Щом можеш да го направиш значи си е истина biggrin.gif Само за сравнение, с авенсисите ми не съм успявал да докарам такъв разход колкото и да съм опитвал biggrin.gifprius 3 написа:Мога да дам снимки и на разход 30/100. Никакъв проблем. Ще изляза утре и ще го направя и мога да почна да убеждавам,че хибридите са ташак, както ти искаш да ни кажеш. Да, ама не е истина.
Някой да има оплаквания от Prius
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не е така. Всяка кола може да се кара неикономично и да е неикономична. Въпросът,както винаги съм казвал, е,че при хибридите при нормално каране са много икономични. Естествено при каране със 180км/ч. не са икономични. Никоя кола не е икономична тогава.
И ,чакай сега, какво значи Тойота да се възползва да вземе от държавата-икономически е така. Но защо държавата ще плаща отстъпки от данъците,ако това е ПР кампания на Тойота, която НЕ опазва околната среда. САЩ и всички развити държави по света правят данъчни облекчения за хибриди. Дали защото ПР кампанията на Тойота е много силна и ги е заблудила ,или защото действително хибридите опазват околната среда всравнение с конвенционалните автомобили Помисли малко.
Бонусът да си купиш хибрид е ,че градско харчи 3-4 /100км., извънградско до 130 км/ч. харчи между 4и 5/100км. Това е сериозен бонус при безшумността на хибрида и сериозно по-ниските емисии в замяна на градския смог. Бонусът е и това, че хибридите на Тойота и Лексус са най-добрите в света и имат солидна репутация.
При положение,че новия RX450h му дават 6.3/100км. среден разход, засечен по европейската унифицирана система за изчисляване на разход няма как да ме убедиш, че харчи 20/100, а Авенсис,който има среден разход по същата система около5.5/100 дизела харчи 8/100км.
Всичко зависи от стила на каране.
И ,чакай сега, какво значи Тойота да се възползва да вземе от държавата-икономически е така. Но защо държавата ще плаща отстъпки от данъците,ако това е ПР кампания на Тойота, която НЕ опазва околната среда. САЩ и всички развити държави по света правят данъчни облекчения за хибриди. Дали защото ПР кампанията на Тойота е много силна и ги е заблудила ,или защото действително хибридите опазват околната среда всравнение с конвенционалните автомобили Помисли малко.
Бонусът да си купиш хибрид е ,че градско харчи 3-4 /100км., извънградско до 130 км/ч. харчи между 4и 5/100км. Това е сериозен бонус при безшумността на хибрида и сериозно по-ниските емисии в замяна на градския смог. Бонусът е и това, че хибридите на Тойота и Лексус са най-добрите в света и имат солидна репутация.
При положение,че новия RX450h му дават 6.3/100км. среден разход, засечен по европейската унифицирана система за изчисляване на разход няма как да ме убедиш, че харчи 20/100, а Авенсис,който има среден разход по същата система около5.5/100 дизела харчи 8/100км.
Всичко зависи от стила на каране.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Само да вметна- Колко кг. тежи Авенсис, колко конски сили е и колко е Лексуса? Я сложи единV6 дизел с 300 коня на 2 тона и нещо СУВ и пак засечи разхода. Другият път може да сравниш Лексус хибрида с Ярис 1.4 дизел. Моля,малко по-сериозноVesko написа:Щом можеш да го направиш значи си е истина biggrin.gif Само за сравнение, с авенсисите ми не съм успявал да докарам такъв разход колкото и да съм опитвал biggrin.gifprius 3 написа:Мога да дам снимки и на разход 30/100. Никакъв проблем. Ще изляза утре и ще го направя и мога да почна да убеждавам,че хибридите са ташак, както ти искаш да ни кажеш. Да, ама не е истина.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
И никой не е казал,че хибридът е вся и всъо. Тойота самите заявиха ,че хибридите са преходният етап към напълно електрическите возила, но докато техниката позволи по-голям пробег на ел.колите. Паралелно с това се разработват водородните коли,където Тойота и Хонда да най-напреднали също.
Но на този етап хибридите са бъдещето- не е дизелът, не е бензинът. Бъдещето са хибридите и ел.колите. С вметки на водородни коли, но там също има доста доработки да се правят.
Но на този етап хибридите са бъдещето- не е дизелът, не е бензинът. Бъдещето са хибридите и ел.колите. С вметки на водородни коли, но там също има доста доработки да се правят.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Да всичко зависи от стила на каране, ама аз съм карал и хибрида и авенсис-а. Авенсис-а 2.2д4д в зависимост дали го карам аз или съпругата ми има около 2 пъти разлика, но въпреки това както и да го карам с 60л резервоар стигам до Варна поне, ако не до Добрич. А с хибрида (верно 65л резервоар) от ВТ до Добрич ми светва резервата. А имаче за лобиране не си ли чувал?LEXUS написа:Не е така. Всяка кола може да се кара неикономично и да е неикономична. Въпросът,както винаги съм казвал, е,че при хибридите при нормално каране са много икономични. Естествено при каране със 180км/ч. не са икономични. Никоя кола не е икономична тогава.
И ,чакай сега, какво значи Тойота да се възползва да вземе от държавата-икономически е така. Но защо държавата ще плаща отстъпки от данъците,ако това е ПР кампания на Тойота, която НЕ опазва околната среда. САЩ и всички развити държави по света правят данъчни облекчения за хибриди. Дали защото ПР кампанията на Тойота е много силна и ги е заблудила ,или защото действително хибридите опазват околната среда всравнение с конвенционалните автомобили Помисли малко.
Бонусът да си купиш хибрид е ,че градско харчи 3-4 /100км., извънградско до 130 км/ч. харчи между 4и 5/100км. Това е сериозен бонус при безшумността на хибрида и сериозно по-ниските емисии в замяна на градския смог. Бонусът е и това, че хибридите на Тойота и Лексус са най-добрите в света и имат солидна репутация.
При положение,че новия RX450h му дават 6.3/100км. среден разход, засечен по европейската унифицирана система за изчисляване на разход няма как да ме убедиш, че харчи 20/100, а Авенсис,който има среден разход по същата система около5.5/100 дизела харчи 8/100км.
Всичко зависи от стила на каране.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Веско, не разбирам каква е тази убеденост, че това е невъзможни и онова е невъзможно. Има правила, изчислени от експерти,а според теб е невъзможно. Как според мен е възможно,според други хора също, а според теб-не. Не разбирам кое прави карането с 90,130 км/ч. невъзможно?Vesko написа:
Не знам от кой град си, но сиатам че в софия е невъзможно. Ще се радвам да ме повозиш и да ме убедиш в обратното.
ПП: Извън града също е невъзможно да се подържа 90км/ч
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Не съм казал че да караш с 90 или 130 е нявъзможно, а че е невъзможно да подържаш тази скорост. Многократно съм го прбвал. Найсти не искам да нарушавам правилата.... ама карайки по тях отнасам много негативи от другите участници в движението и успявам да ги спазвам само до пърите 1-2 негатива.... Така и не се научих да пия успокоителни biggrin.gifLEXUS написа:Веско, не разбирам каква е тази убеденост, че това е невъзможни и онова е невъзможно. Има правила, изчислени от експерти,а според теб е невъзможно. Как според мен е възможно,според други хора също, а според теб-не. Не разбирам кое прави карането с 90,130 км/ч. невъзможно?Vesko написа:
Не знам от кой град си, но сиатам че в софия е невъзможно. Ще се радвам да ме повозиш и да ме убедиш в обратното.
ПП: Извън града също е невъзможно да се подържа 90км/ч
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Веско, ти наистина ли се правиш,че не разбираш?Vesko написа:Да всичко зависи от стила на каране, ама аз съм карал и хибрида и авенсис-а. Авенсис-а 2.2д4д в зависимост дали го карам аз или съпругата ми има около 2 пъти разлика, но въпреки това както и да го карам с 60л резервоар стигам до Варна поне, ако не до Добрич. А с хибрида (верно 65л резервоар) от ВТ до Добрич ми светва резервата. А имаче за лобиране не си ли чувал?LEXUS написа:Не е така. Всяка кола може да се кара неикономично и да е неикономична. Въпросът,както винаги съм казвал, е,че при хибридите при нормално каране са много икономични. Естествено при каране със 180км/ч. не са икономични. Никоя кола не е икономична тогава.
И ,чакай сега, какво значи Тойота да се възползва да вземе от държавата-икономически е така. Но защо държавата ще плаща отстъпки от данъците,ако това е ПР кампания на Тойота, която НЕ опазва околната среда. САЩ и всички развити държави по света правят данъчни облекчения за хибриди. Дали защото ПР кампанията на Тойота е много силна и ги е заблудила ,или защото действително хибридите опазват околната среда всравнение с конвенционалните автомобили Помисли малко.
Бонусът да си купиш хибрид е ,че градско харчи 3-4 /100км., извънградско до 130 км/ч. харчи между 4и 5/100км. Това е сериозен бонус при безшумността на хибрида и сериозно по-ниските емисии в замяна на градския смог. Бонусът е и това, че хибридите на Тойота и Лексус са най-добрите в света и имат солидна репутация.
При положение,че новия RX450h му дават 6.3/100км. среден разход, засечен по европейската унифицирана система за изчисляване на разход няма как да ме убедиш, че харчи 20/100, а Авенсис,който има среден разход по същата система около5.5/100 дизела харчи 8/100км.
Всичко зависи от стила на каране.
Знаеш ли колко е коефициента на въздушно съпротивление на Авенсис-лек автомобил и Лексуса-СУВ?
Каква е мощността на едното и другото?
Колко тежи едното и другото?
Казах ти-пробвай с Ярис дизел, той е по-икономичен от Авенсис, но и по-малък, и по-лек и по-слаб.
Също както Авенсис е по-малък, по-лек, по-слаб от лексус. Не разбирам какво искаш да убедиш някой тук
Лобиране казваш. Мислиш ли,че не съм чувал? Ти твърдиш,че единствено Тойота има лоби в целия развит свят?? Фолксваген няма лоби, БМВ-няма,Мерцедес-няма. Защо за техните дизели няма бданъчни облекчения. Защото нямат лоби ли?
Тези конспиративни теории знаеш ли къде рухват?
В лабораторията, когато измериш емисиите и поотделно вредните компоненти и тяхното количество в газовете. Там никое лоби не може да те спаси.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Не твърдя че само тойота имат лоби.... но за това твърдя че е прфектна ПР акция от страна на тойота. Дори и приус да е наистина икономичен, това не се отнася за лексус. А облекченията са и за него (е в якой страни, за сажаление БГ не от тях)LEXUS написа: Лобиране казваш. Мислиш ли,че не съм чувал? Ти твърдиш,че единствено Тойота има лоби в целия развит свят?? Фолксваген няма лоби, БМВ-няма,Мерцедес-няма. Защо за техните дизели няма бданъчни облекчения. Защото нямат лоби ли?

Иначе съм имал ярис 1.3 бензин, автоматик. Така че имам наблюдения от такъв автомобил.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не, аз не мога да се съглася с такова обяснение, не е възможно просто ако Лексуса харчи много да е със среден разход 6.3/100км. по същата тестова процедура както се тества и един Авенсис дизел. Не може да приемем ,че Авенсиса си е верно икономичен, а Лексуса не е. Не е като го караме със 180 по магистралата. Но ако го караме със 130-140 км/ч. е икономичен СУВ, НА градско няма по-икономиочен СУВ също.
Казах ти няма ПР в лабораторията, когато се замерва. Хибридът е чист автомобил с чисти емисии. За това Лексус ползва данъчни отстъпки.
Казах ти няма ПР в лабораторията, когато се замерва. Хибридът е чист автомобил с чисти емисии. За това Лексус ползва данъчни отстъпки.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Аз понеже не разчитам само на един източник на информация, най-малкото заради темперамента,субективността и стила на шофиране,прегледах малко информация за разхода в реалния живот,както при теб. Ето какво сочат собствениците :
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Първо реалният живот в .ДЕ е много поразличен от този по БГ пътищата. Ако в ДЕ се кара само по магистралите далеч няма да е такъв... И после от 4 страници данни само около 1/2 от първата странца са около тази давана по каталог.LEXUS написа:Аз понеже не разчитам само на един източник на информация, най-малкото заради темперамента,субективността и стила на шофиране,прегледах малко информация за разхода в реалния живот,както при теб. Ето какво сочат собствениците :
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
ПП: И аз естествено съм запомнил екстремните стойности за разход.... ако има начин да определя колко е харчил за 140х.км картинката може и да не се различава драстично от описаната там
ПП2: И при БМВ Х5 картинката не изглейда много по-различно
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта