
АЕ86 тема с въпроси!!!
- karlos_racing
- Мнения: 34
- Регистриран на: 10 Апр 2009 21:21
- Местоположение: Троян
АЕ86 тема с въпроси!!!
Имах прекрасното удоволствие да видя колата на живо и изглеждаше много много добре.Продължавай в същия дух 

Щом е за родината,газ до ламарината.
Благодаря за хубавите думи... радвам се, че колата радва и други. Наистина искрено се надявам да мога да развивам колата както смятам за добре, но е много трудно да се намери балансът между това да карам и да събирам пари за истински части. Въпреки това мисля, че до някаква степен успявам да го хвана... От скоро се научих да си сменям и гумите сам и спестявам за бензин.. ХУахуахуа...
Искам сериозно да попитам хората с опит в окачването на тази кола.. Миро, Цоло, Рудолф, помагайте! Въпреки че доста съм преровил форумите , не мога да открия тема която да изчерпва темата за амортисиорите за тази кола и по- специално щорт строук лонг строук и тем подобни... Какви пружини? килограми и прочие. Оглеждам се за неща, но нямам ясна концепция и не виждам смисал да давам пари ей така без да правя нещо по предварителен план.. Примерно вчера загледах едни задни амортисиори ТРД блу с врътката които са отвън, и човека, който ги продаваше имаше два комплекта лонг и шорт строук, пак казвам че бяха задни. до вчера не знаех че има и задни шорт строук. С какви пружини трябва да се съчетаят? Не мога да намеря нещата написани на едно място.
Аз като поведение от колата от както я имам мога да кажа, че след като сложих полиуретан задницата на колата стана осезаемо по твърда и наистина ми допада. Предницата я намирам за леко мека... но пак си мисля, че добре. Просто искам нещо смислено, но нямам концепция... А може би това, което имам е добре и не е нужно да го подменям за сега? Не съм карал АЕ с хубаво окачване и нямам база за сравнение.Може и аз да греша...
Искам сериозно да попитам хората с опит в окачването на тази кола.. Миро, Цоло, Рудолф, помагайте! Въпреки че доста съм преровил форумите , не мога да открия тема която да изчерпва темата за амортисиорите за тази кола и по- специално щорт строук лонг строук и тем подобни... Какви пружини? килограми и прочие. Оглеждам се за неща, но нямам ясна концепция и не виждам смисал да давам пари ей така без да правя нещо по предварителен план.. Примерно вчера загледах едни задни амортисиори ТРД блу с врътката които са отвън, и човека, който ги продаваше имаше два комплекта лонг и шорт строук, пак казвам че бяха задни. до вчера не знаех че има и задни шорт строук. С какви пружини трябва да се съчетаят? Не мога да намеря нещата написани на едно място.
Аз като поведение от колата от както я имам мога да кажа, че след като сложих полиуретан задницата на колата стана осезаемо по твърда и наистина ми допада. Предницата я намирам за леко мека... но пак си мисля, че добре. Просто искам нещо смислено, но нямам концепция... А може би това, което имам е добре и не е нужно да го подменям за сега? Не съм карал АЕ с хубаво окачване и нямам база за сравнение.Може и аз да греша...
аз не претендирам да давам 100 разумнен отговор,ще ти отговоря субективно и най общо;)
няма хубаво окачване- всяко окачване е профилирано за определен и обстоятелства и фактори. заводско/ейбах кит/пистов сет--всичките имат плюсове в определени моменти и недостатъци в други. едно обхваща повече фактори и обстояттелства,,,друго много тесен диапазон. ти решаваш как ще я профилираш. завода я е профилирал за най широк кръг потребители и обстоятелства,ти сменяш предназначението на колата-не я правиш по добра.
амортисиора се избира по пружината,,той служи за да и гаси трептенията.-когато решиш с какви пружини ще караш-избираш амортисиори който се справят с този рейт,и по възможност не им е краен параметър.
не знам за ходовете на амортисиорите,но ако не ти е за автокроз,оффроуд,или камионетка- другите спортове изискват високи рейтове пружини който ще позволят 5-10 сантима ход на амортисиора,,,
пружината освен по профил-от за какво ще ползваш ,колата и на какъв терен,може да съобразиш и как искаш да ти се държи колата..като ундерстеер или оверстиийр.
няма хубаво окачване- всяко окачване е профилирано за определен и обстоятелства и фактори. заводско/ейбах кит/пистов сет--всичките имат плюсове в определени моменти и недостатъци в други. едно обхваща повече фактори и обстояттелства,,,друго много тесен диапазон. ти решаваш как ще я профилираш. завода я е профилирал за най широк кръг потребители и обстоятелства,ти сменяш предназначението на колата-не я правиш по добра.
амортисиора се избира по пружината,,той служи за да и гаси трептенията.-когато решиш с какви пружини ще караш-избираш амортисиори който се справят с този рейт,и по възможност не им е краен параметър.
не знам за ходовете на амортисиорите,но ако не ти е за автокроз,оффроуд,или камионетка- другите спортове изискват високи рейтове пружини който ще позволят 5-10 сантима ход на амортисиора,,,
пружината освен по профил-от за какво ще ползваш ,колата и на какъв терен,може да съобразиш и как искаш да ти се държи колата..като ундерстеер или оверстиийр.
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
и аз съм на същото мнение и с такъв сет-ъп, 5.2 отпред, 4 отзад и пак е твърда за градско, но седи в завоите много добреghost rider написа:По мое мнение трябва да се въртиш около 6 предни и 4 задни с нормалноходови "конита"(примерно)този сетъп вече се е доказал като абсолютно универсален.Всичко по кораво от това според мене ще ти създава повече ядове от колкото кеф...................И стаб.- щангите не са за пренебрегване........

If in doubt....Flat out!!!
Re: АЕ86 тема с въпроси!!!
Здравейте на всички. Реших да напиша и пусна малко снимки с нещата, които съм правил напоследък по колата. Нищо съществено в интерес на истината, но все пак може и на някой да му е интересно.
Основно проблемите със загряването не се отстраниха и реших да си отворя мотора за нова гарнитура. След като отворих мотора, се оказа че главата няма проблем, а проблема е в крив блок, при което го челосаха на 0.08. Главата преди беше също свалена с 0.08 провериха и нея и се оказа, че няма нужда от изравняване. Та така наложи се да разглобя целия мотор. Смених и основните и биелни лагери с бюджетни на тайхо. Нова гарнитура на главата тойота, сложих маслен радиатор и почистих измих и боядисах всичко което имаше нужда.
Сложих си хидравлична ръчна и си направих ребилд на задните апарати. За съжаление не успях да намеря комплект за ребилд на предните, но какво да се прави. Сложих си също и Нови маркучи на спирачките.
Купих си Нови лагери на диференциала и на полуоските. Общо взето исках да подменя нещата, за които имах съмнение че са вече на доста годинки. Ето малко снимки. Като намеря всички ще кача още.
























































Основно проблемите със загряването не се отстраниха и реших да си отворя мотора за нова гарнитура. След като отворих мотора, се оказа че главата няма проблем, а проблема е в крив блок, при което го челосаха на 0.08. Главата преди беше също свалена с 0.08 провериха и нея и се оказа, че няма нужда от изравняване. Та така наложи се да разглобя целия мотор. Смених и основните и биелни лагери с бюджетни на тайхо. Нова гарнитура на главата тойота, сложих маслен радиатор и почистих измих и боядисах всичко което имаше нужда.
Сложих си хидравлична ръчна и си направих ребилд на задните апарати. За съжаление не успях да намеря комплект за ребилд на предните, но какво да се прави. Сложих си също и Нови маркучи на спирачките.
Купих си Нови лагери на диференциала и на полуоските. Общо взето исках да подменя нещата, за които имах съмнение че са вече на доста годинки. Ето малко снимки. Като намеря всички ще кача още.
























































-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: АЕ86 тема с въпроси!!!

Главата е същата като на 7М, само и липсват 2 цилиндъра хехех biggrin.gif
Re: АЕ86 тема с въпроси!!!
Някой използвал ли е спирачна помпа и серво от АЕ92, защото моята тече, а намерих такава корола на едни отпадъци? Разликата освен че е в захващането (АЕ92 е с три болта), също има и разлики в диаметъра на буталото. На ае86 е 13/16, а до колкото виждам на АЕ92 е 7/8. Утре ще я разгледам пак, но не съм виждал някой да си слага помпа и серво от АЕ92. Ако някой може да помогне да пише.
Поздрави
Поздрави
Re: АЕ86 тема с въпроси!!!


Toyota Celica (T20) 7А
Toyota Corolla (АE92) 4А
Toyota Corolla (АE92) 4А
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: АЕ86 тема с въпроси!!!
Красота. 

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта