Do not optimize a running system!The-Spy написа:Като цяло съм много доволен от представянето на колата, пъргава си е, но искам още малко, както цитират колегите... колкото повече, толкова повече!...

Do not optimize a running system!The-Spy написа:Като цяло съм много доволен от представянето на колата, пъргава си е, но искам още малко, както цитират колегите... колкото повече, толкова повече!...
Искаш да кажеш че ЕКУтата на тойота, хонда и другите японци работят на по-различен принци от тези на БОШ? Теотетично всички би трябвало да понадлежат на ремап. До колкото от време на време има фабрични удейти на на ЕКУ-тата (за авенсис 2.2д4д съм сигурен че имаше) би трябвало това с ремап-а дае решима задачаMe4oKyX написа:PESHO OT MARS - принципно си прав, само дето няма такива, които да правят Тойота, Хонда и другите японци... От всичките, само 1.4 д4д подлежи на ремап, чип - както искаш, защото е с БОШ ЕКУ.... Другите - бокс и електронен бууст контролер примерно...
Само да добавя малко инфо, че Пешо се е пообъркал. Та Авенсиса, за който става въпрос е моя и на диното едвам успя да изкара 170-172 коня, а не 180 и около 345-350 NHm. Дано с piggy back-a да успеем да ударим поне 180 коня, макар че нищо не е сигурно. И въпросното Ауди наистина беше 3.0 ТДИ 245 коня, ама беше комби и куатро, демек поне 200 кила по-тежко от мен, до 200 съм пред него, но нагоре ще ме отвее със сигурност (не сме пробвали, но съм убеден, че ще припадам).Me4oKyX написа: Варианти да се повиши мощност точно на този Авенсис има, пробвали сме го, прави 180к.с. на дино, надбягва Ауди А6 3.0ТДИ 240к.с. на 400м ..... Мисля че става приятно, но може още по-добре, без риск за трошене на третото стартиране![]()
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост