удрят ли клапани при скасан ремък-тойота корола 1.6 16
удрят ли клапани при скасан ремък-тойота корола 1.6 16
здравеите извинявам се ако има подобна тема,интересува ме дали двигателят е защитен при скъсване на ангренажният ремък мотора е 1.6 16 -110 к.с
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Искаш да кажеш че веригата никога не се разтегля например или не се къса или обтяжния механизъм не дава фира
?
А и отделно на това не е уточнен кой е мотора, честичко и 4A-FE го пишат 110 коня предимно по обяви де.

А и отделно на това не е уточнен кой е мотора, честичко и 4A-FE го пишат 110 коня предимно по обяви де.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Иска да каже, че си е БАШ абсолютно защитен
Не, че е невъзможно веригата да се скъса и е напълно нормално да се е разтегнала ако е на повечко км. За обтяжния механизъм незнам.
А ти искаш да кажеш, че с ремък е по-добре ли? laugh.gif
ПС: Веригата на предишната ми кола(Нисан, който в момента е на над 600 000 км) последно е била видяна от японец

Не, че е невъзможно веригата да се скъса и е напълно нормално да се е разтегнала ако е на повечко км. За обтяжния механизъм незнам.
А ти искаш да кажеш, че с ремък е по-добре ли? laugh.gif
ПС: Веригата на предишната ми кола(Нисан, който в момента е на над 600 000 км) последно е била видяна от японец

Toyota Carina E 1.8 7A-FE Liftback
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Както и предположих първо пишеме после питаме. Та мотора се оказа 4A-FE а не ZZ някакъв.....
Второ веригата не е никаква гаранция за нищо, справка БМВ-истите. Там редовно чувам за едни проблемчета с обтегачите (разбира се говорим за стари кенефи милионници).
Отделно на всичкото 4A-FE доколкото знам е обезопасен, т.е. на буталата има фрезовани местата на клапаните и при късане на ремък или подобна авария няма негативни последствия.
Не случайно в един руски сайт пишеше следното: " трудно ще намерите по-добре конструиран двигател от тези години"
Второ веригата не е никаква гаранция за нищо, справка БМВ-истите. Там редовно чувам за едни проблемчета с обтегачите (разбира се говорим за стари кенефи милионници).
Отделно на всичкото 4A-FE доколкото знам е обезопасен, т.е. на буталата има фрезовани местата на клапаните и при късане на ремък или подобна авария няма негативни последствия.
Не случайно в един руски сайт пишеше следното: " трудно ще намерите по-добре конструиран двигател от тези години"
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Аз лично имах Карина със 115 к.с. версията на 4A-FE мотора и считам че мотора беше достатъчен за предвижването. Не можеш да гониш с нея спортни постижения но не съм имал проблеми а не е като да не съм я карал близо до "лютеницата" и ми харесваше адски много как върви и как се разпределя "вървенето" по оборотомера.
Затова предполагам на Корола този мотор трябва да е горе долу отличния баланс между вървеж и икономичност. Да не би да има ядове мотора нещо.
за мен лично това е пример как се проектира и прави нещо отлично.
Затова предполагам на Корола този мотор трябва да е горе долу отличния баланс между вървеж и икономичност. Да не би да има ядове мотора нещо.
за мен лично това е пример как се проектира и прави нещо отлично.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
според мен мотора е добър в предвид разхода-6,5 извънградско с климатик и 110, км скорост,а градско-8,5-без екстремно каране,просто мислех 4е е доста по пъргава,отскоро я имам досега съм карал само италянски коли и динамиката на тойотата малко ме учуди,като че ли трябва да влезне в много големи обороти-към 4500 за да се усети дърпането на мотора
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Ми този мотор така си е конструиран. Тръгва от 3500-4000 нагоре като няма проблем до лютеницата. Аз преди това съм карал немски и там след 3500 звука беше като пред умиране а при японката мотора звучи приятно.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Въртящият момент на японските автомобили идва на по-високи обороти. Така са си настроени. За разлика от тези от групата на Volkswagen примерно.
Ако човек няма много опит с тях, си мисли, че колата не иска да върви или нещо от сорта. Истината е, че ако искаш да натискаш, впоследствие двигателят си наваксва.
Аз съм с 4Е-FE и е по същия начин. Трябват му малко по-високи обороти, за да го усетиш.
Ако човек няма много опит с тях, си мисли, че колата не иска да върви или нещо от сорта. Истината е, че ако искаш да натискаш, впоследствие двигателят си наваксва.
Аз съм с 4Е-FE и е по същия начин. Трябват му малко по-високи обороти, за да го усетиш.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта