Здравей, колега! Карам същата кола и имах подобен проблем когато си сложих алуминиеви джанти - оказа се, че централния им отвор е малко по-голям, отколкото трябва да е за да легне джантата плътно на главината. Направих си втулки и тресенето намаля. Казвам намаля, защото и гумите ми са криви (знам си го и просто чакам да сложа зимните и да ги изхвърля тези) и те допринасят за това тресене.
Развии гайките на една от джантите и започни да я местиш нагоре-надолу. Ако има луфт - би било добре да си направиш втулки или да опиташ много плавно и равномерно да стягаш гайките - имам предвид да навиеш първата гайка до някъде, после следващата и така докато отново стигнеш до първата и постепенно започваш все по-силно да ги затягаш на малки стъпки - така дори да има луфт джантата ще се центрира от самите гайки, но при движение и натоварване тази центровка може да избяга - затова е най-хубаво с втулки.
Може да погледнеш и самите гуми да не са криви, а и баланс на джантите - това всичко може да стане в някоя гумаджийница.
Казвай ако откриеш какъв е бил проблема - може да помогнеш на някой друг ентусиаст
А иначе - колата ти изглежда много добре. Вземи да я доведеш на 8 октомври на събора във Велико Търново!
