Колебая се между Корола и Авенсис
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22 Сеп 2011 21:20
Колебая се между Корола и Авенсис
Уважаеми колеги:време е да сменя автопарка и съм се насочил към Тойота.За тази марка чувам и съм прочел само хубави неща.Решил съм да си купя Тойота с бензинов двигател произведена около 2000-2001г 16 клапана VVT-i,на която мисля да монтирам газов инжекцион на пропан бутан.Колебая се между Корола и Авенсис. Корола с двигател 1,4 и 16 хечбек.Малко ми е грозна задницата.Двигателят 1,4 не е ли слаб в ниските обороти,а данъкът му е в ниският клас.Предполагам,че 1,6 ще върви по добре,но данъкът сигурно ще бъде 150-200лв.
Интериора и екстериора на Авенсиса-седан ми допада по вече,но се търгува на по висока цена.Резервните части на Авенсис по скъпи ли са от Корола?Слаб ли е мотора 1,6-110 к.с за купето на Авенсис?Може би 1,8 е за предпочитане пред 1,6.Можля за вашето мнение,за което предварително ВИ благодаря.Поздрави!
Интериора и екстериора на Авенсиса-седан ми допада по вече,но се търгува на по висока цена.Резервните части на Авенсис по скъпи ли са от Корола?Слаб ли е мотора 1,6-110 к.с за купето на Авенсис?Може би 1,8 е за предпочитане пред 1,6.Можля за вашето мнение,за което предварително ВИ благодаря.Поздрави!
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22 Сеп 2011 21:20
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Колебая се между Корола и Авенсис
Въпреки, че имам Тойота и Нисан от тези години, бих казал,че японските коли около 2000г са си грозни не само отзад.Вероятно японския критерии за дизайн се различава от европейския. В последните години май взеха да влизат в час...Иначе останалото освен дизайна е върха.Иван Кючуков написа:Колебая се между Корола и Авенсис. Корола с двигател 1,4 и 16 хечбек.Малко ми е грозна задницата
А VVTi не се ли монтират на Авенсиса след 2001г, или беше след 2000?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22 Сеп 2011 21:20
Королата и Авенсиса са моделите на които съм се спрял.И двата двигателя са с пластмасови колектори,но имам познат майстор,който монтира АГУ и кара Селика с такъв двигател 1,8 и е наистина голям специалист,та ми каза,че нямям грижа за газовият инжекцион.Консумативи,като накладки сприачни дискове и др.по скъпи ли са на Авенсиса ?Жената и щерката не харесват Королата заради задната и част,а много харесаха Авенсиса.Притесняват ме цените на резервните части,толкова ли са скъпи,че някои казват на японска кола са мноооого скъпи.Благодаря на колегите,които са писали по темата и продължавам с интерес да я следя.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Бяха скъпи. Ето този човек може да ти свърши страхотна работа, ако държиш на оригиналните части - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597
Не знам каква кола си карал до момента, но в общи линии се приготви само за масла и филтри като поддръжка на авенсиса - защото, предполагам, точно на него ще се спрете...
Успех.
Не знам каква кола си карал до момента, но в общи линии се приготви само за масла и филтри като поддръжка на авенсиса - защото, предполагам, точно на него ще се спрете...

Успех.
VVTi около 2000-2001 си е харакири - вЕрно масла и филтри, ама с акцент на маслото laugh.gif
Тук-там някои short block, ама няма да се стряскаш - втора употреба мотори се намират.
Сериозно - прегледай форума, с ключови думи за търсене "vvti" и "масло". Ако още ти стиска след това, търси уникално запазен екземпляр със стабилна сервизна история, в която пише кога е сменен блока.
Препоръка, която давах на себе си, но не я спазих
- насочи се към примера от тези години, p11-144, 2.0 бензин, комби или хечбек според нуждите ти ( комбито е грозновато, но хечбека е хем готин, хем с голям багажник). Ако и да са малко по-скъпи, има защо. Нищо че пак са английски, забрави тойота между 98 и 2003-2004.
Тук-там някои short block, ама няма да се стряскаш - втора употреба мотори се намират.
Сериозно - прегледай форума, с ключови думи за търсене "vvti" и "масло". Ако още ти стиска след това, търси уникално запазен екземпляр със стабилна сервизна история, в която пише кога е сменен блока.
Препоръка, която давах на себе си, но не я спазих

Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
98 производство са първите 1ZZ-FE ( на другите модели, на авенсис ги тургат от 10'2000). Та затова.
Вярно че е по-правилно да се каже да бяга от 1ZZ-FE, 3ZZ-FE и т.н., но за непознаващ марката е трудно да се ориентира така.
Вярно че е по-правилно да се каже да бяга от 1ZZ-FE, 3ZZ-FE и т.н., но за непознаващ марката е трудно да се ориентира така.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
В началото на 2006 си купих Корола седан 1,4 VVTi от 2001 - с негодните сегменти и голямото горене на масло. Беше на 120 к.
В ТМА поръчах смяна на сегменти (казаха, че другите части са здрави), притриване на клапани, смяна на едно водно съединение, масло, свещи, охлаждаща течност, мерителна линийка за масло, гарнитура на капака... Общо 1700 лв.
Към новото масло добавих Форсан... От тогава съм сменил 2 "биелетки" и 2 крушки(!). Вече минах 200 к. Масло сменям на 35 - 40 к, когато ми падне, НЕ доливам,
Понякога първа и втора предавка влизат и излизат трудно, в месеца 1-2 пъти претрисва съединителят при потегляне, ...
Въпреки, че се влияе силно от качеството на бензина, разходът на гориво е много скромен - ако иска човек да го постига.
Като цяло съм много доволен, въпреки някои дребни досадни отстъпления в качеството в сравнение с по-ранни модели.
Не ползвам АГУ, трябва ми багажно пространство...
В ТМА поръчах смяна на сегменти (казаха, че другите части са здрави), притриване на клапани, смяна на едно водно съединение, масло, свещи, охлаждаща течност, мерителна линийка за масло, гарнитура на капака... Общо 1700 лв.
Към новото масло добавих Форсан... От тогава съм сменил 2 "биелетки" и 2 крушки(!). Вече минах 200 к. Масло сменям на 35 - 40 к, когато ми падне, НЕ доливам,
Понякога първа и втора предавка влизат и излизат трудно, в месеца 1-2 пъти претрисва съединителят при потегляне, ...
Въпреки, че се влияе силно от качеството на бензина, разходът на гориво е много скромен - ако иска човек да го постига.
Като цяло съм много доволен, въпреки някои дребни досадни отстъпления в качеството в сравнение с по-ранни модели.
Не ползвам АГУ, трябва ми багажно пространство...
Каквото сам си направя, никой не може...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 6 госта