TOYOTA RAV4
колеги карате коли а искате да ги ползвате като джипове ще мирише не ами и ще запуши и кутии трошат даже караите си ги като леки коли и нема да имате такива проблеми
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Колега ако караш 20метра в непочистен сняг, по цементов път и ти запуши съединителя на колата, това нормално ли е? Говорим за кола на 15 000км.nikolov22 написа:колеги карате коли а искате да ги ползвате като джипове ще мирише не ами и ще запуши и кутии трошат даже караите си ги като леки коли и нема да имате такива проблеми
Айде помисли и ми пиши. Пък може и тебе да почерпя една бира, като дойда във Варна. biggrin.gif
ами в повечето сервизи на тойота има едни сервизи за тежки ремонти които не се виждат и в повечето преобладава рав4
а като се има предвид че кутията ,предавките,,диференциалите,окачването са като на нормална кола 4по4
да нормално е да изпуши то няма ништо по него което да е направено за джип и е нормално толкова да се чупят щото не се ползват по предназначение
ама те колите не са виновни а онези които ви надъхват като си избирате кола
ви надъхват едва ли не че е по добро от крузера а те новите дори и истински блокаж нямат
а като се има предвид че кутията ,предавките,,диференциалите,окачването са като на нормална кола 4по4
да нормално е да изпуши то няма ништо по него което да е направено за джип и е нормално толкова да се чупят щото не се ползват по предназначение
ама те колите не са виновни а онези които ви надъхват като си избирате кола
ви надъхват едва ли не че е по добро от крузера а те новите дори и истински блокаж нямат
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Не можа да ме убедиш. Ама като дойда лятото във Варна, ще те почерпя за това че опита.nikolov22 написа:ами в повечето сервизи на тойота има едни сервизи за тежки ремонти които не се виждат и в повечето преобладава рав4
а като се има предвид че кутията ,предавките,,диференциалите,окачването са като на нормална кола 4по4
да нормално е да изпуши то няма ништо по него което да е направено за джип и е нормално толкова да се чупят щото не се ползват по предназначение
ама те колите не са виновни а онези които ви надъхват като си избирате кола
ви надъхват едва ли не че е по добро от крузера а те новите дори и истински блокаж нямат

Забравих да ти пиша, че карам кола от 27 години. Не се хваля, просто имам натрупан опит.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
nikolov22 написа:ами в повечето сервизи на тойота има едни сервизи за тежки ремонти които не се виждат и в повечето преобладава рав4
...
aрe пo-полека рава е много здрава кола,вече имам над 70.000км и то не само на асфалт.тва с миризмата на изгоряло не е нормално,явно са партида от старите слаби феродови дискове.
иначе съм съгласен,че ако човек иска може сам да прегори съединителя,например в пясък или дълбока кал.
факт е,че в началото 2006/2007 маса германци го имаха същия проблем,особено при теглене на каравани или по-тежки ремаркета,и тойота пусна подсиления съединител гаранционно.така че няма какво да умувате ами отивайте да се борите с тях да ви ги сменят.
най-опасно е,когато спреш на голям баир и искаш да тръгнеш нагоре.първа скорост е много дълга,неудачно е избрана просто.затова за теглене на ремаркета е най-добре автоматика,макар че всичките модели имат т.н. система за потегляне на наклон.но нали човек трябва да знае и как да я ползва.

Последно промяна от jim_beam на 01 Май 2010 19:23, променено общо 1 път.
Миризмата я има и при мен при качване дори на ниски тротоари 1.4 Д4Д (високи не качвам) с полусъединител. Последният път направо имах чувството,че нещо се е запалило - много пушек и миризмата на феродо остана поне 2 часа! Остават ми 2 месеца гаранция така че ако това е някакъв дефект наистина сега е момента. Не съм виждал друга кола да пуши толкова за 10см тротоар (та дори и на 5см се е случвало)
Имам абсолютно същия проблем. RAV4 но къса база, произведена 2001 година. След закупуването й карах може би около 1000-1500 километра и съединителя ми замина. Нормално си викам , втора ръка кола. Сложих някакъв евтин - 250 лева ми излезе монтаж и съединител (чисто нов). Но ето че след около 20 000 километра съединителя пак е за смяна. Наистина колата не е спирала , плюс това съм студент и я ползвам за да ходя на лекции с нея, а стане ли дума да се прибирам в моя роден град колата е претъпкана до горе със багаж от колеги и колежки с които сме така да го нарека "съселяни". При потегляне колата започва да се тресе и започва яко да мирише на съединител. Нямам намерение да ходя при автосервиза на Тойота , защото там ще ми одерът кожата. Моля да ме посъветвате за марка съединител и от къде да го закупя (защото пазара е пълен с ментета).
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
KpucTuaH, моля попълнете си профила и местоживеене.
Така ще се ориентираме за сервизите в кой град се интересувате.
При свършил притискателен диск новия феродов диск няма да изкара дълго, затова се замерва и при нужда - сменя се комплект.
П.С. На най-новия РАВ нали са оставили традиционния блокаж на междуосовия диференциал (раздатката) (което няма ефект при диагонално зависване ама нейсе)?
Така ще се ориентираме за сервизите в кой град се интересувате.
При свършил притискателен диск новия феродов диск няма да изкара дълго, затова се замерва и при нужда - сменя се комплект.
П.С. На най-новия РАВ нали са оставили традиционния блокаж на междуосовия диференциал (раздатката) (което няма ефект при диагонално зависване ама нейсе)?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
да разбира се,че има!за останалото си в грешка,не и при 4.3,ето ти материал>slowtraveler написа:...П.С. На най-новия РАВ нали са оставили традиционния блокаж на междуосовия диференциал (раздатката) (което няма ефект при диагонално зависване ама нейсе)?
http://www.youtube.com/watch?gl=DE&hl=de&v=6SZc1Qe6ocA
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Не разбрах с кое съм в грешка - при диагонално зависване (или при приплъзващи колелета и на двата моста) заключване на централния диф нищо не ти помага... Трябва ти заключване на дифове по мостове...
А като няма заключване на диф по мостове (или поне LSD) - производителя тръгва по 'софтуерен' път както е казал diesel_power - с ползване на тракшън и стабилизация
А като няма заключване на диф по мостове (или поне LSD) - производителя тръгва по 'софтуерен' път както е казал diesel_power - с ползване на тракшън и стабилизация

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
точно така,и електрониката компенсира изцяло липсата на такъв блокаж.както се вижда на видеото,достатъчно е само 1 колело да зацепи,за да издърпа колата.само човек с никакъв опит и познания може да прецака съединител поради тази причина(diesel_power
),а такива явно са достатъчно.просто трябва да се отдели малко време и да се тестват определени ситуации,най-добре зимата на сняг.
толкова ли няма кой да направи офроад училище за масите,та макар и софт?
колата си е напълно ок и е екстремно проходима!
),а такива явно са достатъчно.просто трябва да се отдели малко време и да се тестват определени ситуации,най-добре зимата на сняг.
толкова ли няма кой да направи офроад училище за масите,та макар и софт?
колата си е напълно ок и е екстремно проходима!

И при мен на корола с 1.4 d4d мотор на 13,5к км се появи странен шум при празен ход. Звукът е като от нещо разбито в резултат на което при въртенето се чува звук. Като се натисне педала на съединителя звукът изчезва.
При каране според мен се появи звук малко като звукът на електрокар.
Колата е с 6степенна механична скоростна кутия и твърдението е че всичките са така!
При каране според мен се появи звук малко като звукът на електрокар.
Колата е с 6степенна механична скоростна кутия и твърдението е че всичките са така!
jim_beam написа:coolone написа:...също така било нормално да има виене от аксиалния лагер на празен ход...quote]
сменя се един държач на щангите от лоста към ск. кутия.проблема е много отдавна познат и се отстранява в гаранция.
съединителя,аве вие не знаете ли че 2.2 д4д моторите масово го имат тоя проблем.по принцип би трябвало след 2008-2009 вече да не се появява.сменя се съединителя комплект с подсилен такъв,също в гаранция.
и двата проблема ги имаше моя рав и бяха отстранени гаранционно.всъщност съединителя не ми е правил ядове,но видях че е излязъл подсилен съединител та затова.
честно да си кажа само заради скоростите не бих взел никога вече тая комбинация 2.2д4д със мех. кутия,деба и полските боклуци!aмa aрe дa не почвам пак,че то всичките им дизели са от там.
Хм, от Вас разбирам за такива проблеми.До сега не съм имал подобен, а в интерес на истината и какъвто и да е проблем с моя Rav4 (2007) 2.2 D4D.Колата е на близо 35 000 км. и даже крушка не съм сменял biggrin.gif .Колеги, отивайте в Тойота и си искайте гаранционна подмяна на съединителите.
Auris E18 1.6 1ZR-FAE 2013 LPG
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта