Въпрос относно елекрически стъкла на Авенсис
Въпрос относно елекрически стъкла на Авенсис
Колеги, привет!
Въпросът е относно настройка на автоматичния режим на ел. стъклата на Авенсис Т25 (2004г.) след смяна на акумулатор. Тъй като нямам упътване за експлоатация, направих запитване към дилър на Тойота.
Обясниха ми, че следва да направя настройката така:
1. Поставя се новия акумулатор;
2. Последователно всяко едно стъкло се сваля до долу, като бутонът се задържа за 3-5 секунди и след това се вдига до горе и бутонът отново се задържа за 3-5 секунди.
Така, обаче, нещата не се получават.
Направих ново запитване, като този път ми обясниха, че в този случай следва да посетя сервиза, където да бъдат разглобени вратите на колата и двигателчетата на стъклата да се програмират!!! Това никак не ми звучи логично за такава елементарна операция.
Молбата ми е, ако някой от колегите има ръководство, да напише в две изречения препоръките на производителя, или колега, който вече е правил такава настройка, да опише как става това.
Предвателно ви благодаря!
Въпросът е относно настройка на автоматичния режим на ел. стъклата на Авенсис Т25 (2004г.) след смяна на акумулатор. Тъй като нямам упътване за експлоатация, направих запитване към дилър на Тойота.
Обясниха ми, че следва да направя настройката така:
1. Поставя се новия акумулатор;
2. Последователно всяко едно стъкло се сваля до долу, като бутонът се задържа за 3-5 секунди и след това се вдига до горе и бутонът отново се задържа за 3-5 секунди.
Така, обаче, нещата не се получават.
Направих ново запитване, като този път ми обясниха, че в този случай следва да посетя сервиза, където да бъдат разглобени вратите на колата и двигателчетата на стъклата да се програмират!!! Това никак не ми звучи логично за такава елементарна операция.
Молбата ми е, ако някой от колегите има ръководство, да напише в две изречения препоръките на производителя, или колега, който вече е правил такава настройка, да опише как става това.
Предвателно ви благодаря!
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Първо виж дали имаш автоматичен режи, и дали АУТО не ти е само на шофьорското стъкло....
По принцип правилно са ти казали: натискане на бутона докато стигне до упор, като задържаш бутона още няколко секунди. След което повтаряне на операцията в другото положение - до упор и още няколко секунди изчакване (обикновено 1с е напълно достатъчна - чува се как изключва защитата ако е тихо).
Не виждам какво ще ти разглобяват за настройка.
По принцип правилно са ти казали: натискане на бутона докато стигне до упор, като задържаш бутона още няколко секунди. След което повтаряне на операцията в другото положение - до упор и още няколко секунди изчакване (обикновено 1с е напълно достатъчна - чува се как изключва защитата ако е тихо).
Не виждам какво ще ти разглобяват за настройка.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Slowtraveler, привет!
Благодаря за отговора!
Имам автоматичен режим на стъклата. След откачане на акумулатора или смяната му режима се губи и има нужда от нова настройка. Това го потвърдиха и от сервиза на дилъра. Не поставям под съмнение компетентността им, но така, както ми го описаха като процедура, не става. Вероятно има още някаква тънкост, но нямам упътване, за да прочета как го е описал производителя. Иначе наистина се чува как изключва защитата - и в долно и в горно положение. Колкото до разглобяването на вратите ми се струва нелогично за такава рутинна операция. Между другото, преди време, в сервиза ми казаха, че акумулатора е за смяна и веднага ми предложиха нов. Тъй като нямах готовност да купувам, а и за мое успокоение, занесох акумулатора за преглед в сервиз за акумулатори. Направиха му няколко различни теста и се оказа, че батерията е в отлично състояние. Просто е имало нужда от почистване и пристягане на една от клемите. Това сащо ме кара да се съмнявам в необходилостта от оваряне на вратите. Струва ми се, че нещата трябва да са по-прости и елегантни като решение. Вероятно аз не правя нещо както трабва, но какво?
Благодаря за отговора!
Имам автоматичен режим на стъклата. След откачане на акумулатора или смяната му режима се губи и има нужда от нова настройка. Това го потвърдиха и от сервиза на дилъра. Не поставям под съмнение компетентността им, но така, както ми го описаха като процедура, не става. Вероятно има още някаква тънкост, но нямам упътване, за да прочета как го е описал производителя. Иначе наистина се чува как изключва защитата - и в долно и в горно положение. Колкото до разглобяването на вратите ми се струва нелогично за такава рутинна операция. Между другото, преди време, в сервиза ми казаха, че акумулатора е за смяна и веднага ми предложиха нов. Тъй като нямах готовност да купувам, а и за мое успокоение, занесох акумулатора за преглед в сервиз за акумулатори. Направиха му няколко различни теста и се оказа, че батерията е в отлично състояние. Просто е имало нужда от почистване и пристягане на една от клемите. Това сащо ме кара да се съмнявам в необходилостта от оваряне на вратите. Струва ми се, че нещата трябва да са по-прости и елегантни като решение. Вероятно аз не правя нещо както трабва, но какво?
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Пробвай следния алгоритъм:
1. Сваляш стъклата наполовина.
2. Изключваш акумулатора за 10 минути.
3. Включваш акумулатора и запалваш ДВГ.
4. Сваляш последователно стъклата едно по едно до долу и задържаш за 5 сек. /малко след като чуеш изключването на защитата/.
5. Вдигаш последователно стъклата до горе като пак задържаш копчето за 5 сек.

1. Сваляш стъклата наполовина.
2. Изключваш акумулатора за 10 минути.
3. Включваш акумулатора и запалваш ДВГ.
4. Сваляш последователно стъклата едно по едно до долу и задържаш за 5 сек. /малко след като чуеш изключването на защитата/.
5. Вдигаш последователно стъклата до горе като пак задържаш копчето за 5 сек.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- TATI
- Мнения: 3032
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 164 пъти
- Обратна връзка:
Мойте ги обучавах по същия начин, но само от шофьорското място. Не съм обикалял врата след врата. Натискаш, изчакваш 2, 3 сек, после вдигаш, изчакваш 2,3 сек и това е. Няма други тънкости. Ако на шофьорската врата пише: ALL AUTO, значи всички са автоматични. Ако нямаш такъв надпис, само шофьорското е автоматично.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Разбира се че не е се нуждаеш от разглобяване на вратите. Това ми намирисва на опит да ти вземат някой лев за нищо. Аз обаче имам съмнения, че операцията беше малко по-различна от описаната от колегите. Поне на моя авенсис по-спомен не беше същата комбинация. В сервиза ми показаха как става, но така и не го запомних.
PS. Колега нали си само на контакт като правиш комбинацията? Защото ако си запалил двигателя май няма да стане.
PS2. Тук се говори да се задъжи само в горно положение. Мисля че и при мен беше така:
""""To reset the function with the ignition on, hold the relevant window button up for 5 or more seconds. This will reset the window parameters and the auto function will work again""""
PS. Колега нали си само на контакт като правиш комбинацията? Защото ако си запалил двигателя май няма да стане.
PS2. Тук се говори да се задъжи само в горно положение. Мисля че и при мен беше така:
""""To reset the function with the ignition on, hold the relevant window button up for 5 or more seconds. This will reset the window parameters and the auto function will work again""""
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
На моята всичките са AUTO и е точно 2003 г.Vesko написа:... А 2004 е малко вероято всички прозорци да са АУТО...

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Re: Въпрос относно елекрически стъкла на Авенсис
Ееее не,на тия ако има казваш че са коректниivan 03 написа:
Направих ново запитване, като този път ми обясниха, че в този случай следва да посетя сервиза, където да бъдат разглобени вратите на колата и двигателчетата на стъклата да се програмират!!!

1.4 D-4D много добър мотор !
При мен също е достатъчно да се задържи само в горно положение. Правил съм го много пъти. Чува се леко изтркване, когато се активира.Nixter написа:Тук се говори да се задъжи само в горно положение. Мисля че и при мен беше така:
ПП: На мен също са ми ALL AUTO - 2003, но Corolla.
Corolla 1.4 vvti 2003 (E12)
Auris 1.3 vvti 2009 (E15)
Auris 1.3 vvti 2009 (E15)
Изпълних процедурата както я е описал колегата zi_zi_top, без обаче, да изчаквам 10 мин. с откачени клеми. Трудно ми е да кажа какво точно не съм правил при предишните опити. Нямам и обяснение дали стартирането на двигателя влияе по някакъв начин. Вероятно някоя от системите не сработва когато сме само на контакт??? Малко вероятно, но моите познания не са толкова задълбочени. Може би някой от "Клубът на знаещите" ще коментира, ако, разбира се , това представлява интерес. Аз си мисля, че съм пропускал да правя нещо както трябва, но нямам обяснение кое точно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта