Мерцедес vs останалия свят

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
ascherney
Мнения: 31
Регистриран на: 29 Юли 2011 02:28

Мнение от ascherney » 30 Юли 2011 21:01

Bass_Man написа: Мерцедес не разработва въздушно окачване , а купува готово такова от някоя от фирмите за окачвания !!!
Това, което Mercedes поставят в W220 кой го е разработвал като технология - Daimler или външна компания? Коя е компанията, която им доставя окачването?

А, и много държа да ни осветлиш какво точно не му е наред на S320 CDI мотора / в трите му разновидности - 197, 204 и 224 к.с. /?

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 30 Юли 2011 21:05

Колега, май не успяваш да разбереш, че за всеки влак си има пътници...
МБ няма да си взема просто защото не ми харесва... За мен твърдо не е No.1... Няма такова нещо дадена марка да е No.1 по принцип...
Зависи от критериите. Зависи от конкретния модел... Зависи от много фактори това дали един модел ще е по-добър от друг.
Зависи дори и от личните предпочитания.
За всеки един модел на МБ можеш да намериш превъзхождащ го модел от друга марка по технически параметри...
А веднъж правихме проба S500 4matic срещу Mazda6MPS (съвсем обикновен непретенциозен седан)...
На правата мерцедеса успяваше да дръпне, но стигне ли въпроса до завоите - нямаше никакъв шанс... Бягаше от треактории и т.н.


Ами какво да ти кажа - изсипваш луди пари заради мерника, и след това се появява някаква евтина кола, която те къса под път и над път...
Май същата работа е с GTR и фераритата... На под половината пари получаваш кола, която накъсва конкуренцията отвсякъде..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

ascherney
Мнения: 31
Регистриран на: 29 Юли 2011 02:28

Мнение от ascherney » 30 Юли 2011 21:08

Rudy написа:
Няколко пъти те питаха какво търсиш тук? Ако искаш да помогнеш с мнения в някоя тема - давай - тук винаги има желаещи да разберат какво масло и какви гуми да си сложат. И да Тойотата е скучна кола - виж колко проблеми и дефекти пълнят форумите на други марки, а тук се занимаваме с тебе?

Та пак да питам - продаваш си "уникалната" кола на 6541239834 години, че толкова я хвалиш, никой друг освен теб ли не харесва или се опитваш да убедиш всички тук, които ежедневно караме Тойота, че за нищо не става? Айде нема нужда...
Случайно да си неграмотен? Ако си грамотен, значи е трябвало да прочетеш / написах защо съм тук/, че влязох в този форум, просто защото исках да прочета коментари за Корола, тъй като карах една преди няколко седмици и останах потресен колко лошо направена кола е. И понеже съм се качвал на Ярис, дадох съвет на младежа да не си купува такава. Останалото като коментари е история. И не - нямам намерение да пиша, но ми бяха зададени някои въпроси и направени квалификации, на които бях длъжен да дам отговор.

ascherney
Мнения: 31
Регистриран на: 29 Юли 2011 02:28

Мнение от ascherney » 30 Юли 2011 21:15

slowtraveler написа:Колега, май не успяваш да разбереш, че за всеки влак си има пътници...
МБ няма да си взема просто защото не ми харесва... За мен твърдо не е No.1... Няма такова нещо дадена марка да е No.1 по принцип...
Зависи от критериите. Зависи от конкретния модел... Зависи от много фактори това дали един модел ще е по-добър от друг.
Зависи дори и от личните предпочитания.
За всеки един модел на МБ можеш да намериш превъзхождащ го модел от друга марка по технически параметри...
А веднъж правихме проба S500 4matic срещу Mazda6MPS (съвсем обикновен непретенциозен седан)...
На правата мерцедеса успяваше да дръпне, но стигне ли въпроса до завоите - нямаше никакъв шанс... Бягаше от треактории и т.н.


Ами какво да ти кажа - изсипваш луди пари заради мерника, и след това се появява някаква евтина кола, която те къса под път и над път...
Май същата работа е с GTR и фераритата... На под половината пари получаваш кола, която накъсва конкуренцията отвсякъде..
Е, S300 мотора не е за скорост с неговите 177 к.с. Ако исках скорост, щях да се метна на осмак 5.0 литра, който откровено казано е мотора за тази кола.

Това за Маздата е възможно, просто защото големите коли няма как да влизат в завой като тези от класа на Мазда 6. И не случайно точно такива автомобили от този клас / на Мазда 6 / биеха във WRC dylgi godini - Subaru Impreza i Mitsubishi.

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Rudy » 30 Юли 2011 21:24

ascherney написа:
Rudy написа:
Няколко пъти те питаха какво търсиш тук? Ако искаш да помогнеш с мнения в някоя тема - давай - тук винаги има желаещи да разберат какво масло и какви гуми да си сложат. И да Тойотата е скучна кола - виж колко проблеми и дефекти пълнят форумите на други марки, а тук се занимаваме с тебе?

Та пак да питам - продаваш си "уникалната" кола на 6541239834 години, че толкова я хвалиш, никой друг освен теб ли не харесва или се опитваш да убедиш всички тук, които ежедневно караме Тойота, че за нищо не става? Айде нема нужда...
Случайно да си неграмотен? Ако си грамотен, значи е трябвало да прочетеш / написах защо съм тук/, че влязох в този форум, просто защото исках да прочета коментари за Корола, тъй като карах една преди няколко седмици и останах потресен колко лошо направена кола е. И понеже съм се качвал на Ярис, дадох съвет на младежа да не си купува такава. Останалото като коментари е история. И не - нямам намерение да пиша, но ми бяха зададени някои въпроси и направени квалификации, на които бях длъжен да дам отговор.
Ти ли имаш претенции за грамотност? От кога наклонените черти са скоби? От кога се слага интервал след първата скоба? Карал си корола и не си очарован, возил си се на Ярис? Каза мнението си няколко пъти. Чухме те добре! Колкото до квалификациите - заслужаваш да те нахранят доста повече, за щастие в този форум преобладават културни хора. Айде сега да си ходиш!
Изображение

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 30 Юли 2011 21:25

Тъй-като темата забуксува на място.....
Малко почивка...

П.С. по молба на RUDY добавям следното:
За съжаление slow послуша колегите и заключи темата - само да го помоля да добави този коментар, на "грамотния" индивид във Шкода форума - нека всички видим какво е писал в Шкода Клуб BG:

Цитат:
Октавия е невероятен автомобил. Може би най-яката кола, която съм карал. И това са думи на човек, който има зад гърба си над половин милион километра, а до скоро в гаража си имах Ауди А8 4.2 бензин – 2004г. / Боже, как се радвам, че се отървах от нея - уникален боклук/. Моите приятели се шегуват, че в момента съм без кола, но ........ всъщност аз имам такава – Шкода Октавия 1,9 ТДИ 1999г. първа регистрация. Купих я от един приятел, който я бе внесъл от Италия – колата беше уникално занемарена на външен вид, с буквално протрити волан и ръкохватка на скоростен лост и ........ на 115.000 километра, т.е. най-вероятно е била на половин милион реални, съдейки по състоянието. Ами, след този евентуален половин милион / или поне 300-400 хил. /, аз й врътнах още почти 300.000 километра за четири години. Няма такава кола. Просто няма. Всичко е здраво, нищо не скърца и всичко функционира като по часовник. Общо взето, нищо не съм ремонтирал по нея, което вече взе да ме озадачава – чехите явно още не са разбрали, че новите коли се правят, за да се развалят – примери бол, като почнем от Ауди А8 и S-класата на Мерцедес / W220 – 1998-2005г. /, каквато също съм притежавал – уникална кола, носеща уникални главоболия. За 300 хиляди километра съм сменявал ремъци / плюс водна помпа при смяната на ангренажния ремък, но не защото е била повредена,а в комплект с ремъка /, масло и филтри, а също така накладки и дискове. Когато пък е влизала в сервиз за смяна на масло и филтри се е случвало да бъде подменен някой лагер или друга дреболия. Но това не са ремонти, а обслужване, което се прави на всяка кола. Не броя и за ремонт смяната на цялата ходова част, просто защото колата изкара 180.000 км след подмяната на носачи и други с части от Еуратек, а всеки един от нас знае в какво състояние са нашите пътища. За сравнение, на Мерцедес S320 CDI от предницата нищо не бе останало след 80.000 км. / аз и брат ми зад волана /. Ремонт – около 6000лв. Плюс нов компресор за еърматика след един месец – нова хилядарка. За аудито пък да не говорим – помпи, маркучи, амортесьори, изгоряло табло и ......... така нататък. Като тегля чертата за Октавията – нито веднъж в сервиз за ремонт на автомобила / изключвам дребни проблеми с крушки на мигачи, аварийни и някое и друго копче, душмански насилвано от предишния собственик /, 300.000 безпроблемни километри по пътищата на България и останалите страни от ЕС. Просто, единствения проблем на тази кола е,че не е имиджова. Някак си стои като грозното пате в сравнение с доста други коли, особено по отношение интериора на автомобила. Иначе е уникален автомобил, може би едно от достиженията на автомобилостроенето – в пъти по-здрава от всяка една от колите на Фолксваген, правени през този период,а и до днес.
В заключение, нямам никакво намерение да я продавам, да я бартеросвам или да я заменям за друга, нито пък ми дреме дали някой ще ме възприема сериозно с нея. Просто, това е колата с която знам,че като тръгна ще стигна там, където отивам. В тази връзка, насред Европа влезе в авариен режим / при тази нафта в България е съвсем естествено /, но след 2000 кимолетра в ЕС и безброй рестартирания успя да ме докара до сервиза в България, където просто бе сменен горивния филтър и почистени някакви консумативи. Всеки друг автомобил от рода на Волво, Мерцедес или Ауди / особено пък те / най-вероятно щеше да ме остави някъде в Словения, Хърватска или Сърбия.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта