Губи мощност когато загрее...

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Окт 2011 00:08

ALTEZZA не ти каза да ги разменяш бобините, а само да ги вадиш от кънектора и после пак да я ръкаш обратно, за да разбереш коя ти прави проблем.

Ако ти пречи въздушния вилтър го махай, тя може да работи и без него, само гледай да не падне някакъв боклук в дросела.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 05 Окт 2011 08:09

Никой не казва да ги разменяш докато работи мотора.
Просто ако сложиш бобината от тази свещ която се зацапва и не работи добре на друга то трябва да се зацапа другата.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Окт 2011 08:17

Абе не му обясни точно това, ама айде.

АЛТЕЗА-та му каза, докато работи двигателя да вади кънектора на всяка свещ (бобина) поотделно и така да разбере коя е пробелмна (той е обяснил по какво ще се познае), а не да ги разменя при загаснал или пуснат двигател.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 05 Окт 2011 08:23

kolata ne e sigurno dali che raboti bez kutiata za vazdushnia filtar, tai kat na neia nai-veroiatno ima zakachen MAF sensor. ama ako moje pone da ia otmestish malko, kolkoto da mojesh da dostignesh konektorite na bobinite.
drugia variant e bez da pipash nishto da razberesh koi e vinovnia cilindar, no togava shte triabva da vzemesh na zaem skener, toi shte si kaje dali e P0301(cilindar 1), P0302(cilindar 2) ili P0303(cilindar 3). sled tova triesh greshkite, razmeniash bobinite(triabva da gi belejish koia kade e bila) i karash do kat lampata svetne otnovo i sas skenera gledash dali koda se e promenil sashto.
->

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

Мнение от valioval » 11 Окт 2011 17:05

Днес ходих на диагностика в един сервиз на Симеоновско шосе -ТЕХНОПАРТ и компютъра показа бобина на 1-ви цилиндър, купих си нова, но за голямо мое съжаление нямаше ефект колата продължава да работи лошо...диагностика въртя бобините на всички цилиндри, но пак без никакъв ефект (почна да ми обяснява как би могло да е механичен проблем, дефект във ванус системата на двигателя, запушена дюза, разтеглена верига,хидравлични повдигачи или пък компютърат на колата да е повреден)-общо взето само си загубих времето и парите,а и на всичкото отгоре си купих бобина която в случая не ми е нужна :violent1: :violent1:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Окт 2011 17:33

Чуй сега, колега валиовал. Преди да си се набутал с още пари за излишни части отиди ПРАВО В ТМ АУТО за диагностика, няма да ти излезе скъпо, но там хората са врели и кипели с Тойоти само. Не се занимавай с Технопартс, Хауспартс, Дунев, Гунев и Парапунев, че почвам да се дразня като се сетя какви райбери са по разните сервизи, дето само се чешат и викат смени това, онова, онова и това и ще видиме дали ще се оправи. Само се правят на майстори, а са пълни пияници повечето! Направо се нервирах!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 11 Окт 2011 20:47

LEXUS написа:Чуй сега, колега валиовал. Преди да си се набутал с още пари за излишни части отиди ПРАВО В ТМ АУТО за диагностика, няма да ти излезе скъпо, но там хората са врели и кипели с Тойоти само. Не се занимавай с Технопартс, Хауспартс, Дунев, Гунев и Парапунев, че почвам да се дразня като се сетя какви райбери са по разните сервизи, дето само се чешат и викат смени това, онова, онова и това и ще видиме дали ще се оправи. Само се правят на майстори, а са пълни пияници повечето! Направо се нервирах!
+1 :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

Мнение от valioval » 12 Окт 2011 11:10

Записах си час за утре в ТМ веднага след като си тръгнах от този измислен сервиз...не знам и аз защо изобщо се занимавам с такива "специалисти", сигурно съм мазохист wacko.gif Не ми е била идеята да пестя пари, само ми се искаше да стане по- бързо колата,а дефакто става точно обратното- по-бавно и по- скъпо, но какво да се прави- човек се учи от грешките си mad.gif
Утре ще пиша какво са казали в Тойота cool.gif

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

Мнение от valioval » 21 Окт 2011 20:28

и така след диагностиката в Тойота се оказа че проблема е в дюзата на 4- ти цилиндър unsure.gif

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 21 Окт 2011 21:00

Добре де, а другите диагностици не можаха ли да установят, че проблема е в дюзата?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 21 Окт 2011 21:19

Kiki написа:Добре де, а другите диагностици не можаха ли да установят, че проблема е в дюзата?
Ти по доктори не си ли ходил?!? cool.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
TATI
Мнения: 3033
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 165 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 21 Окт 2011 22:20

zi_zi_top написа:Ти по доктори не си ли ходил?!? cool.gif
хахахахах е това е лафа на вечерта. Много ме изкефи. Докторе, ти доктор по какви болести си, ако не е тайна де? smile.gif
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 22 Окт 2011 09:19

valioval написа:и така след диагностиката в Тойота се оказа че проблема е в дюзата на 4- ти цилиндър unsure.gif
Ама оправи ли се след смяната и или още не си пробвал ? ..
Да не се окаже накрая, че си купил и дюза която не ти трябва ... smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

Мнение от valioval » 22 Окт 2011 18:25

Oправда се да, сега мъника си върви еднакво добре при студен и загрял двигател ... :whistle:
Относно докторите... като стане нещо всички тичаме в Пирогов,а не по кварталните доктори...така и с тойотите и ТМ smile.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта