
VVTL-I трансплантация на VVT-I купе
VVTL-I трансплантация на VVT-I купе
Имам оферта за запазен 192hp. двигател. Обаче нямам ясна представа какъв обем е работата. Всеки попитан майстор говори приблизително и става ясно че сглабянето едва ли не не е 100% сигурно
Който има повече инфо...ще бъда благодарен!

- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Той си е написал в профила, че е Селика 2000-та година, т.е. Т25 ....
Правена е такава намеса, на МР2 и смениха двигателя от такъв, какъвто имаш, на VVTL-i и ефекта беше много добър, на пистата дори се видя biggrin.gif Като цяло може да стане, но само с ДВГ няма да се разминеш....ЕКУ, полуоски, скоростите може да станат..... голяма хубавийка си стоварваш на главата, но пък си струва май
Правена е такава намеса, на МР2 и смениха двигателя от такъв, какъвто имаш, на VVTL-i и ефекта беше много добър, на пистата дори се видя biggrin.gif Като цяло може да стане, но само с ДВГ няма да се разминеш....ЕКУ, полуоски, скоростите може да станат..... голяма хубавийка си стоварваш на главата, но пък си струва май

Значи далаверата е следната: пристига една такава англичанка на 100 000 мили, паркира до моята и се почва - всичко. Което ми трябва го взимам. Пичовете които ще я вкарат са ми приятели и единствено трябва да доплатя 5-600 лева за двигателя(те вземат моя и съответно другите чаркове) и си плащам работата. Мойта машина я имам от 4 месеца, на 230 000 но много пазена - същите момчета ми я вкараха от германия в перфектно състояние. Двигателя не се чува и за 3500 км досега ми е изгорил около 500мл масло 10-ка, което си е малко за тоя мотор(с ръчкане). Та ако беше зле моя двигател, само нещо много проблемно би ме спряло да направя размяната, но при това положение направо се чудя кво да правя biggrin.gif Събирам мнения и предположения колко би струвало! Благодаря предварително
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
xtreme е прав донякъде, но след това идва момента, в който с един KIT compressor правиш колата над 210 к.с. някъде... А това вече си е съвсем друга попара... Но пък това е свързано с още пари да даваш..... Реално, само ти можеш да си решиш.... 50 атмосферки, после още 30-тина турбинирани..... Става друга попара, но и парите са други... Решение много, щом ти харесва колата - прави си я... Кеф цена няма.... 

Пуснах и една темичка за Турбо.... или компресор?!(двигатея си остава сток - 143-те коня де) Кое по ще си каже тежката дума? И двете си е преправяне, нагласяне... Тея селики явно не се тунинговат толкова колкото старите генерации, или поне не тук в Бг. Порових във форума, може да съм изпуснал нещо, но за силов тунинг на т23 нищо не прочетох
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Ako 6te pravi6 nqkva kola za drag se puskai v bezkrainiq film, no
1. Ako kolata ti e proekt, zadyljitelno ti trqbva pone o6te edna za da ne hodi6 pe6!
2. Kola nad 170-180 konq na predo (drugite razpravqt 200) si e pylna glupost za men!
1. Ako kolata ti e proekt, zadyljitelno ti trqbva pone o6te edna za da ne hodi6 pe6!
2. Kola nad 170-180 konq na predo (drugite razpravqt 200) si e pylna glupost za men!
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
imenno, i kato smetne6 kolko pari 6te potro6i6 po dobre si q ostavi kakto si e i si q karai za ejednevna, puk si vzemi nqkva baza za proekt i zapo4vai da si 4opli6. Em 6te ima6 kakvo da kara6, em gotovata kolata 6te ti izleze po eftino za naprava, kato si naqqsno kakvo iska6 da postigne6 i izbere6 podhodq6ta baza za celta. Det e kazal naroda ne ot vsqko durvo stava svirka ili 4e tova koeto ne stava s pari stava s mnogo pari.
Moqt syvet e, karai si kolata i ne se zanimavai s gluposti. 6te vidi6 4e do sedmica, dve 6te sa ti minai meracite
Moqt syvet e, karai si kolata i ne se zanimavai s gluposti. 6te vidi6 4e do sedmica, dve 6te sa ti minai meracite

1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Не и никой няма да се занимава да ти отговаря ! Ако искаш да гледаш съвместимост/еднаквост на части си има сайт http://www.toyodiy.com/parts/q.html . Успех !
Не се заяждам, ама какво значи "се управляват много трудно"??? Ако имаш впредвид "се слагат на земята много трудно" донякъде си прав, макар че не е толкоз трудно. Ако имаш впредвид хендлинг си много далеч от истината. Имах Ауди А3 1.8Т ~420коня на вала, само държиш геврека с две ръце и колата си върви направо... Пробвай 400+ коня на задно и тогава пак ще си говорим...Me4oKyX написа:Жорката е прав .... 180к.с. и повече на предно се управляват мнооогооо трудно.... има начини, но са доста кинти, за да се "узаптят" тия коне бесни....
Все пак ми отговориха
Ами трябва ми номер на рамата и оттам има различна съвместимост. Проблем се явява ел. инсталацията, която е еднаква до 2001 - 2002г или нещо такова. Но в базата на Тойота всичко си има...само номера на рамата трябва... И колеги, не се карайте. Не съм прочел нито една тема в която някой с някого да не се е сдрънкал за нещо. Карайте го по-весело 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта