COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT
toyota corolla mmt
Аз имам същия проблем с моята Корола на на 9000 км смених компютъра на съединителя.Сега е на 13 000 и отново същия проблем.
Е това го чух и аз!!! Много неприятно поскръцване има го както на празен ход така и в движение при включване на 1 ва и 2 ра. Някой ми сподели, че Ауриса бил с жила на скоростите и ако била влезнала вода в кожусите от това било.jsp написа:Инак установих че скоростния лост също поскърцва - като се мести докато е на празен ход - това предполагам ще го оправят лесно - ще ги информирам за този проблем като отида за компютъра!
Отстраняването на проблема бил малко скъпичък....ако все пак някой може да даде акъл как да го оправя това ще почерпя

На мен ми отговориха в ТМ, че кора за под двигателя имало само за дизеловите агрегати, но все ми се струва, че няма да е лошо и за бензинките да се погрижат. Някой да има решение по въпроса ...някакъв японско-китайски-турско-български вариант за кора къде да си намеря?jsp написа:Наскоро попаднах на едно българско автомобилно издание - версия на немско някакво - и имаше тест на Auris след 100000 км изминати с него - там коментираха че са спестили от Тойота корите отдолу на колата и заради това много влага се завихря из двигателя
Това, че караш Мерцедес не те прави ШофЬОр!
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Да внеса малко шум в системата:
Карам Корола 1,4 VVTi 2001 г, турска сглобка... На 80 х. км е сменян съединител комплект, щото го карала жена... Аз я купих на 120 х. км и до сега - 195 хиляди - няколко пъти в годината, независимо от товара, пътя, температурата и пр., при поредно тръгване от светофар и отпускане на съединителя, тресе много силно. (Като я купувах, карах - не се случи!) Натискам го бързо отново, пак отпускам, понякога пак тресе, понякога - само един път. Другите смени на предавки са нормални.
Ако при потегляне съм вдигнал на първа 1500 - 2000 об/мин, колкото и силно и рязко да натискам съединителя, трудно изключва... Ако вдигна около 3000 об/мин си изключва идеално. На втора е същото, но доста по-слабо изразено...
Същото трудно изключване от първа предавка имах на предишната Корола - 1,3, произведена 1991 г.
Чух предположение, че течността в работното цилиндърче на съединителя се прегрявала и трябвало да се сменя относително по-често... Но като цяло ми изглежда, че е възможно да има някаква механична причина, нещо неточно направено в съединителя, което от Тойота не са открили, и което може да затруднява всякакви компютри, ММТ-та и дори обикновени скоростни кутии.
Карам Корола 1,4 VVTi 2001 г, турска сглобка... На 80 х. км е сменян съединител комплект, щото го карала жена... Аз я купих на 120 х. км и до сега - 195 хиляди - няколко пъти в годината, независимо от товара, пътя, температурата и пр., при поредно тръгване от светофар и отпускане на съединителя, тресе много силно. (Като я купувах, карах - не се случи!) Натискам го бързо отново, пак отпускам, понякога пак тресе, понякога - само един път. Другите смени на предавки са нормални.
Ако при потегляне съм вдигнал на първа 1500 - 2000 об/мин, колкото и силно и рязко да натискам съединителя, трудно изключва... Ако вдигна около 3000 об/мин си изключва идеално. На втора е същото, но доста по-слабо изразено...
Същото трудно изключване от първа предавка имах на предишната Корола - 1,3, произведена 1991 г.
Чух предположение, че течността в работното цилиндърче на съединителя се прегрявала и трябвало да се сменя относително по-често... Но като цяло ми изглежда, че е възможно да има някаква механична причина, нещо неточно направено в съединителя, което от Тойота не са открили, и което може да затруднява всякакви компютри, ММТ-та и дори обикновени скоростни кутии.
Каквото сам си направя, никой не може...
За информация - оказа се че королите с optimum drive. Дизелови двигатели вече само 2.0 мотора е с цяла кора която покрива отдолу двигателния отсек. Неприятно!
Nily_p написа:Е това го чух и аз!!! Много неприятно поскръцване има го както на празен ход така и в движение при включване на 1 ва и 2 ра. Някой ми сподели, че Ауриса бил с жила на скоростите и ако била влезнала вода в кожусите от това било.jsp написа:Инак установих че скоростния лост също поскърцва - като се мести докато е на празен ход - това предполагам ще го оправят лесно - ще ги информирам за този проблем като отида за компютъра!
Отстраняването на проблема бил малко скъпичък....ако все пак някой може да даде акъл как да го оправя това ще почерпя
На мен ми отговориха в ТМ, че кора за под двигателя имало само за дизеловите агрегати, но все ми се струва, че няма да е лошо и за бензинките да се погрижат. Някой да има решение по въпроса ...някакъв японско-китайски-турско-български вариант за кора къде да си намеря?jsp написа:Наскоро попаднах на едно българско автомобилно издание - версия на немско някакво - и имаше тест на Auris след 100000 км изминати с него - там коментираха че са спестили от Тойота корите отдолу на колата и заради това много влага се завихря из двигателя
Толкова ли е важно всъщност двигателното отделение да е затворено отдолу?Някакво чувство за сигурност ли се придобива?При нормална експлоатация по пътища с някакво покритие тази кора е ненужна.Пък ако се случи да има удар,който е в състояние да пробие картера, дали тази пластмаса ще го защити? 

Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Успява да спре по-голяма част от влагата която се вдига от гумите и двигателния отсек ти е по-сух. В резултат по-малко неща започват да ръждясват и скърцат вътре .... Отделно че не си и пълен с прах!Владислав написа:Толкова ли е важно всъщност двигателното отделение да е затворено отдолу?Някакво чувство за сигурност ли се придобива?При нормална експлоатация по пътища с някакво покритие тази кора е ненужна.Пък ако се случи да има удар,който е в състояние да пробие картера, дали тази пластмаса ще го защити?
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
При движение прахта и водата навлизат в двигателния отсек най-вече през радиаторната решетка и фугите на предния капак, а не отдолу. По-плътното затваряне на ДВГ отсек има значение за обезшумяването и аеродинамиката, но затруднява изсъхването от навлязлата вода.jsp написа:...
Успява да спре по-голяма част от влагата която се вдига от гумите и двигателния отсек ти е по-сух. В резултат по-малко неща започват да ръждясват и скърцат вътре .... Отделно че не си и пълен с прах!
Корите, които се слагат отдолу на автомобила имат значение най-вече за аеродинамиката и икономията на гориво. С тях се създава т. нар. "равен под" за да няма завихряне на въздуха под автомобила.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Само да добавя, че кори под картера се слагат най-вече на дизеловите версии, защото дизелите по-трудно прегряват. За бензиновите ДВГ е важно да имат добро външно обдухване на картера и не е много добра идея да им се "присадят" кори.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
И двете ми Короли (от 1991 и 2001) имат кори отдолу - не плътни открай до край, но заемащи над... примерно 80% от площта под двигателния кош. При движение в дълбока вода (вчера), в сняг при голяма скорост, прах, клечки и пр., корите препятстват до голяма степен оплискването на двигателя чак до капака...
Разбира се, те намаляват силно и аеродинамичното челно, че и странично съпротивление на въздуха - особено при скорости над 40 - 50 км/ч...
Корите намаляват охлаждането на двигателя като цяло. Съответно и намаляват времето за първоначално загряване на всички течности и агрегати.
Е, не могат да предпазят от удари отдолу; трябва да се свалят и слагат при всяка дейност отдолу, но това ми се случва 1 път на 5 - 10 години...
Лично предпочитам да имам колкото се може по-големи кори под двигателя...
Разбира се, те намаляват силно и аеродинамичното челно, че и странично съпротивление на въздуха - особено при скорости над 40 - 50 км/ч...
Корите намаляват охлаждането на двигателя като цяло. Съответно и намаляват времето за първоначално загряване на всички течности и агрегати.
Е, не могат да предпазят от удари отдолу; трябва да се свалят и слагат при всяка дейност отдолу, но това ми се случва 1 път на 5 - 10 години...
Лично предпочитам да имам колкото се може по-големи кори под двигателя...
Последно промяна от Instruktor59@yahoo.com на 26 Юли 2011 20:56, променено общо 1 път.
Каквото сам си направя, никой не може...
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Най-доброто е метална подкартерна решетка за нашите пътища.
Пази и проветрява.
На Корсата на жена ми купих и монтирах фабрична такава, понеже е доста ниска и един път и беше "близнала" картера на ръба на улична дупка. Сега само се чува как се остъргва решетката, но...
Пази и проветрява.
На Корсата на жена ми купих и монтирах фабрична такава, понеже е доста ниска и един път и беше "близнала" картера на ръба на улична дупка. Сега само се чува как се остъргва решетката, но...

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Проблем с ММТ
Здравейте! Току що ми се обади брат ми и ми каза, че Корола 1,4 Д, ММТ по нанагорнище не може да вдигне даже 100 км/ч. Колата е на 115 000 км, купена НОВА от Тойота Венци, Габрово! Възможно ли е да е заминал съединител? Нали би трябвало да има съединител тази кола?
При рязко подаване на газ се усещало някакво пробоксуване и имало звуков сигнал - нещо пищяло. Нищо не изкарвало на таблото.
Все пак не е истински автоматик, а е ММТ. Приемам ВСЯКАКВИ ИДЕИ!!! На тази кола и сменяха софтуер, понеже ми отказа да включи докато пресичам в София Борис 3!!! Сменяха ми също акумулатор ... беше гаранционна, да и на 3-тата седмица след гаранцията ми се развали диоден блок, който може би е бил повредил акумулатора и те са го закърпили и така. Струвал 980 лева без ДДС. Направо не знам какво става с тези Тойоти...
Благодаря Ви и приятен ден!
При рязко подаване на газ се усещало някакво пробоксуване и имало звуков сигнал - нещо пищяло. Нищо не изкарвало на таблото.
Все пак не е истински автоматик, а е ММТ. Приемам ВСЯКАКВИ ИДЕИ!!! На тази кола и сменяха софтуер, понеже ми отказа да включи докато пресичам в София Борис 3!!! Сменяха ми също акумулатор ... беше гаранционна, да и на 3-тата седмица след гаранцията ми се развали диоден блок, който може би е бил повредил акумулатора и те са го закърпили и така. Струвал 980 лева без ДДС. Направо не знам какво става с тези Тойоти...
Благодаря Ви и приятен ден!
Последно промяна от triforce на 27 Окт 2011 15:34, променено общо 1 път.
Мдамммм.... вдига 200 на задна......
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с ММТ
Много зависи от нанагорнището ... кажи му да включи на заднаtriforce написа:Здравейте! Току що ми се обади брат ми и ми каза, че Корола 1,4 Д, ММТ по нанагорнище не може да вдигне даже 100 км/ч...

Re: COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT
Здравейте,
И сега да Ви доразкажа историята, доста време мина.
В крайна сметка проведохме срещи с началници и техници на тойота болканс, до което се стигна доста трудно с хиляди обаждания, писма и едва ли не заплаха за съд,инспектираха колата и единодушно се съгласиха че автомобила има проблем, който не е в следствие моето шофиране. И тук започна интересното. Около месец въртяха и сукаха как да стане какво да се направи и т.н. Първоначално щяха да сменят колата после не можело, аз да сам си я продадял а те щели да ми дадат нова без търг. надценка, т.е. аз още пари да давам за тази тойота???
Изведнъж дойде решение от Брюксел, че да имало го този проблем и решението било смяна на ecu. Естествено аз вече не вярвах, но какво оставаше освен поредната проба сега поне проблема беше раздухан.
И така на 40000км колата стана като нова мъките свършиха. Познайте до кога - 90000км. Един слънчев ден, качвам се паля и о чудо не включва на никаква предавка след няколко рестарта включи и право в тойота една бърза инициализация и всичко е ок. Дали? Питам аз как да обяснявам на нови хора, които заварих там историята на тази тойотка, е обясних я, те казаха добре ето виж сега е ок. Еми ок ама ми писна пак се държи странно когато иска придърпва когато иска не. И такива работи с ММТ-то. Сега я продадох на 112000км.
Публикувам това след толкова време, за да помогна на някой в същата ситуация сигурен съм че има такива.
Трябва да се натискат до последно в сервиза защото явно знаят къде е истината но си траят.
И сега да Ви доразкажа историята, доста време мина.
В крайна сметка проведохме срещи с началници и техници на тойота болканс, до което се стигна доста трудно с хиляди обаждания, писма и едва ли не заплаха за съд,инспектираха колата и единодушно се съгласиха че автомобила има проблем, който не е в следствие моето шофиране. И тук започна интересното. Около месец въртяха и сукаха как да стане какво да се направи и т.н. Първоначално щяха да сменят колата после не можело, аз да сам си я продадял а те щели да ми дадат нова без търг. надценка, т.е. аз още пари да давам за тази тойота???
Изведнъж дойде решение от Брюксел, че да имало го този проблем и решението било смяна на ecu. Естествено аз вече не вярвах, но какво оставаше освен поредната проба сега поне проблема беше раздухан.
И така на 40000км колата стана като нова мъките свършиха. Познайте до кога - 90000км. Един слънчев ден, качвам се паля и о чудо не включва на никаква предавка след няколко рестарта включи и право в тойота една бърза инициализация и всичко е ок. Дали? Питам аз как да обяснявам на нови хора, които заварих там историята на тази тойотка, е обясних я, те казаха добре ето виж сега е ок. Еми ок ама ми писна пак се държи странно когато иска придърпва когато иска не. И такива работи с ММТ-то. Сега я продадох на 112000км.
Публикувам това след толкова време, за да помогна на някой в същата ситуация сигурен съм че има такива.
Трябва да се натискат до последно в сервиза защото явно знаят къде е истината но си траят.
Последно промяна от pavel на 18 Дек 2013 20:06, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT
Човече, ако си продал такава лоша кола за сто и дванайсет хиляди лева въпреки че трудно пишеш на български, то ти си великан. Ако не, да знаеш че просто пишеш зле.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта