Toyota Prius - малко реклама ;-)
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Аз пък знам , че не е точно така ! И много мениджъри на международни корпорации са взели решения и минават на хибриди или напълно на ток . А ако говориш за нашите директори на по 50-60 години с глави по-твърди от кокосов орех значи си тотално в грешка .drishko написа: Трябва да Ви говори, че много мениджъри на автопаркове, и директори по логистика или както там са се кръстили, са предпочели обикновен автомобил - бензин или дизел пред хибрида, който е непосилно скъп.
Защото се получава така, че много си падат да обясняват колко е хубав, но си карат на бензин, газ или дизел...
Айде ако можеш да ми обясниш ти от гледна точка на мениджъра ако имаш един продукт , който можеш да ползваш 5 години ( или повече ) и такъв , който можеш да ползваш максимум 3 години и разликата в цената е 20-30% , а не 100% , както се опитвате да твърдите !!! И първия е с по-ниски експлоатационни разходи кой мениджър ще вземе бензина/дизела пред хибрида ? При положение ,че МБ имат вече и хибридни влекачи за т.нар. ТИР-ове въобще какво точно се опитвате да кажете с подобни на тази тема размисли и страсти ?!?!? И при положение , че всички прозиводители вече имат хибрид и/или чист ел. автомобил в моделите колко време ще ви трябва да ви размекнат черупките не знам . Та , като гледам още какво е пред Lidl най-вероятно някой няма да ги огрее еволюцията .
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
М-даа, според мен няма съмнение, че човечеството, макар с големи мъки от всякакъв характер, ще си върви напред...
Няма как да продължим да ползваме задвижване с енергетичен КПД = 16-20% (!!!) Това е само за двигателите, а като добавим загубите в трансмисии и различни механизми, нещата са още по-зле...
Има едни съобщения за един - възможно гений - който е направил вариант на ДВГ с КПД около 60%, което е революция в задвижването изобщо, но той е още далеч от серийно промишлено производство, различни големини, мощности и пр...
Тъй като високопроводимите технологии и горенето на водород също все още не са практически приложими за всекидневните ни нужди, решенията на Тойота - хибридно задвижване - най-вероятно ще продължат да се развиват с безспорните си предимства. Не случайно почти всички производители последваха Тойота и създадоха свои хибридно задвижвани возила...
Изобщо, не знам как ТОЧНО са го направили, поддържали и прочее, но системата за управление на качеството при Тойота е оценена толкова високо, че е КУПЕНА (!) от Боинг! Високото качество не е просто и само точни размери, преоразмерени части, скъпи материали, старателна сглобка и пр. То е нещо повече... И дори спадането на качеството, което забелязваме последните 5-7 години, пак е по-малко от спадането на другите марки... (с 1 изключение).
Ако можех да си купя, без колебание бих се возил на Приус.
Няма как да продължим да ползваме задвижване с енергетичен КПД = 16-20% (!!!) Това е само за двигателите, а като добавим загубите в трансмисии и различни механизми, нещата са още по-зле...
Има едни съобщения за един - възможно гений - който е направил вариант на ДВГ с КПД около 60%, което е революция в задвижването изобщо, но той е още далеч от серийно промишлено производство, различни големини, мощности и пр...
Тъй като високопроводимите технологии и горенето на водород също все още не са практически приложими за всекидневните ни нужди, решенията на Тойота - хибридно задвижване - най-вероятно ще продължат да се развиват с безспорните си предимства. Не случайно почти всички производители последваха Тойота и създадоха свои хибридно задвижвани возила...
Изобщо, не знам как ТОЧНО са го направили, поддържали и прочее, но системата за управление на качеството при Тойота е оценена толкова високо, че е КУПЕНА (!) от Боинг! Високото качество не е просто и само точни размери, преоразмерени части, скъпи материали, старателна сглобка и пр. То е нещо повече... И дори спадането на качеството, което забелязваме последните 5-7 години, пак е по-малко от спадането на другите марки... (с 1 изключение).
Ако можех да си купя, без колебание бих се возил на Приус.
Каквото сам си направя, никой не може...
/\
И аз това се опитвам да обясня на заклетите дизелджии...С техните обяснения за разхода на гориво при дизел/хибрид.Със сигурност хибридите не са решение.Обаче те са правилният път за развитие на автомобилостроенето.Щото рано, или късно горивата ще се изчерпят.
И аз това се опитвам да обясня на заклетите дизелджии...С техните обяснения за разхода на гориво при дизел/хибрид.Със сигурност хибридите не са решение.Обаче те са правилният път за развитие на автомобилостроенето.Щото рано, или късно горивата ще се изчерпят.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Понеже много хора продължават да говорят глупости за хибридите, колко неикономични били, как нямало сметка, как дизелите били по-икономични и какви ли не още врели не кипели ето разхода ми преди да заредя на бензиностанцията:

Това е от смесено каране-градско,извънградско и магистрала.Климатика почти постоянно е работил. Автомобила съм го карал съвсем нормално, като спазвам ограниченията+10 км отгоре по скоростомер или реално по GPS +5.
Прибирам се от бензиностанцията до вкъщи, като минавам през един магазин да напазарувам и ето какво показва разходомера:

Това е само градско. Според мен доволно.

