Кои двигатели стават за газ
Кои двигатели стават за газ
Здравейте, ще си търся кола и съм се спрял на Авенсис/Корола бензин
на която да сложа газ. За годината съм се спрял на 1999-2004, обем 1,4-1,8 литра.
Въпросът ми е кои двигатели не подлежат на газифициране ?
Благодарности
на която да сложа газ. За годината съм се спрял на 1999-2004, обем 1,4-1,8 литра.
Въпросът ми е кои двигатели не подлежат на газифициране ?
Благодарности
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Моя съвет е независимо от горивото да избягваш моделите на Авенсис и Корола в периода 2000-2003г. Точно защо е писано много . Пресен пример : http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11623
Така ,че по-добре се спри на 95-99г. двигателите без lean burn и ще забравиш са всякакви грижи не само свързани с типа гориво . Като можеш да добавиш и Карина в списъка с моделите .
Така ,че по-добре се спри на 95-99г. двигателите без lean burn и ще забравиш са всякакви грижи не само свързани с типа гориво . Като можеш да добавиш и Карина в списъка с моделите .
- Adrenallin
- Мнения: 5
- Регистриран на: 04 Ное 2010 00:08
- Местоположение: София
Извинявам се но искам да използвам темата на колегата,при цената на бензина вече сериозно съм се замислил за газ.Въпросът ми е за моята кола Toyota Celica 96 година,1.8 116 коня,какво ще ми препоръчате обикновенна газова или газов инжекцион.И изобщо добре ли е на този двигател да се слага газ,смисъл как ще е с разхода ако има някой някъкви наблюдения ще се радвам да ми помогне.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ако имаш възможност ГИ ако не обикновенна . За разходите и ефектите питай вишистите от форума ако са го учили да ти го кажат .
BTW: модераторите ако обичат да не поправят мненията на неграмотниците невишисти !!! Пък било то и анонимно !
BTW: модераторите ако обичат да не поправят мненията на неграмотниците невишисти !!! Пък било то и анонимно !
Последно промяна от Bass_Man на 19 Юли 2011 23:30, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Аз и от обикновенната газова съм си доволен (за LPG става въпрос). Според мен една обикновенна газова с CV система за пълнене си струва повече отколкото ГИ. Имаш икономията и вървежа на ГИ-то и простотата на обикновенната газова.
CV Система например BRC BLOS.
CV Система например BRC BLOS.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Адаш не е точно така принципно е по-добре от плочката но е много далече от ГИ и пак може да си има взривове .PESHO OT MARS написа:Аз и от обикновенната газова съм си доволен (за LPG става въпрос). Според мен една обикновенна газова с CV система за пълнене си струва повече отколкото ГИ. Имаш икономията и вървежа на ГИ-то и простотата на обикновенната газова.
CV Система например BRC BLOS.
Отделно една модерна кола , като я накичиш с емулатори и обикновенната газова става на 200-300лв от ГИ-то . Отделно дето и никой не го произвежда вече .
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Абе адаш приципно си прав, малко се поизхвърлих.
БЛОС-а и подобните са много добра алтернатива ако имаш някое жадно 8 цилиндрово чудовище (например някой джип) където ГИ-то е прекалено скъпо, а пък джипа се кара 5 пъти в годината например.
Но аз си карам по-стари коли и нямам ядове с емулатори и прочие, но примерно читав монтаж на инжектори на 3S-FE е нема такава клизма неземна, трябва да разпарчетосам половината карантия около главата включае снопа с кабелите
Затова и заради цената се отказах на моята да и слагам ГИ. разхода си е приличен. Сега съм решил да сложа една безрестриктивна плочка да видя как е. Но не мога да си намеря маркуч с диаметър 65-70 мм. (трябва ми неармиран).
БЛОС-а и подобните са много добра алтернатива ако имаш някое жадно 8 цилиндрово чудовище (например някой джип) където ГИ-то е прекалено скъпо, а пък джипа се кара 5 пъти в годината например.
Но аз си карам по-стари коли и нямам ядове с емулатори и прочие, но примерно читав монтаж на инжектори на 3S-FE е нема такава клизма неземна, трябва да разпарчетосам половината карантия около главата включае снопа с кабелите

Затова и заради цената се отказах на моята да и слагам ГИ. разхода си е приличен. Сега съм решил да сложа една безрестриктивна плочка да видя как е. Но не мога да си намеря маркуч с диаметър 65-70 мм. (трябва ми неармиран).
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Аве ако е някое бавно оборотно чудовище си екстра и за всеки ден ама вече много трудно се намират такива неща . Гледам , че китайците са подхванали яко да ги произвеждат .
Иначе монтажа на ГИ понякога е е доста гаден и без сваляне на колекторите може и да не може да се мине . Ама такъв си е живота все пак нова горивна с-ма слагаш .
А и при положение ,че си ти върви добре и така вярно няма смисъл . Но има доста коли , които с плочки са няма такива проклетии и са едни гърмежи и чудеса . Определено си има двигатели , които си носят на плочка и съответно такива , които не носят .
Иначе монтажа на ГИ понякога е е доста гаден и без сваляне на колекторите може и да не може да се мине . Ама такъв си е живота все пак нова горивна с-ма слагаш .
А и при положение ,че си ти върви добре и така вярно няма смисъл . Но има доста коли , които с плочки са няма такива проклетии и са едни гърмежи и чудеса . Определено си има двигатели , които си носят на плочка и съответно такива , които не носят .
на мен ми гореше около9-10 градско и около7-10 извънградско това във варна
с обикновено ловато слагано от мен и настройване около 2 месеца докато
направи оптимален разход и вървене без да умира на някакви скорости
с обикновено ловато слагано от мен и настройване около 2 месеца докато
направи оптимален разход и вървене без да умира на някакви скорости
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Предимно немски измишлютини ги правят тези номера, особенно ако са с мех.инжекции.Bass_Man написа:Но има доста коли , които с плочки са няма такива проклетии и са едни гърмежи и чудеса . Определено си има двигатели , които си носят на плочка и съответно такива , които не носят .
Поне Тойота върви на изтребител с плочка, особенно на Старлета ми беше някаква много готина плочка с много голямо вентури и беше изстребител (ама и хапваше де

ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- Adrenallin
- Мнения: 5
- Регистриран на: 04 Ное 2010 00:08
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 6 госта