Има ли Тойота удобен ван - баничарка?
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Има ли Тойота удобен ван - баничарка?
Тъй-като ми се наложи да търся за служебна кола с такива параметри (малка, 5 местна, с място за много багаж - товаропътническа) се оказа, че избора не е чак толкова голям.
И най-странното - на нашия пазар не знам да има въобще такъв японец ....
Или се лъжа?
Та какви биха били вашите предложения да такъв тип машинка...
П.С. цената и експлоатационните разходи също са фактор
И най-странното - на нашия пазар не знам да има въобще такъв японец ....
Или се лъжа?
Та какви биха били вашите предложения да такъв тип машинка...
П.С. цената и експлоатационните разходи също са фактор
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Има ли Тойота удобен ван - баничарка?
Слоу, ти ми обърка разбирането за понятието 'баничарка'. Аз мислех, че е 2-3 местен фургон. Както и да е, виж Liteace и Daihatsu HiJet ... ако държиш да е Тойота деslowtraveler написа:Тъй-като ми се наложи да търся за служебна кола с такива параметри (малка, 5 местна, с място за много багаж - товаропътническа) ...

Иначе Мазда Бонго, Нисан Ванет, Митсубиши L300 и т.н.
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
И двете не се предлагат в БГ. Дайхацуто и доколкото виждам - и Тойотата не са удобни за товарене на пратки - вратите им се отварят нагоре.
Става въпрос за нов автомобил.
Разглеждах Дачията МСВ, Пежо партнер, Фиат Добло, Берлинго, Рено някакво си.
Става въпрос за нов автомобил.
Разглеждах Дачията МСВ, Пежо партнер, Фиат Добло, Берлинго, Рено някакво си.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Като изявен специалист по въпроса-японско няма.За ново-Дачия пикап-дизела никак не е лош.За втора употреба-Рено Канго-за мен най-здравата баничарка.И не само за мен-Еконт,Спиди,Либра,Леоекспрес и много други.Купили са нови Добло,но старите Канго си ги държат за зор-заман,докато новите са по сервизите.Обикновения дизел 65 коня е вечен.Лично мнение.
miLen4o написа:Аз съм в Загорка и ми дадоха такова Комбо.На 170к км. е и само едни амортисьори са му сменяни.Масло 5W30 му се сипва и не го пипа.
Ти па къде си в Загорка biggrin.gif
Иначе Комбото е добре само да не се претоварва, щото частите са му на Корса

Toyota Carina E 1.8 7A-FE Liftback
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Комбото и Доблото са почти близнаци.
Двигателите са абсолютно еднакви (доблото сега се предлага с по-мощния 1.3Multijet - 90кс., докато стария бе 75). Що годе - много тестван и поне доколкото се чува - здрав двигател.
Обслужването на фиата е на 30х.км (всички филтри и масла). На Опела сигурно е същото. Двигателчето е с верига, така, че освен масла и филтри друго не му трябва.
Комбото е с по-голяма база и мааалко по-дълго (с около 1-2см), но странно товарния му обем е по-малък... Товароносимостта на Комбото също е доста по-ниска от Доблото.
Комбото май няма задна лява врата...
Вратата му се отваря нагоре...
Цената - Доблото е на по-добра цена.
Така, че при избор между двата, печелившия няма как да е Опела.
Относно опита с двата автомобила - Комбо не съм карал.
Старото Добло 75к.с. го бе взел един колега за служебно преди 2г.
Засега - НИЩО пипнато по колата. Колата все още стои като ново - стегнато и нищо разтракано. На новото добло окачването е променено и вече отзад не е греда, а многозвенно отзад.
Проблема повече е в малката мощност, но все пак новите са с 15к.с. повече (статистически казано - с 20% повишена мощност, защото така звучи по-добре)
Правих тест-драйв - турбото надува чак на около 2400-2500об/мин (това са камъни в градината на 'нискооборотните дизелисти'). До тогава сигурно можете да си представите колко би 'дърпала' 1.3 атмосферен дизел laugh.gif
Двигателите са абсолютно еднакви (доблото сега се предлага с по-мощния 1.3Multijet - 90кс., докато стария бе 75). Що годе - много тестван и поне доколкото се чува - здрав двигател.
Обслужването на фиата е на 30х.км (всички филтри и масла). На Опела сигурно е същото. Двигателчето е с верига, така, че освен масла и филтри друго не му трябва.
Комбото е с по-голяма база и мааалко по-дълго (с около 1-2см), но странно товарния му обем е по-малък... Товароносимостта на Комбото също е доста по-ниска от Доблото.
Комбото май няма задна лява врата...
Вратата му се отваря нагоре...
Цената - Доблото е на по-добра цена.
Така, че при избор между двата, печелившия няма как да е Опела.
Относно опита с двата автомобила - Комбо не съм карал.
Старото Добло 75к.с. го бе взел един колега за служебно преди 2г.
Засега - НИЩО пипнато по колата. Колата все още стои като ново - стегнато и нищо разтракано. На новото добло окачването е променено и вече отзад не е греда, а многозвенно отзад.
Проблема повече е в малката мощност, но все пак новите са с 15к.с. повече (статистически казано - с 20% повишена мощност, защото така звучи по-добре)
Правих тест-драйв - турбото надува чак на около 2400-2500об/мин (това са камъни в градината на 'нискооборотните дизелисти'). До тогава сигурно можете да си представите колко би 'дърпала' 1.3 атмосферен дизел laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Новото Добло не се предлага с 1.3, а с 1.6 MultiJet (105к.с.). Както и да е, най-вероятно нещо не и е наред на тая кола дето сте тествали. Максималния въртящ момент на 1.3 е още от 1500об/мин, т.е. турбото е надуло дотогава.slowtraveler написа:...(доблото сега се предлага с по-мощния 1.3Multijet - 90кс., докато стария бе 75)....Правих тест-драйв - турбото надува чак на около 2400-2500об/мин (това са камъни в градината на 'нискооборотните дизелисти'). До тогава сигурно можете да си представите колко би 'дърпала' 1.3 атмосферен дизел
П.П. Сега проверих в българския сайт - предлага се и 1.3, но пак въртящия момент е 200Nm от 1500об/мин
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Scott, тук се предлагат четири двигателя - бензинка 1.4 (с възможност за Метан), и три дизелака 1.3 Multijet 90к.с. и 1.6 - 105к.с. и 2.0 - 135к.с.. Двулитровия се предлага само за варианта МАКСИ (дълга база)...
Пробвах 1.3/90к.с. . Чисто нова Макси, нерегистрирана (3км). Може още да се напасва компютъра и затова да е реагирала тегаво, но специално гледах кога 'ще се обади' турбото и ме учуди, че реагира при доста високи обороти в сравнение с други дизели, които съм пробвал (например Шевролет Круз 2.0 започва уверено ускорение от под 1800).
Пробвах 1.3/90к.с. . Чисто нова Макси, нерегистрирана (3км). Може още да се напасва компютъра и затова да е реагирала тегаво, но специално гледах кога 'ще се обади' турбото и ме учуди, че реагира при доста високи обороти в сравнение с други дизели, които съм пробвал (например Шевролет Круз 2.0 започва уверено ускорение от под 1800).
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Решението е взето - Добло товаропътническо къса база , 1.3 - 90к.с....
Като цена е мааалко по-скъпо от Дачията, но като параметри я превъзхожда в пъти...
Другите конкуренти са по-скъпи, като повечето от тях отстъпват като практичност.
Като цена е мааалко по-скъпо от Дачията, но като параметри я превъзхожда в пъти...
Другите конкуренти са по-скъпи, като повечето от тях отстъпват като практичност.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мислих варианта, но ме възпря следното:
1. Метана е с ограничен пробег.
2. Ограничава товарната маса/пространство...
Ето го 'изделието' (работно име - 'хладилника' или 'фризера' заради специфичната форма и цвят laugh.gif ) ...
Утре - регистрация...

1. Метана е с ограничен пробег.
2. Ограничава товарната маса/пространство...
Ето го 'изделието' (работно име - 'хладилника' или 'фризера' заради специфичната форма и цвят laugh.gif ) ...
Утре - регистрация...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Слоу,моля те,недей Добло.Много ще те е яд после.Ако ще е ново от Дачията няма нищо по-идиотоустойчиво.И нищо по-евтино като поддръжка.Доблото не е за нашите условия.Остави параметрите,гледай условията на експлоатация.Чуй ме.slowtraveler написа:Решението е взето - Добло товаропътническо къса база , 1.3 - 90к.с....
Като цена е мааалко по-скъпо от Дачията, но като параметри я превъзхожда в пъти...
Другите конкуренти са по-скъпи, като повечето от тях отстъпват като практичност.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта