Кормилна рейка на Авенсис Т22 1.8 7A-FE

mirott
Мнения: 2149
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Кормилна рейка на Авенсис Т22 1.8 7A-FE

Мнение от mirott » 05 Авг 2011 16:12

Някой ремонтирал ли е такава рейка?Появи се тропане, но не е в кормилния прът или каретата му а самата рейка.При каране по паваж примерно се усеща почукването доста добре.Нещо попрочетох, ама преди да си правя опити да попитам.Отнякъде се натягала,ала-бала...!

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 05 Авг 2011 16:53

Виж си първо кормилните накрайници. Вътрешните и външните,малко вероятно е проблема да е в рейката.Хидравличните обикновено се разтичат преди да се разтропат :)

mirott
Мнения: 2149
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Мнение от mirott » 05 Авг 2011 16:57

Външните са ок, ама вътрешните...трябва ли да свалям рейката или и така може?!И ако да-как?!

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 05 Авг 2011 16:59

При отключен волан някой да клати гумата странично, а ти стисни маншона точно при шарнира и ще усетиш ако има потропване.

Е, най-напред вдигни колата на крик, де... smile.gif

mirott
Мнения: 2149
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Мнение от mirott » 05 Авг 2011 17:04

Аха...ако мога да бръкна там...ок,благодаря .А смяната на вътешни накрайници на свалена рейка ли?

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 05 Авг 2011 17:06

При пълен ляв или десен ще бръкнеш.

Може и на място, без да се сваля рейката.

mirott
Мнения: 2149
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Мнение от mirott » 05 Авг 2011 17:07

Доообре:)!Много благодаря момчета.Ще пиша след като си измия ръцете... biggrin.gif

mirott
Мнения: 2149
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Мнение от mirott » 07 Авг 2011 07:39

С чисти ръце вече, мога да заявя:четвърт оборот затягане на вътрешния ляв накрайник към рейката и колата стана "бетон"!Даже подемник си намерих...!Малко е скрито всичко, ама не е невъзможно за бъркане-малко повече желание и ключ 32 и стана!Благодаря на двамата умници, дето помогнаха :thumbsup: !Поздрави!

Аватар
max-2
Мнения: 2090
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 111 пъти

Мнение от max-2 » 07 Авг 2011 17:48

Ама как така се е отвил? Сигурно някой го е сменял и не го е затегнал добре и не е сложил както трябва осигурителната пластинка?
Carina E 4AFE LB 1992

mirott
Мнения: 2149
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Мнение от mirott » 08 Авг 2011 09:46

Осигурителна пластина не видях да има...а как така се е отвил - нямам отговор!Факт е, че като я купих преди 50 000 не тропаше, а личи да е сменян с нов преди да я взема...ще покарам и ако пак се разтропа ще мислим.

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 08 Авг 2011 10:25

Ако пак се развие, малко threadlock на резбата и забравяш. Само дето после може да се наложи да понагрееш за да се развие при смяна.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта