренаж?
Поздрави,
Станислав
Резервен ключ за тойота
Колега рез.ключ само за отключване,може да направиш при всеки добър ключар,стига да има същата заготовка,а относно този с чипа за палене в момента има такива,които са от две части еднатае долната част със заготовката,която се нарязва по стария ключ и след продажбата на колата се дава на новия собственик-35лева,а другата част в която е чипа се програмира по стария ключ,без да е необходимо наличието на колата,която след продажбата може да си запазиш и при следващата кола отново да се програмира-цена65лева,това са цени при ключаря в carfur -Бургас за моята корола-2006г.
успех.
успех.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10 Окт 2011 18:43
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10 Окт 2011 18:43
Здравейте отново. Най-накрая днес видях тойотата и естествено нещата не бяха такива, каквито ми ги описа баща ми. Значи в момента колата се кара със сервизния ключ, като към него е закачена външна аларма. Явно имобилайзерът е изолиран. Електронният ключ е със счупен корпус и не се ползва. Електрониката ми се струва че работи, защото при натискане на бутон премигва червен диод.
Въпросът ми сега е къде да отида да се направят нещата като хората?
Да потърся здрав корпус за ключа и да вкарам електрониката вътре, но после някъде трябва да възстановят връзката на имобилайзера. Другия вариант е да отида до представителството на тойота и да ми одерат кожата...
btw Двигателят наиситна е 1.4 97 коня, но в книжката пише, че е с ремък
Въпросът ми сега е къде да отида да се направят нещата като хората?
Да потърся здрав корпус за ключа и да вкарам електрониката вътре, но после някъде трябва да възстановят връзката на имобилайзера. Другия вариант е да отида до представителството на тойота и да ми одерат кожата...
btw Двигателят наиситна е 1.4 97 коня, но в книжката пише, че е с ремък

-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Сервизния ключ също има връзка с имобилайзера. Как мислиш пали нова, кола, като я закараш в сервиз и оставиш сервизния ключ.
Под "електронен ключ", може би имаш в предвид този ключ с бутоните за отдалечено заключване и отключване. Та на този ключ много зависи какво точно му е счупено. Ако е само корпуса си купуваш една заготовка от dealextreme, ebay например, местиш карантиите от единия на другия (не забравяй магнитчето), водиш го на ключар да нареже заготовката и си готов. Ако е нещо по предавателя обаче, да каже някой друг.
Във всички ключове има едни магнитни носители, за връзка с имобилайзера. А тези ключове, които имат копчета на тях имат вградено предавателче с батерийка, за отдалечено отключване и заключване. Алармата просто се връзва към този модул, за да свири там + каквито други финкции има самата аларма. Даже ако си забелязал има ключове, които са с копче да отвориш само багажника и ако алармаджиите са калпави, като отвориш багажника алармата пак ще ти свири (това го казвам от личен опит, защото при мен е така, ама колата така беше купена от ТМ Ауто от предишния собственик). Това е така, защото алармите на Тойта, не са фабрични, нито някакви определени, просто всеки дилър си слага такава, каквато намери за добре. Цялата работа е че някой трябва да настрои ключа към алармата. Което понякога се таксува допълнително, а понякога алармата не го позволява, защото е евтин модел примерно. Сега последните модели аларми, може всички да имат опция настройка на фабричен ключ, ама преди 10-ина години не беше така и затова ти го казвам.
Под "електронен ключ", може би имаш в предвид този ключ с бутоните за отдалечено заключване и отключване. Та на този ключ много зависи какво точно му е счупено. Ако е само корпуса си купуваш една заготовка от dealextreme, ebay например, местиш карантиите от единия на другия (не забравяй магнитчето), водиш го на ключар да нареже заготовката и си готов. Ако е нещо по предавателя обаче, да каже някой друг.
Във всички ключове има едни магнитни носители, за връзка с имобилайзера. А тези ключове, които имат копчета на тях имат вградено предавателче с батерийка, за отдалечено отключване и заключване. Алармата просто се връзва към този модул, за да свири там + каквито други финкции има самата аларма. Даже ако си забелязал има ключове, които са с копче да отвориш само багажника и ако алармаджиите са калпави, като отвориш багажника алармата пак ще ти свири (това го казвам от личен опит, защото при мен е така, ама колата така беше купена от ТМ Ауто от предишния собственик). Това е така, защото алармите на Тойта, не са фабрични, нито някакви определени, просто всеки дилър си слага такава, каквато намери за добре. Цялата работа е че някой трябва да настрои ключа към алармата. Което понякога се таксува допълнително, а понякога алармата не го позволява, защото е евтин модел примерно. Сега последните модели аларми, може всички да имат опция настройка на фабричен ключ, ама преди 10-ина години не беше така и затова ти го казвам.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10 Окт 2011 18:43
Здравейте отново. При мен е счупен само пластмасовия корпус на ключа с бутоните. При един ключар във Варна ми искаха 50лв за въпросната заготовка плюс нарязването й. В крайна сметка си намерих заготовка точно от ebay и се надявам само с преместване на електрониката да стане. Според мен месинговият ключ също се маха и може да се подмени, така че не е нужно да се нарязва нищо. Просто ще ползвам новата пластмаса.
Като пристигне и пробвам, ще споделя резултата.
Като пристигне и пробвам, ще споделя резултата.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10 Окт 2011 18:43
Китайската заготовка пристигна. Оказа се, че не може просто да се махне металния ключ от пластмасата както при оригиналния ключ и да се смени, а трябва да се побълари. Мисля че стана добре, но чак сега забелязвам друго нещо. Нарезите на сервизния ключ и този с бутоните са различни. Интересува ме дали трябва да е така, заради сервизните настройки или просто са дали на баща ми съвсем друг ключ. Колата не е при мен и няма как да го пробвам.
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10 Окт 2011 18:43
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] и 12 госта