Това е от смесено каране-градско,извънградско и магистрала.Климатика почти постоянно е работил. Автомобила съм го карал съвсем нормално, като спазвам ограниченията+10 км отгоре по скоростомер или реално по GPS +5.
Прибирам се от бензиностанцията до вкъщи, като минавам през един магазин да напазарувам и ето какво показва разходомера:

Това е само градско. Според мен доволно.

- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Аааа, спор нЕма. Особено, ако си от пернишкия регион си е просто класика в жанра за ФауВето и помпа-дюзата, най-великата технология.jim_beam написа:аве нека да си взема аз едно икономично дизелче-мерцедесче или още по-добре някоя помпа-дюзичка тди.друго си е като дам мръсна газ да обгазя рапоните отзад нали? престиж цена няма майна
В Родопите Мерседесу е престиж. Особено ценени са Ц-клас от началото на 90-те. Ако си с Е или С-клас все едно си фанал Аллах за брадата. laugh.gif
Иначе не отричам дизела. Едната ми кола е дизел, но се ползва за други работи. Примерно ремарке да се тегли или някакви товари да се карат дизела е незаменим. Въртящият момент си казва думата. При всекидневна употреба, да си возиш гъз@ хибрида е перфектното решение. Двата агрегата+батерията ти дават пълната свобода да ходиш на всякакви разстояния без да се съобразяваш с нищо, което при електричките е проблем, а при автомобилите с ДВГ високият разход бърка в джоба.

- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Да естествено!Scott написа:А сравнявал ли си това показание с реалния разход? Щото моя опит показва че БК пада малко оптимист.prius 3 написа:... ето какво показва разходомера...

Никога не разчитам само на БК. В случая Приус дава разлика 200 мл между БК и това, което съм налял. Ако искаш ще ти сканирам фактурата от последното зареждане да пресметнеш сам разхода, който по БК е 4,0 а по сметки е 4,2 л. По-точен БК от този на Приус не съм виждал. Обикновено разликата мин. е 400-500 мл. при другите автомобили.

prius 3 написа: По-точен БК от този на Приус не съм виждал.

Звучиш силно непредубедено, едва ли някой ще си помисли че имаш точно приус ...

Отделно разбирам, че освен приус имаш и още една кола - значи и на теб не ти върши работа само една кола. Каква е разликата да имаш една градска въшка + голяма кола, спрямо това да имаш приус + голяма кола? Цената, разходите?
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Обикновено разликата се изразява в проценти, щото ако вземем един Кайен с разход от 15л/100км, 500мл са по-малък процент от твоите 200 и онзи БК е по-точенprius 3 написа:...по БК е 4,0 а по сметки е 4,2 л. По-точен БК от този на Приус не съм виждал. Обикновено разликата мин. е 400-500 мл. при другите автомобили.

Моите впечатления от БК на Приус са че показва с 10-12% по малко, в зависимост от карането. Като спазваш определени правила, като напр. Pulse & Glide, БК показва много по-малко от реалния разход, ама то и с нормален автомобил е така.
Да, обаче ако бърка и при разход 10 на 100 (не че е възможен този разход с Кайен) отново с 500мл, вече не е точно така...Не знам - моята възрастна количка ли има най-точния БК...Обикновено бърка с 200-300мл...И не винаги показва по-малко.Scott написа:Обикновено разликата се изразява в проценти, щото ако вземем един Кайен с разход от 15л/100км, 500мл са по-малък процент от твоите 200 и онзи БК е по-точен![]()
Моите впечатления от БК на Приус са че показва с 10-12% по малко, в зависимост от карането. Като спазваш определени правила, като напр. Pulse & Glide, БК показва много по-малко от реалния разход, ама то и с нормален автомобил е така.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не той, а ти звучиш силно непредубеденоgicho написа: Звучиш силно непредубедено, едва ли някой ще си помисли че имаш точно приус ...![]()

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта