Ярис 1,4 Д4Д 2004г прекъсва и мени обороти
Ярис 1,4 Д4Д 2004г прекъсва и мени обороти
Отначало започна да го прави само на студен двг и то само за няколко секунди, но вече го прави по 1 час след като я запаля, като се покара колата около 1 час се оправя, а и днес отворих капака докато го правеше и видях, че колата буквално сама си дава и си пуска газта - все едно има някой вътре и натиска педала - виждам как дросела се движи напред-назад сам самичък. Ходих на диагностика и нищо не показа, но тогава колата беше карана цял ден и не правеше проблем. На какво може да се дължи това според вас? biggrin.gif А и забелязах, че като пусна парното на топло докрай оборотите се увеличават до 1200 и си стоят така, спра ли парното или завъртя ли на студено се нормализират. Не знам дали двата проблема са свързани, но все пак реших да споделя.
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Да, сама си подава газ, когато има повече консуматори си вдига оборотите. Не разбрах за какво прекъсване говориш, но това с повишаването на оборотите е съвсем нормално, моята също го прави, когато включа парното на макс вдига, за да загрее по-бързо. Ако се притесняваш, че повече време поддържа високи обороти, сигурно е защото температурите паднаха.
Обясни за прекъсването, че лично аз не разбрах за какво става въпрос.
Обясни за прекъсването, че лично аз не разбрах за какво става въпрос.

- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Колата си вдига обороти като врътнеш на МАХ топло и пуснеш вентилатор. АБсолютно нормално си е, това е, за да загрее по-бързо или да поддържа топла колата и всичко
Зимно време също вдига обороти, както и лятото вдига обороти при пуснат климатик..... Логиката е една и съща, така че ако е само това промяната си е нормално. Прекъсването нещо не е ясно.... А кой дросел си видял при 1.4 Д4д !?!???? 


- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
А бе, мърдало там нещо, не изпадай в подробности!Me4oKyX написа:.... А кой дросел си видял при 1.4 Д4д !?!????

Описаните "симптоми" съвпадат със състоянието "клинично здрав"!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Ярис 1,4 Д4Д 2004г прекъсва и мени обороти
1.4 Д4Д в ЕКУ-то е заложено да вдига оборотите на празен ход когато е включено парното. При мен от около 800 отиват на 950. Когато колата стане достатъчно топла, загрее на средата, този режим изключва и оборотите стават 800. На 800 отиват веднага и ако изключа парното. Ако по някаква причина пак падне температурата, например дълго стоене на празен ход, пак сработва този режим. Не търси връзка между двете неща. Четох, че това е с цел все пак някога да стопли, щото тия икономични дизели почти не произвеждат паразитна топлина ако не поизгорят малко повече нафта.emiche написа:...А и забелязах, че като пусна парното на топло докрай оборотите се увеличават до 1200 и си стоят така, спра ли парното или завъртя ли на студено се нормализират.
Мерси колеги за въпроса с парното, но той не ми беше основния проблем. Колата прекъсва все едно не работи някой цилиндър. А "дроселът", за който говоря( аре стига с философски изказвания - това ми е първата дизелова кола, бе хора) е отпред точно пред кулера и има някакво вакумче пред него, та точно това вакумче май правеше проблем според мен.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Кога пък направиха дизел с дросел?
Нещо друго гледаш. Я вземи един фотоапарт и щракни някоя и друга снимка.
Нещо друго гледаш. Я вземи един фотоапарт и щракни някоя и друга снимка.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Не се плюнчи бре колега, просто снимай какво има, защото ти кулера както го виждаш, това там НЕ Е ДРОСЕЛ. Опитваме се да те разберем, въпреки факта, че информацията което даваш е оскъдна и все пак да помогнем. Няма срамно, човек да каже, че не знае. Дизел дросел няма, но този маркуч е някой вакуум най-вероятно и от там ти прекъсва, защото явно бърка работата на турбото - налягане, надув - кога и как ..... Такива работи.. Но направи снимка, за да може да се каже какво е това, което гледаш и евентуално да се намери решение на проблема ти, който явно е малък и лесно решим. Но определено направи снимки, за да видим проблема, който си фиксирал
След това вече, може да уточним от там ли е, друго нещо ли ще се гони по пътя на въздуха 


-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Ех дизелджии, дизелджии ...TATI написа:Кога пък направиха дизел с дросел?
Нещо друго гледаш. Я вземи един фотоапарт и щракни някоя и друга снимка.

http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2008_T ... _2606.html

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 8 госта