
мерси предварително.
Не искам да прозвучи като заяждане, но защо този въпрос(за евентуалната нужда от смяна и на маховика) не е бил повдигнат когато си поръчвал съединителя? Относно 'биенето' и смяната на маховика, има нещо вярно. По-принцип този маховик (на D4D RAV4) е с демпферни пружини и две плочи и ако се поизноси може да предизвика пренасяне на вибрациите на двигателя към трансмисията. Това обикновено се установява като се разглоби съединителя. Тойота има 'доработка' за повишаване надеждността на този тип съединител и то е описано тук: http://techdoc.toyota-europe.com/pdfs_T ... 13_0_1.pdfпламен 77 написа:...днес като ми се обадиха от фирменият сервиз(венци оод габрово )че е дошъл диска и ми съобщиха че трябва да сменя и маховика защото когато са сменяли феродов диск на такъв двигател винаги се получавало някакво биене при натиск на съединителя...
Щом колата е 2003, и ако не си 'минал' 100к имаш доста голям шанс да получиш някаква отстъпка от Тойота. Струва си да отнесеш въпроса до европейския представител. Щом 'Тойота са решили проблема след 2003', значи признават, че е имало такъв и вината не е твоя.пламен 77 написа:за съжеление подобно ми отговориха и от TM АУТОима ли смисъл да пиша до япония ??? все пак това си е конструктивен дефект...незнам ,но лесно няма да им дам тези пари.
Това за припасването е плоско извинение. Щом феродов диск от твоя тип не се произвежда вече, естествено че трябва да се сменят комплект маховик и феродов диск, но това трябва да е било известно от самото начало на сервиза.пламен 77 написа:колата е на 75 000 км ,но мен не ме е яд че трябва да сменям феродов диск ,яд ме е че трябва да сменя здрав маховик който не се припасвал добре при смяна на нов феродов диск.също така ми казаха че същият феродов диск не се произвежда а се правел само "подобреният"...
Потребители разглеждащи този форум: ccvetan и 3 госта