удрят ли клапани при скасан ремък-тойота корола 1.6 16

vopsed
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Авг 2011 22:25
Местоположение: Sofia

удрят ли клапани при скасан ремък-тойота корола 1.6 16

Мнение от vopsed » 27 Авг 2011 16:44

здравеите извинявам се ако има подобна тема,интересува ме дали двигателят е защитен при скъсване на ангренажният ремък мотора е 1.6 16 -110 к.с

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 27 Авг 2011 22:06

Абсолютно защитен е, защото е с ангренажна верига. wink.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 27 Авг 2011 22:55

Искаш да кажеш че веригата никога не се разтегля например или не се къса или обтяжния механизъм не дава фира :whistle: ?

А и отделно на това не е уточнен кой е мотора, честичко и 4A-FE го пишат 110 коня предимно по обяви де.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
cokata
Мнения: 308
Регистриран на: 04 Дек 2009 17:41
Местоположение: Панагюрище

Мнение от cokata » 28 Авг 2011 03:41

Иска да каже, че си е БАШ абсолютно защитен :thumbsup:
Не, че е невъзможно веригата да се скъса и е напълно нормално да се е разтегнала ако е на повечко км. За обтяжния механизъм незнам.
А ти искаш да кажеш, че с ремък е по-добре ли? laugh.gif

ПС: Веригата на предишната ми кола(Нисан, който в момента е на над 600 000 км) последно е била видяна от японец :thumbsup:
Toyota Carina E 1.8 7A-FE Liftback
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250

vopsed
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Авг 2011 22:25
Местоположение: Sofia

Мнение от vopsed » 28 Авг 2011 04:00

по талон е 81 кв,с ремък е ,но ми се струва доста тромава,а мотора е 4а-фе

Аватар
cokata
Мнения: 308
Регистриран на: 04 Дек 2009 17:41
Местоположение: Панагюрище

Мнение от cokata » 28 Авг 2011 04:21

Да, с ремък е и до колкото знам не удря клапани :thumbsup:
Toyota Carina E 1.8 7A-FE Liftback
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250

vopsed
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Авг 2011 22:25
Местоположение: Sofia

Мнение от vopsed » 28 Авг 2011 09:45

благодаря много,а имате ли идея дали ускорява барзо тази кола,взвх я сажсем на барзо и ми се струва че не върви много

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 28 Авг 2011 21:28

Както и предположих първо пишеме после питаме. Та мотора се оказа 4A-FE а не ZZ някакъв.....

Второ веригата не е никаква гаранция за нищо, справка БМВ-истите. Там редовно чувам за едни проблемчета с обтегачите (разбира се говорим за стари кенефи милионници).

Отделно на всичкото 4A-FE доколкото знам е обезопасен, т.е. на буталата има фрезовани местата на клапаните и при късане на ремък или подобна авария няма негативни последствия.

Не случайно в един руски сайт пишеше следното: " трудно ще намерите по-добре конструиран двигател от тези години"
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 29 Авг 2011 10:30

Да наистина двигателя е много добре измислен моя го водих миналата седмица на диагностика и според майторите за 208 000 км. двигателят въобще нее мръднал като нов е .Относно вървежа ами ако пътуваш сам и без много багаж си върви иначе сие малко малък за това купе

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 29 Авг 2011 16:30

Аз лично имах Карина със 115 к.с. версията на 4A-FE мотора и считам че мотора беше достатъчен за предвижването. Не можеш да гониш с нея спортни постижения но не съм имал проблеми а не е като да не съм я карал близо до "лютеницата" и ми харесваше адски много как върви и как се разпределя "вървенето" по оборотомера.

Затова предполагам на Корола този мотор трябва да е горе долу отличния баланс между вървеж и икономичност. Да не би да има ядове мотора нещо.

за мен лично това е пример как се проектира и прави нещо отлично.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

vopsed
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Авг 2011 22:25
Местоположение: Sofia

Мнение от vopsed » 29 Авг 2011 17:00

според мен мотора е добър в предвид разхода-6,5 извънградско с климатик и 110, км скорост,а градско-8,5-без екстремно каране,просто мислех 4е е доста по пъргава,отскоро я имам досега съм карал само италянски коли и динамиката на тойотата малко ме учуди,като че ли трябва да влезне в много големи обороти-към 4500 за да се усети дърпането на мотора

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 29 Авг 2011 17:33

Ми този мотор така си е конструиран. Тръгва от 3500-4000 нагоре като няма проблем до лютеницата. Аз преди това съм карал немски и там след 3500 звука беше като пред умиране а при японката мотора звучи приятно.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

vopsed
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Авг 2011 22:25
Местоположение: Sofia

Мнение от vopsed » 29 Авг 2011 17:36

благодаря момчета за отговорите

rockmetal
Мнения: 31
Регистриран на: 20 Ное 2010 01:21

Мнение от rockmetal » 29 Авг 2011 19:15

Въртящият момент на японските автомобили идва на по-високи обороти. Така са си настроени. За разлика от тези от групата на Volkswagen примерно.

Ако човек няма много опит с тях, си мисли, че колата не иска да върви или нещо от сорта. Истината е, че ако искаш да натискаш, впоследствие двигателят си наваксва.

Аз съм с 4Е-FE и е по същия начин. Трябват му малко по-високи обороти, за да го усетиш.

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 30 Авг 2011 20:35

То колеги с високите обороти сигурно е така,както пишете.Само ме притеснява като наближи "лютеницата" да не стане :"тез червени домати,кой ги мама разклати".

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта