Карина с 4a-fe гори масло след смяна на гарнитура.
Карина с 4a-fe гори масло след смяна на гарнитура.
Колеги пиша да умуваме заедно... Значи каринката и сложих газов инжекцион и за 700-800 км издухах гарнутура на главата, което оказа се било често срещан дефект на тоя мотор. Гарнитурата издуха между 1-2 цилиндър без да прегрее мотора. Закарах я на ход в сервиза на 2 цилиндъра съм минал към 10 км без да загрее повече от нормалното колата
Преди да издухам гарнутира я карах с 10W-40 масло не съм доливал от смяна до смяна. Като издуха гарнутира я закарах при майстор дето ми е прави до сега други коли пробван. Смени гарнитури гумички на клапани напасване, че преди да издухам гарнитурата малко щракаха. Шлайфане на глава и легла на клапани всичко както си му е ред. След това обаче за 1000 км 1л масло замина. Смених маслото с 15W-40 разхода намаля на около 600мл.
Направи ми впечетление че като я паля сутрин пуши бяло. Върнах му я реклаация на гумичките на клапаните. Смени ми ги без да сваля глава. Сега нищо не пуши при никакви условия. Да обаче вече съм минал към 300 км от ремонт и гледам че маслото пак е започнало да намалява. Майстора ме насочва към сегменти ама се чудя как така изведнъж...
Преди да издухам гарнутира я карах с 10W-40 масло не съм доливал от смяна до смяна. Като издуха гарнутира я закарах при майстор дето ми е прави до сега други коли пробван. Смени гарнитури гумички на клапани напасване, че преди да издухам гарнитурата малко щракаха. Шлайфане на глава и легла на клапани всичко както си му е ред. След това обаче за 1000 км 1л масло замина. Смених маслото с 15W-40 разхода намаля на около 600мл.
Направи ми впечетление че като я паля сутрин пуши бяло. Върнах му я реклаация на гумичките на клапаните. Смени ми ги без да сваля глава. Сега нищо не пуши при никакви условия. Да обаче вече съм минал към 300 км от ремонт и гледам че маслото пак е започнало да намалява. Майстора ме насочва към сегменти ама се чудя как така изведнъж...
Carina 1.6 4A-FE
Преди време имах такъв проблем с фалшиви вложки оправи се като си намерих вложки дето се нанизват плътно на водачите щото фалшивите бяха хлабави макар че контрите им ги държаха да не излизат пускаха масло между водача и вложката.Ако са ти сложили пак от същите вложки е нормално пак да ти гори маслото.Освен това ако някой ти е "услужил" като ти е проверил луфта на буралата докато я няма главата може някой сегмент да е спекъл ако му е бил много нагара тука вече може да ти помогне бабешкия метод с киснене с газ за горене 

Човек и добре да живее умира .......
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Карина с 4a-fe гори масло след смяна на гарнитура.
Аз нещо за такъв дефект не съм чувал. По скоро ми звучи като поредното малоумно обяснение на видните мозъчни донори по сервизите.matkauton написа:Значи каринката и сложих газов инжекцион и за 700-800 км издухах гарнутура на главата, което оказа се било често срещан дефект на тоя мотор.
Оглед на всичко отново и забрави за масло 10W-40 на моята се сипва само и единствено 5W-40 или по-добре 5W-50.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Карина с 4a-fe гори масло след смяна на гарнитура.
Ти наистина си от марс ;) ... При разход на масло , съветваш човека да сложи по тънко маслоPESHO OT MARS написа:Аз нещо за такъв дефект не съм чувал. По скоро ми звучи като поредното малоумно обяснение на видните мозъчни донори по сервизите.matkauton написа:Значи каринката и сложих газов инжекцион и за 700-800 км издухах гарнутура на главата, което оказа се било често срещан дефект на тоя мотор.
Оглед на всичко отново и забрави за масло 10W-40 на моята се сипва само и единствено 5W-40 или по-добре 5W-50.


-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Карина с 4a-fe гори масло след смяна на гарнитура.
Ясно ми е че си чукча писател не чукча читател. Ама айде въздържай се ако обичаш от влизане с кубинките да не ти сипя така че да ти припукат ушитеLiakaDJ написа:Ти наистина си от марс ;) ... При разход на масло , съветваш човека да сложи по тънко маслоPESHO OT MARS написа:Аз нещо за такъв дефект не съм чувал. По скоро ми звучи като поредното малоумно обяснение на видните мозъчни донори по сервизите.matkauton написа:Значи каринката и сложих газов инжекцион и за 700-800 км издухах гарнутура на главата, което оказа се било често срещан дефект на тоя мотор.
Оглед на всичко отново и забрави за масло 10W-40 на моята се сипва само и единствено 5W-40 или по-добре 5W-50.))) ?!?!?!?! .. Защо , че да му гори повече ли ?

Пък ти ако искаш си сипвай в колата и грес няма ядове веднъж да загреее мотора, пък аз ще ще си сипвам "тънкото" масло и нека ми е зле.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 10 госта