Въпрос относно селика т23
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 07 Авг 2011 00:05
Въпрос относно селика т23
Здравйте колеги, аз съм поредния мераклия за селика 7 ген.Харесвам въпросният автомобил , но след като прочетох няколко теми по форумите останах малко разочарован поради факта , че имат проблем с маслото.Интересува ме колко струва да се оправи въпрсният проблем , за да мога да си направя някаква сметка , че както чета май всяка една излезнала преди 2003г. има този проблем.Интересува ме, какво се сменя и колко горе долу излиза ремонта.Също ако някои има впечетления относно цени на консумативи, както и окачване ще му бъда благодарен да сподели.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 07 Авг 2011 00:05
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 07 Авг 2011 00:05
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
За пореден път се пишат глупости. И 2005г да купиш пак можеш да се насадиш на пачи яйца, а 2000г да се окаже безпроблемна. Търси поддържана с любов кола, а не видоизменена до неузнаваемост. Как ще я намериш, това вече сложен въпрос. Иначе за ремонта, все пак имай в предвид няколко хилядарки за всеки случай........и направи й пълно каско пак за всеки случай, за да не я разпродаваш после на части.genkov4336 написа:..... ме съмнява да има безпроблемни екземпляри преди 2003год.Все пак нали са правени с едни и същи части.
....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 07 Авг 2011 00:05
Мерси колега за коментара не мисля, че пак се пишат глупости, защото коментирам определен фабричен проблем и искам да разбера кой двигател е проблемния и кой не.Защото едва ли ще е приятно да купиш кола за над 7000 лв и да я вкарваш в бокса само, защото не съм обърнал внимание и не съм се допитал с по запознатите от мен.Разбира се, че от кола до кола има разлика.Може да е на 1 година и да е смазана от каране и да е за основен ремонт или да е на цифра години и да е като кукла, но тук говорим за фабричен проблем другото е късмет.Пиша за коментар и помощ от феновете на тойота защото тук мисля , че ще намеря отговор на въпросите ми, а не защотото искам да си пиша мнения из форумите , за да се намирам на приказка.Raya написа:За пореден път се пишат глупости. И 2005г да купиш пак можеш да се насадиш на пачи яйца, а 2000г да се окаже безпроблемна. Търси поддържана с любов кола, а не видоизменена до неузнаваемост. Как ще я намериш, това вече сложен въпрос. Иначе за ремонта, все пак имай в предвид няколко хилядарки за всеки случай........и направи й пълно каско пак за всеки случай, за да не я разпродаваш после на части.genkov4336 написа:..... ме съмнява да има безпроблемни екземпляри преди 2003год.Все пак нали са правени с едни и същи части.
Вкарай си от Германия ако искаш читава. Не са първа младост, а и слабото място със сегментите...При ръчкане по Default си погорват масълце. При по немърлив собственик (някой италианец) почти сигурно е оставала под минимума, а това случи ли се - почват по сериозните проблеми.Не трябва и да е прегрявана, което не е трудно да се случи. Моята я карам вече 4000км. че и на газ(пристигна от Германия на 230 000, февруари 2000-та). Незнам газта променя ли масло-разхода, но засега съм долял около 800мл. 10w40! Мой приятел кара 2002-ра от местна автокъща. След като му гръмна двигателя заради биални лагери, отремонтира и сега долива около 500мл. за 200-300 км(15w40)
Неговата е Италианка. Пробега е неизвестен, но отвътре е като някоя служебна кола - никак пазена за разлика от моята. Не че салона е признак за състоянието на двигателя... Много внимавай какво купуваш!

- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Не обобщавайте кои са по-добри..........италианки или германки. Моята беше италианска (и купена от Горубляне още на 1-ия ден като я докараха, защото 3 месеца следях всеки ден за новите обяви) и нямаше проблеми нито с маслото, нито с нещо друго, и вътре и отвън си беше без забележки, та отгоре на всичко с нови гуми. Но и цената й беше доста над масовата. Здравото струва скъпо. Съмнявам се, че за 7 000 лв от 2003г нагоре ще намери нещо читаво. Ако не искаш проблеми, приготви по-голяма сума за колата или вземи по-евтино и пак приготви хубава сума за ремонти.
....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....
Добре.Raya написа:Не обобщавайте кои са по-добри..........италианки или германки. Моята беше италианска и нямаше проблеми нито с маслото, нито с нещо друго, и вътре и отвън си беше без забележки, та отгоре на всичко с нови гуми. Но и цената й беше доста над масовата. Здравото струва скъпо. Съмнявам се, че за 7 000 лв от 2003г нагоре ще намери нещо читаво. Ако не искаш проблеми, приготви по-голяма сума за колата или вземи по-евтино и пак приготви хубава сума за ремонти.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
@genkov4336
ако потърсиш кола както казаха колегите от германия или друга цивилизована страна,вероятността проблема да е отстранен отдавна гаранционно и професионално ще клони към 99%.в този случай мисля не би трябвало да имаш подобни грижи изобщо.остава ти да внимаваш за реалното състояние на колата,пробег,евентуално тест при майстор и си готов!
ако потърсиш кола както казаха колегите от германия или друга цивилизована страна,вероятността проблема да е отстранен отдавна гаранционно и професионално ще клони към 99%.в този случай мисля не би трябвало да имаш подобни грижи изобщо.остава ти да внимаваш за реалното състояние на колата,пробег,евентуално тест при майстор и си готов!

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
А ти понеже не искаш да имаш проблеми на тази бързооборотна и чувствителна към масло Селика и сипваш 10W40 най-вероятно полусинтетика, а твоя човек кара с 15W40 минерално и може би и двамата си мислите че си поддържате добре колите ? Или по-добре от Италианеца преди вас ? Не мога да ги разбера някой неща !newboba написа:Вкарай си от Германия ако искаш читава. Не са първа младост, а и слабото място със сегментите...При ръчкане по Default си погорват масълце. При по немърлив собственик (някой италианец) почти сигурно е оставала под минимума, а това случи ли се - почват по сериозните проблеми.Не трябва и да е прегрявана, което не е трудно да се случи. Моята я карам вече 4000км. че и на газ(пристигна от Германия на 230 000, февруари 2000-та). Незнам газта променя ли масло-разхода, но засега съм долял около 800мл. 10w40! Мой приятел кара 2002-ра от местна автокъща. След като му гръмна двигателя заради биални лагери, отремонтира и сега долива около 500мл. за 200-300 км(15w40)Неговата е Италианка. Пробега е неизвестен, но отвътре е като някоя служебна кола - никак пазена за разлика от моята. Не че салона е признак за състоянието на двигателя... Много внимавай какво купуваш!
Колега Бас - имаш право за подръжката.
Не всеки внимава и чете с какво масло се кара дадена кола.
Но колкото и да е износен мотора под главата , и всичко да му смениш , пак не може да докара 2000лв , особено ако си го правиш сам.
Буталата са 140лв комплект без сегменти обаче (незнайно защо) в ЕВРО 07 , сегментите са 80лв , биелни и основни лагери варират различно , но и те клонят към тази сума.При положение ,че освен да купиш гарнитури имаш разходи само за шлайф. Колкото и да се мъча не мога да сметна ремонта повече от 500-700лв ,освен ако няма проблем и в главата.
Всички запознати с този мотор знаем ,че не само сегментите са му шит.
Аз лично нямах този проблем но ,други казват ,че многото проблеми към главата идват от тясните магистрали и от маслената помпа.
Така ,че трябва да се внимава
Защото ремонта на главата също може да излезне колкото горната сума, ако не и повече.
Момчета слагайте пълна синтетика бе !

Един съвет от мен при покупка на такава Селика.
Наблегнете интериора и шасито да са перфектни , защото така или иначе ще правите мотор biggrin.gif
Не всеки внимава и чете с какво масло се кара дадена кола.
Но колкото и да е износен мотора под главата , и всичко да му смениш , пак не може да докара 2000лв , особено ако си го правиш сам.
Буталата са 140лв комплект без сегменти обаче (незнайно защо) в ЕВРО 07 , сегментите са 80лв , биелни и основни лагери варират различно , но и те клонят към тази сума.При положение ,че освен да купиш гарнитури имаш разходи само за шлайф. Колкото и да се мъча не мога да сметна ремонта повече от 500-700лв ,освен ако няма проблем и в главата.
Всички запознати с този мотор знаем ,че не само сегментите са му шит.
Аз лично нямах този проблем но ,други казват ,че многото проблеми към главата идват от тясните магистрали и от маслената помпа.
Така ,че трябва да се внимава
Защото ремонта на главата също може да излезне колкото горната сума, ако не и повече.
Момчета слагайте пълна синтетика бе !

Един съвет от мен при покупка на такава Селика.
Наблегнете интериора и шасито да са перфектни , защото така или иначе ще правите мотор biggrin.gif
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Колега много зависи какви бутала ще се ползват и какво е състоянието на блока ! Аз съм дал максимална възможна цена с афтермаркет бутала и цена за труда ! Разбира се , че цената може да е много по-ниска това обаче зависи от много фактори . И разбира се труда е голям фактор и , като цена , и като качество .
И да тези двигатели трябва да се карат със синтетика и то хубава .
И да тези двигатели трябва да се карат със синтетика и то хубава .
И на мен не ми е ясно как някой, който знае какво прави ще се хване да ремонтира мотор за по-малко от 600-700лв за труд.Друг е въпроса че могат и за 200 да ти го "направят"
А от Евро 07 много трябва да внимаваш щото вкарват разни марки като Мetelli , Trusting и т.н. дето не е добра идея да си ги слагаш в двигателя. 4 бутала за 140лв хммм най-вероятно са от кашкавал. Те за жигула буталата са 120лв комплекта и са от кашкавал, само дето Жигулата не е с 7500 оборотен мотор.

Понеже съм прост архитект и не разбирам много от коли, бихте ли ми казали какво му е лошото на полусинтетично 10w40 Mitsubishi от Ratola ?!?Bass_Man написа:А ти понеже не искаш да имаш проблеми на тази бързооборотна и чувствителна към масло Селика и сипваш 10W40 най-вероятно полусинтетика, а твоя човек кара с 15W40 минерално и може би и двамата си мислите че си поддържате добре колите ? Или по-добре от Италианеца преди вас ? Не мога да ги разбера някой неща !newboba написа:Вкарай си от Германия ако искаш читава. Не са първа младост, а и слабото място със сегментите...При ръчкане по Default си погорват масълце. При по немърлив собственик (някой италианец) почти сигурно е оставала под минимума, а това случи ли се - почват по сериозните проблеми.Не трябва и да е прегрявана, което не е трудно да се случи. Моята я карам вече 4000км. че и на газ(пристигна от Германия на 230 000, февруари 2000-та). Незнам газта променя ли масло-разхода, но засега съм долял около 800мл. 10w40! Мой приятел кара 2002-ра от местна автокъща. След като му гръмна двигателя заради биални лагери, отремонтира и сега долива около 500мл. за 200-300 км(15w40)Неговата е Италианка. Пробега е неизвестен, но отвътре е като някоя служебна кола - никак пазена за разлика от моята. Не че салона е признак за състоянието на двигателя... Много внимавай какво купуваш!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта