[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
Здравейте,
От скоро съм във форума и досега съм бил пасивен, това ми е първия пост. Не съм много на ти с темата и затова ще ви помоля за помощ/съвет по този въпрос. Колата е Авенсис 2006, 2.2 D4D 150к.с., а питането ми е относно увеличаване на мощността на автомобила, как и с какво бих могъл да го постигна ? Приемам всякакви идеи, както и дали си струва да се прави тази модификация.
Благодаря на всички предварително!
От скоро съм във форума и досега съм бил пасивен, това ми е първия пост. Не съм много на ти с темата и затова ще ви помоля за помощ/съвет по този въпрос. Колата е Авенсис 2006, 2.2 D4D 150к.с., а питането ми е относно увеличаване на мощността на автомобила, как и с какво бих могъл да го постигна ? Приемам всякакви идеи, както и дали си струва да се прави тази модификация.
Благодаря на всички предварително!
Последно промяна от Akima на 29 Апр 2015 18:55, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Струва ми се, че ти трябва диагностика и ремонт, а не чип тунинг.
PERFORMANCE
Max speed (km/h / mph) 210 / 130.41
Acceleration (0 - 62mph/100km/h) (secs) 9.3
Източник: http://www.toyota.co.uk/vs2/oldpdf/07/AV5_58_spec.pdf

PERFORMANCE
Max speed (km/h / mph) 210 / 130.41
Acceleration (0 - 62mph/100km/h) (secs) 9.3
Източник: http://www.toyota.co.uk/vs2/oldpdf/07/AV5_58_spec.pdf
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път

http://www.dieseltuning.co.uk/toyota-diesel-tuning.html
http://www.steinbauer.cc/neu/index.php?car_engine=17102
за съжаление цените не са ниски....
има и доста по-евтини НО....
http://cement1000.hit.bg/


и аз ще следя темата интересна е
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Пиши на "Мечо Кух" преди няколко дни се чух с него точно по този въпрос, че и аз искам да слагам нещо такова. Посъветва ме да изчакам 10-на дни, че очаквал доставка на нещо ново и значително по-добро от бок-са дето слагал до сега, но и цената разбира се е по добра. Момчето много е в час за тези неща и е изпитал на практика кое колко може да качи конете на малко заспалите ни "Авенсис"-и
- Успех!
п.с. дано само не го хванеш на път към родилното laugh.gif ,че очаква всеки момент да стане баща - пък може вече да е станал

п.с. дано само не го хванеш на път към родилното laugh.gif ,че очаква всеки момент да стане баща - пък може вече да е станал

TOYOTA Avensis 2.2 D4D T25
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Yaris 1.4 D4D
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Yaris 1.4 D4D
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
За мен това е странно... Да, има 'замисляне' и при мен, но това е до около 1800-2000 об/мин. Над 2000 си дърпа доста добре според мен.misho09 написа:Да, имам предвид че до 2500 об/мин при рязко подаване на газта доста мисли преди да тръгне. Иначе на 60к. на дали имам нужда от ремонта.Vesko написа:муден?
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Пробегът не е никаква гаранция за наличие или отсъствие на проблем. Всяка машина и система може да има проблем. Затова ти написах да отидеш на диагностика.
Карал съм тестовия Авенсис на ТМ Ауто с този ДВГ и останах с отлични впечатления за динамиката му. И то не съм го "ръчкал на макс"!!!
Карал съм тестовия Авенсис на ТМ Ауто с този ДВГ и останах с отлични впечатления за динамиката му. И то не съм го "ръчкал на макс"!!!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
може би очаква да тръгне като бензинка... дизела винаги се усеща муден след като си карал бензин, та дори и реално да е по-пъргав и мощенzi_zi_top написа:Пробегът не е никаква гаранция за наличие или отсъствие на проблем. Всяка машина и система може да има проблем. Затова ти написах да отидеш на диагностика.
Карал съм тестовия Авенсис на ТМ Ауто с този ДВГ и останах с отлични впечатления за динамиката му. И то не съм го "ръчкал на макс"!!!


Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
1,4 D4-D може и да е като умрял кон, но 2,0 D4-D не е. А 2,2 D4-D си е съвсем "жив ат".Dizzle написа:... Последно карах един Ярис 1.0, 68к.с. 2001 г. и след него 1.4 d4d ми се стори като умрял кон. Но това беше просто усещането, не реалността

Да не говорим, че усещането за скорост и динамика в Яриса е едно, в Аурис (Корола) е друго, а в Авенсис трето и четвърто...

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Според мен качествения ремап е по-добрия вариант.
Прави се "върху" дино стенда и се проверяват всички режими на двигателя, както и резултатите.
Цени от 500 лева нагоре.
Например Келеша във Варна. Има и други чипьори с добри познания.
Прави се "върху" дино стенда и се проверяват всички режими на двигателя, както и резултатите.
Цени от 500 лева нагоре.
Например Келеша във Варна. Има и други чипьори с добри познания.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Като цяло съм много доволен от представянето на колата, пъргава си е, но искам още малко, както цитират колегите... колкото повече, толкова повече!
Относно коментара на Мишо, аз нямам проблем с оборотите преди 2500,
даже бих казал, че след 1800 е идеален Авенсисът. Така че бих го посъветвал да си погледне двигателя.
А като цяло, освен да пиша на Мечо кух, друго по темата нямаше, как мога да се свържа с него да го попитам по моя въпрос ?
Благодаря Ви за коментарите!
Относно коментара на Мишо, аз нямам проблем с оборотите преди 2500,
даже бих казал, че след 1800 е идеален Авенсисът. Така че бих го посъветвал да си погледне двигателя.
А като цяло, освен да пиша на Мечо кух, друго по темата нямаше, как мога да се свържа с него да го попитам по моя въпрос ?
Благодаря Ви за коментарите!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта