TURBO na Celica t23 със стоков двигател??

newboba
Мнения: 70
Регистриран на: 08 Юни 2011 23:01
Местоположение: Мало Бучино

TURBO na Celica t23 със стоков двигател??

Мнение от newboba » 01 Авг 2011 01:12

Има ли някои със опит или знания за такъв ъпгрейд. Съвместимост на други турбини и... абе някакви идеи?!!

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 01 Авг 2011 08:56

Идеи има много.По чуждите форуми има доста теми за такова нещо.
Ето ти една бърза .....
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/63-AR-T3 ... ccessories
A car without TURBO is like a man without BALLS!

newboba
Мнения: 70
Регистриран на: 08 Юни 2011 23:01
Местоположение: Мало Бучино

Мнение от newboba » 01 Авг 2011 23:58

Чудесно! Даже...прекалено хубаво за да е истина. Добре ами съвместимо съвместимо, колко да е съвместимо?! Опит някой има ли? Днес показах на едно майсторче КИТ-а и той изказа мнение че предстои следното: смяна генерация, и което е по-важно трябва да се вкара масло отнякъде в тая турбина. За генерацията, вероятно не само аз не бих се съгласил. Относно маслото - кое и къде ще се дупчи - пълна мъгла! Според въпросния, компресор би бил по-добър вариант. Нямал нужда от мазане и намквоси. В края на краищата не се водя от неговото мнение, но все пак бих искал да разбера кой е най подходящия и, разбира се - изгоден вариант. Двигателя би могъл да издържи 0,4 - 0,5 налягане без преправяне, ако не се лъжа?!? Вероятно става въпрос за едни 30-40 коня, които срещу "скромната сума" от 1000 лева, поне за мен си заслужават. Още мнения и знания моля!!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Авг 2011 02:37

С около 3000лв може и да се качиш на този кит . И тогава ще ти започнат другите проблеми - съединители , спирачки и тн .

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 02 Авг 2011 08:40

Za 3k samo 6te si go ka4i v kolata no silno se symnqvam da stigne do momenta sys zapalvaneto, ta ka moli da govorim za drygo.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 02 Авг 2011 10:27

Ако това ти е единствената кола, не те съветвам даже да започваш :) Ако я караш само от време на време срещу една торба пари, може и да се случи нещо след неопределен преиод от време.

newboba
Мнения: 70
Регистриран на: 08 Юни 2011 23:01
Местоположение: Мало Бучино

Мнение от newboba » 02 Авг 2011 10:32

Можеби ме схващате погрешно. Неискам да правя колата си драг. искам да кача 40-тина коня(което с чип неможело да стане), за да направя карането си по голямо удоволствие. тея 3000+ лева кой ще ми ги иска ебати

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 02 Авг 2011 10:55

До колкото разбирам искаш да турбинираш 143 конската селика.Или да смениш двигатели с такъв от 192 к.с.
Ако съм те разбрал правилно , ще те посъветвам направо да си вземеш една VVTL-i 192. к.с.
Ако искаш още коне си вземи 6-та генерация GT - Four , хем е 4х4 , хем е с турбо.
A car without TURBO is like a man without BALLS!

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 02 Авг 2011 11:11

newboba написа:Можеби ме схващате погрешно. Неискам да правя колата си драг. искам да кача 40-тина коня(което с чип неможело да стане), за да направя карането си по голямо удоволствие. тея 3000+ лева кой ще ми ги иска ебати
Колега,
много правилно сме схванали. Просто турбинирането на кола , не е толкова проста работа колкото изглежда особено пък на японска. Не са много хората, които могат да ти намапят колата както трябва след като и сложиш сешоара. А тези дето го правят взимат един пари. Тия дето презаписват чипчета за ВАГ кошниците ги зарежи. Тва всеки може да го направи. Повечето хора тука, които карат турбинирани бивши атмосферки имат доста добра представа точно колко пари ще ти излезе удоволствието, като имай предвид че доста от нещата са си ги правили със собствен труд. Най-добре последвай съвета на колегата по-горе и си купи директно селика със 192 магарета и си карай спокойно. Като гледам не си от хората дето ще седнат вечер да лежат под колата, защото повярвай ми , ако я турбинираш както ти си мислиш ще ти се наложи.

newboba
Мнения: 70
Регистриран на: 08 Юни 2011 23:01
Местоположение: Мало Бучино

Мнение от newboba » 02 Авг 2011 14:38

Така е, не ми е хоби аз да ръчкам под капака...както и да е. Ако говорим за цяла колица VVTL-I цифрите са доста фрапиращи. Ще ми се наложи моята плюс още горе долу толкова кинти. Пък ето друг вариянт който обмислям http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=18044 Тънкия момент е че от една цяла англичанка мога да взема частите които са ми необходими и просто да дам моите чарколяци на момчетата и да доплатя някви пари. Ще ми излезе под 1000 лева без работата. С бачкане 1500 таван (вероятно... а, дано)

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 02 Авг 2011 14:45

За 500лв да се хванат майсторите да сменат ДВГ+кутия+задвъжване+електориниките+изпускателна система ......малко евтинко ми се вижда... Не е невъзможно, но пък са малко пари за толкова труд... И това ще го правят според мен, поне седмица, защото няма да си единствената кола... дори да си, ако не са го правили, пак си огромен зор и труд до зори както казват колегите biggrin.gif Общо взето, за да направиш селиката ти 192к.с със swap, пак ще трябва да потрошиш едни 2000+лв.....Хамалогия е доста, но пък ще си доволен.... може би... :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта