Мерцедес vs останалия свят
Мерцедес vs останалия свят
Няма нито една смислена причина нормален, хетеросексуален и прилично изглеждащ мъж да си купи Тойота Ярис. Това е женска кола, пък ако ще Господ да те убеждава, че не е така. Иначе, D-4D дизеловия мотор на Тойота е един от най-добрите дизели на пазара и с подобен двигател ядове няма да имаш. Т.нар. "пилотно запалване" при този мотор / в цилиндъра се впръсква малко гориво преди запалването на основното гориво и по този начин се намалява експлозивната сила на горивния процес / е причината автомобилите с този мотор да са изключително безшумни и лишени от каквито и да е вибрации. С една дума, мотора си е инженерно достижение - за него само добри думи. Обаче, Ярис е мноооого, ама много смешна кола - евтини пластмаси, крайно неудобно купе / аз съм висок 1,85 м и тежа 90 килограма /, изключително тясно пространство при педалите, рядко смешни и нескопосано направени копчета по таблото. Виж, Тойота има една кола и това е Land Cruiser. Останалата производствена гама е пластмасов shit / или McDonalds, ако искаш /. Те затова са и номер 1 в света по продажби - защото правят масови автомобили без облик, при производството на които се пестят материали и чиято цел е да задоволят средностатистическия потребител с неговата нужда от МПС, което да го предвижва от точка А до Б. След като си решил да си купуваш Ярис, вземи някоя под наем и й направи един тест драйв, за да видиш дали ще ти пасне. Аз карах Ярис / 200 километра извънградско / преди година и мога да кажа, че беше кошмар - излязох изкривен и с уморени ръце / няма подлакътник, а лявата ръка просто няма къде да подпреш /. Абе, неудобна за шофиране кола. Отделно от това, като всяка една малка кола / без изключение / вози много твърдо и адски неудобно. Да не говорим, разбира се,че изглежда като играчка от шоколадово яйце. Абе, просто не е кола за мъж. Корола е същия shit - грозна, неудобна и евтина. Да, имат страхотни двигатели и са много здрави, но са безлични. Регистрацията ми тук бе продиктувана от това, че исках да прочета коментари за Корола / и евентуално да напиша коментар /, защото преди седмица карах една - 2006 година, дизел - / без забележки за дизеловия мотор / и останах потресен колко е неудобна за водача и колко трудно се управлява. А когато пуснах капака на багажника да се затвори, идрънча все едно си пуснал парче поцинкована ламарина на паважа. Давам този пример, защото Ярис е същата глупост. Тези автомобили нямат нищо общо като изработка с Land Cruiser.
P.S. Купи си кола, която си покарал - трябва да ти е удобна, да се чувстваш добре в нея. Ако Ярис ти пасва, ОК! Взимай я!
P.S. Купи си кола, която си покарал - трябва да ти е удобна, да се чувстваш добре в нея. Ако Ярис ти пасва, ОК! Взимай я!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Колега ти какви ги наръси не е истина biggrin.gif ! Тойота правела коли , които само да ходят от А до Б ?!?! Ами , че какво би трябвало да прави кола за 20-30 000лв ? Да лети , да се гмурка или да е луксозна като S-класа ? Аз все си мисля , че най-важното нещо за колите в този сегмент е да ходят от А до Б без да минават много често през Ц ( сервиза ) . Което за периода 2000-2003 не е точно така . Но през останалите години може да се каже , че е така . И всъщност за това Тойота е номер 1 ! А не просто защото прави евтин шит , който всъщност правят всички в този клас та има и доста по-евтини шитове !
Отделно сравняваш кола за 20 000лв ( Ярис ) с кола за 120 000лв ( LC ) ?!?! Луда работа !
Ако сравниш Ярис с Лексус LS600h ще установиш още по-голям превес в полза на Лексуса ! biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Другото нещо с , което много трудно мога да се съглася е , че Тойота може да се управлява трудно ! Не знам с какво го сравняваш но Тойота се кара много по-леко от която и да е немска марка и съвсем спокойно може да се каже , че е на едно ниво с френските марки .
Ако го сравним обаче с LC200 , V8, 5,7l , бензин , автоматик най-вероятно королата ще е по-неудобна за каране и ще е 130 000лв по евтина biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
Освен бензиновите двигатели и дизеловите от този период не са по-назад . Общо взето само най-малките не са засегнати + 2.0 и нагоре бензини , а дори и 1,8 бензините имат проблеми .
Та ако иска колегата да си играе на руска ролетка вместо да вземе нещо от 97-99 почти не разрушимо си е негова работа .
Отделно сравняваш кола за 20 000лв ( Ярис ) с кола за 120 000лв ( LC ) ?!?! Луда работа !
Ако сравниш Ярис с Лексус LS600h ще установиш още по-голям превес в полза на Лексуса ! biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Другото нещо с , което много трудно мога да се съглася е , че Тойота може да се управлява трудно ! Не знам с какво го сравняваш но Тойота се кара много по-леко от която и да е немска марка и съвсем спокойно може да се каже , че е на едно ниво с френските марки .
Ако го сравним обаче с LC200 , V8, 5,7l , бензин , автоматик най-вероятно королата ще е по-неудобна за каране и ще е 130 000лв по евтина biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
Има твърде много изписано по форума за този период така ,че не мисля , че има нужда да се повтарят нещата във всяка тема .Владислав написа:Тези Короли имат заводски недостатък................
Освен бензиновите двигатели и дизеловите от този период не са по-назад . Общо взето само най-малките не са засегнати + 2.0 и нагоре бензини , а дори и 1,8 бензините имат проблеми .
Та ако иска колегата да си играе на руска ролетка вместо да вземе нещо от 97-99 почти не разрушимо си е негова работа .
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Защо да си купя Yaris 1.3 2001г?
Доста по-удобна е за центъра на София, а и за другите градове от Land Cruiser например biggrin.gifascherney написа:Няма нито една смислена причина нормален, хетеросексуален и прилично изглеждащ мъж да си купи Тойота Ярис. Това е женска кола, пък ако ще Господ да те убеждава, че не е така.
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Защо да си купя Yaris 1.3 2001г?
удобна за теб или за околнитеVesko написа:Доста по-удобна е за центъра на София, а и за другите градове от Land Cruiser например biggrin.gifascherney написа:Няма нито една смислена причина нормален, хетеросексуален и прилично изглеждащ мъж да си купи Тойота Ярис. Това е женска кола, пък ако ще Господ да те убеждава, че не е така.

докато не стане като виетнам с моторетките няма оправия
[vbox7]9dfdd4b45a[/vbox7] Как се пресича във Виетнам
Последно промяна от mitoko на 29 Юли 2011 12:23, променено общо 1 път.
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Защо да си купя Yaris 1.3 2001г?
За мен естествено. Имам известен опит и с Ярис и RX при паркиране и движение в центъра на софия... Яриса определено си има предимства тогаваmitoko написа:удобна за теб или за околнитеVesko написа:Доста по-удобна е за центъра на София, а и за другите градове от Land Cruiser например biggrin.gifascherney написа:Няма нито една смислена причина нормален, хетеросексуален и прилично изглеждащ мъж да си купи Тойота Ярис. Това е женска кола, пък ако ще Господ да те убеждава, че не е така.

Автомобилът много отдавна не е само вещ, която трябва единствено да предвижи собственика си от точка А до Б. За мен поне със сигурност не е така. Затова и не карам Тойота, просто защото смятам,че шофирането трябва да доставя удоволствие, освен всичко друго. И в този смисъл бих предпочел за 20-30.000 лева да си купя на старо някоя нормална кола / която ще се чупи по-често от Корола, със сигурност /, отколкото Корола-та, която наскоро имах неудоволствието да карам. За 30.000 лева си взимаш Мерцедес Е класа на 4г. и знаеш.че караш кола. А не нова Корола / която е и по-нисък клас /, дето нищо не и е както трябва - недозавива, има кофти спирачки, позицията на шофьора е крайно неудобна. Този пример го давам, защото бих направил подобен избор при тези пари. Относно това дали всички коли в този клас са пластмасов shit и са кофти изработка - да, по-скоро е така и Ярис не прави изключение. Дадох пример с LC не като сравнение с Ярис, а по-скоро като пример за качествен продукт на Тойота, който е топ избор в класа си. А и може би примера е проекция на собственото ми убеждение, че е по-добре да купиш на старо качествено направен автомобил от горния клас, отколкото нова ширпотреба / Ярис и Корола /.Bass_Man написа:Колега ти какви ги наръси не е истина biggrin.gif ! Тойота правела коли , които само да ходят от А до Б ?!?! Ами , че какво би трябвало да прави кола за 20-30 000лв ? Да лети , да се гмурка или да е луксозна като S-класа ? Аз все си мисля , че най-важното нещо за колите в този сегмент е да ходят от А до Б без да минават много често през Ц ( сервиза ) . Което за периода 2000-2003 не е точно така . Но през останалите години може да се каже , че е така . И всъщност за това Тойота е номер 1 ! А не просто защото прави евтин шит , който всъщност правят всички в този клас та има и доста по-евтини шитове !
Отделно сравняваш кола за 20 000лв ( Ярис ) с кола за 120 000лв ( LC ) ?!?! Луда работа !
Ако сравниш Ярис с Лексус LS600h ще установиш още по-голям превес в полза на Лексуса ! biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Другото нещо с , което много трудно мога да се съглася е , че Тойота може да се управлява трудно ! Не знам с какво го сравняваш но Тойота се кара много по-леко от която и да е немска марка и съвсем спокойно може да се каже , че е на едно ниво с френските марки .
Ако го сравним обаче с LC200 , V8, 5,7l , бензин , автоматик най-вероятно королата ще е по-неудобна за каране и ще е 130 000лв по евтина biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
Има твърде много изписано по форума за този период така ,че не мисля , че има нужда да се повтарят нещата във всяка тема .Владислав написа:Тези Короли имат заводски недостатък................
Освен бензиновите двигатели и дизеловите от този период не са по-назад . Общо взето само най-малките не са засегнати + 2.0 и нагоре бензини , а дори и 1,8 бензините имат проблеми .
Та ако иска колегата да си играе на руска ролетка вместо да вземе нещо от 97-99 почти не разрушимо си е негова работа .
За сравнението на Тойота / като управление / с немските коли просто няма как да се съглася, освен ако не правиш паралел с Опел и Форд. Мерцедес, БМВ и Ауди са много над Тойота като комфорт и лекота на управлението. Да не говорим за Benz! Няма нито един сглобен Avensis, който да може се мери с Е класата на Мерцедес или с 5-та серия на БМВ. Затова и тази кола на пазара се конкурира с Mazda 6, Volkswagen Passat, Opel Insignia и Citroen C5. Седни в една Е класа W 211 Avantgarde / 2003-2004г. / и виж са какво става въпрос. Или в някое BMW E60 5-та серия / от 2005г. нататък/. Да не говорим пък за премиум класа! Всеки който каже,че Lexus е на нивото на Mercedes S class или BMW 7-ма серия може да предизвика околните да погледнат на него с насмешка.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
В този форум вече повечето са на мнение , че собствениците на чисто нови коли са най-големите глупаци , които могат да съществуват на земята. Как така ще дадеш пари за нова кола , като може да си вземеш втора употреба . Радвам се , че само в България го има това мислене , защото иначе не знам откъде ще си купувате перфектните нови стари коли.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Сега тъкмо смятам да купя перфектна стара кола
Фактора удоволствие от нов автомобил май никой не го смята.
Пък бил той и по-обикновен.
Поддръжката на автомобила и другите разходи (като гориво и т.н.) също не са в полза на 'луксозния' автопарк.
Така, че кучето скача според тоягата...

Фактора удоволствие от нов автомобил май никой не го смята.
Пък бил той и по-обикновен.
Поддръжката на автомобила и другите разходи (като гориво и т.н.) също не са в полза на 'луксозния' автопарк.
Така, че кучето скача според тоягата...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Аха, да бе верно е много по-добър!петър написа:..............Та за с какво точно ще предизвика насмешка,смисъл че Лекса е по-добър и несъизмерим със споменатите от теб марки.

Ето и малко данни от един тест на Automarket, при който са сравнявани Mercedes S class, BMW 7 series, Audi A8 и Lexus LS / най-стара като модел е S класата - 2005г. /:
Exterior Design
-------------------
The Audi A8 aligns itself with the other models in the line-up, featuring similar design lines and carrying the front-end and headlights that became famous among Audi fans. BMW 7 Series gives us a new and fresh design as well, moving away from the highly criticized but yet very successful “banglelized” 7 Series. The S-Class and LS are considered to feature a much safer design language.
Rankings:
1-2 BMW 7 Series; Audi A8 (4 points)
3. Mercedes-Benz (2 points)
4. Lexus Ls (1 point)
Interior Design
---------------------
As expected, the new A8 excels with its interior design, one that for a long time has made BMW owners very jealous. The gadgetry offered and luxurious high-end materials makes the Audi one of the leaders in this segment, but truth is, BMW’s simplicity and use of high quality materials places the new 7 at similar levels. If you’re adding the Individual options, then BMW fans get all the luxury they ever craved for.
Surprisingly to some, the new 7 Series takes the first place in the interior design area, followed by the the S-Class and only third, the new A8.
Truth is that when it comes to interior design, personal taste varies from individual to another individual and the choice can be subjective.
BMW 7 Series (4 points)
Mercedes S-Class (3 points)
Audi A8 (2 points)
Lexus LS (1 point)
Engines
---------------
The new A8 will be offering with three turbo diesel engines and one petrol. Two out of the four engines will be V8, while the others are V6 TDI. In contrast, BMW offers four petrol engines and three diesels, one of the largest motor offerings along with the S-Class. The new 7 Hybrid extends the engine options even further. The S-Class adds the S63 AMG and S65 AMG as their top models in the S family. Lexus LS offers the least amount of engines, a single petrol unit and one hybrid.
Excluding the S65 AMG, the new BMW 760Li offers the highest performance. The V12 engine outputs 544 horsepower at 5,000 rpm, with maximum torque of 533 lb-ft at 1,500. Second comes the MercedesS600L outputting 517 horsepower. Lexus comes third with the LS600h offering 394 horsepower. The new A8 tops at 372 horsepower with their high-end model. (S8 will be unveiled in the future).
Extended engine offerings:
Mercedes S-Class (4 points)
BMW 7 Series (3 points)
Audi A8 (2 points)
Lexus LS (1 point)
Power:
BMW 7 Series (4 points)
S-Class (3 points)
LS (2 points)
Audi A8 (1 point)
Overall dimensions
----------------------
The new A8 is the longest and widest in its segment, of course, excluding the long wheelbase models, measuring 5,137mm respectively 1,949mm. Second comes the 7.
Audi A8 (4 points)
BMW 7 Series (3 points)
S-Class (2 points)
Lexus LS (1 point)
Performance
------------------
From 0 to 62 mph, the fastest models are the BMW 760Li and the MB S600 L, their timed performance stopped the clock at 4.6 seconds. The top Audi A8 model shows in its official numbers a 5.7 seconds from 0-62 mph. LS 600h needs about 6.3 seconds to get there.
1-2 BMW 760Li, Mercedes S600 L (4 points)
3. Audi A8 (3 points)
4. Lexus LS (1 point)
Заключение:
BMW 7 Series (22 points)
Mercedes-Benz S-Class (18 points)
Audi A8 (16 points)
Lexus LS (7 points)



Сали - собственикът на Капитолия / една от големите автокъщи в София / ми е приятел и кара / ежедневно, без да я сменя с друга кола / Jaguar Sovereign / 1989г. /. Миналата година в пощенската си кутия намери покана от Негово Превъзходителство посланика на Великобритания да присъства на прием в посолството по повод презентация на Jaguar. Абе, балък с една дума!iovkito написа:В този форум вече повечето са на мнение , че собствениците на чисто нови коли са най-големите глупаци , които могат да съществуват на земята. Как така ще дадеш пари за нова кола , като може да си вземеш втора употреба . Радвам се , че само в България го има това мислене , защото иначе не знам откъде ще си купувате перфектните нови стари коли.
Моята кола е произведена през месец май 1998 година. От нея са пуснати в продажба само 7583 бройки. Има 3.0 литров 6-цилиндров турбодизелов мотор, тежи 2 тона и мноооого ме кефи! Путин се вози в същия модел ............

- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Щом те кефи S300 - доообре 
(Сега Авенсиса макар че е по-лек има 4 цилиндров турбодизелов агрегат по-мощен от твоя, макар, че е с доста по-малък обем... И какво от това??? - това превъзходство или недостатък е?)
Мен Путин не ме кефи и сравнението е малко странно, но все пак не разбрах какво препоръчваш - човека да си купи Ярето или да чака Путин да си продаде 12-13годишния автомобил?
Относно Ягуара - някои хора по принцип са си смахнати. Аз не бих си карал Ягуара всекидневно най-малкото защото не е достатъчно практичен, дори и да ми харесват такъв тип коли... Английския посланник решил да помогне на страната си като рекламира продукция на своята страна - похвално...
Така трябва да действа...
По същия начин би трябвало да сметнем за много голяма работа ако румънския посланник го покани на прием на Дачия...
Не влагам никаква ирония в това - дано и нашите посланници започват да действат така, рекламирайки българска продукция.
Но защо поканата за такова събитие трябва да го вземаме като еталон за 'голямата работа'???
Канят те като клиент с надеждата да те излъжат (айде да е по-леко - 'да те убедят') да си вземеш тяхната продукция...
Или в конкретния случай да видят 'кой е тоя балък дето толкова време таралянка нашия таралясник' laugh.gif (последното е шега).. laugh.gif

(Сега Авенсиса макар че е по-лек има 4 цилиндров турбодизелов агрегат по-мощен от твоя, макар, че е с доста по-малък обем... И какво от това??? - това превъзходство или недостатък е?)
Мен Путин не ме кефи и сравнението е малко странно, но все пак не разбрах какво препоръчваш - човека да си купи Ярето или да чака Путин да си продаде 12-13годишния автомобил?
Относно Ягуара - някои хора по принцип са си смахнати. Аз не бих си карал Ягуара всекидневно най-малкото защото не е достатъчно практичен, дори и да ми харесват такъв тип коли... Английския посланник решил да помогне на страната си като рекламира продукция на своята страна - похвално...
Така трябва да действа...
По същия начин би трябвало да сметнем за много голяма работа ако румънския посланник го покани на прием на Дачия...
Не влагам никаква ирония в това - дано и нашите посланници започват да действат така, рекламирайки българска продукция.
Но защо поканата за такова събитие трябва да го вземаме като еталон за 'голямата работа'???
Канят те като клиент с надеждата да те излъжат (айде да е по-леко - 'да те убедят') да си вземеш тяхната продукция...
Или в конкретния случай да видят 'кой е тоя балък дето толкова време таралянка нашия таралясник' laugh.gif (последното е шега).. laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Повечето карат Корола, защото ако не друго, то не може да се отрече на Тойота, че умеят да продават коли - лизингови схеми, изградени автомобилни центрове. В цял свят са еталон по отношение това как следва да се продават коли. Но и това,че продават полуфабрикати основноVesko написа:Be to mercedec S classa i BMW7 moje i da sa mnogo po-hubavi ot corola, ama ia izleza na ulicata i voj horata kakvo karat... 7ci i Sklasi ili Coroli?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта