ЕГР - премахване при Д4Д 2.2
ЕГР - премахване при Д4Д 2.2
Някой има ли опит в елиминирането на ЕГР-а при Д4Д 2.2 - 2009г. ?
Премахжане на ЕГР-то + елиминиране на датчика ?
Премахжане на ЕГР-то + елиминиране на датчика ?
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 30 Яну 2011 20:45
Jim,
туй много сложно бре :(
Аз се чудех дали няма някой сервиз тук дето по мед и масло да го правят.
туй много сложно бре :(
Аз се чудех дали няма някой сервиз тук дето по мед и масло да го правят.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
нямам представа,проблема е,че всичко е навързано-датчици,ECU,VSC,трябва доста добре да се излъже.
тук във форума мисля имаше опити в тая насока,ако не се лъжа мечокух изпробва нещо.иначе май фидо дидо като че ли може да даде едно рамо.
сложна работа,иска си опит и познания...
аз го търкалям вече почти 100к 2.2Д4Д и никога не съм имал оплаквания.моделите 2009 сигурно са с изменения егр,така че споко.
пак да повторя,освен,че служи за понижаване на емисиите другата му функция е и да ограничава (коригира) темп. в цилиндрите!с други думи щом са го сложили там сигурно има защо.
тук във форума мисля имаше опити в тая насока,ако не се лъжа мечокух изпробва нещо.иначе май фидо дидо като че ли може да даде едно рамо.
сложна работа,иска си опит и познания...

аз го търкалям вече почти 100к 2.2Д4Д и никога не съм имал оплаквания.моделите 2009 сигурно са с изменения егр,така че споко.
пак да повторя,освен,че служи за понижаване на емисиите другата му функция е и да ограничава (коригира) темп. в цилиндрите!с други думи щом са го сложили там сигурно има защо.

Jim,
бе да чукам на дърво не съм имал 2-ри път проблем. Сега е на 45К. Чат-пат бутам добавки и това е. Харченето на масло се поукроти. Под 10% е.
бе да чукам на дърво не съм имал 2-ри път проблем. Сега е на 45К. Чат-пат бутам добавки и това е. Харченето на масло се поукроти. Под 10% е.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
ще падне още(10% от какво?),само слагай читаво масло.моя актуален разход е 1л на 15к,а в началото си беше 2-3 пъти отгоре.отваряй егр-а понякога да кажем на 30-50к.твоя почти сигурно е с филтър(DPF) и в комбинация с недобро гориво хм.
ето наскоро разбрах,че при хонда дизела има същите проблеми като мазда-смесва нафта в маслото и скача доста над макс. на щеката.ако не се усетиш и дотам.на тойота системата с допълнителна дюза пак куца.нещата отиват все по-далеч от дизела,следващите ще трябва да ги мислим по-добре май.

ето наскоро разбрах,че при хонда дизела има същите проблеми като мазда-смесва нафта в маслото и скача доста над макс. на щеката.ако не се усетиш и дотам.на тойота системата с допълнителна дюза пак куца.нещата отиват все по-далеч от дизела,следващите ще трябва да ги мислим по-добре май.

И мойта падна до 1л/15000км. Сега върви много по-добре, отколкото като беше нова. Но си е кола за дълъг път. В града на къси разстояния ъавно горенето е кофти и се получават затплачвания. Затова взех Митсубишито бензин за градско. Но неможе да се сравни с динамиката на Тойотата. Друго си е турбина да има.
Пробвах 1.8 Зафира, умряла работа е голяма кола на бензин :(
Пробвах 1.8 Зафира, умряла работа е голяма кола на бензин :(
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Какви са тези разходи на масло за които разправяте. Авенисиса ми е на 137х км и никакви проблеми до сега. До като го карах аз си харчеше по 1л на 15х км. просто на около 12х ми светваше лампиката за ниско ниво на маслото, сипвах 1л масло и повее не светваше до смяната на 15х. От както съпругата ми го кара няма проблем със светването на лампичката за ниско ниво на маслото
ПП: И от 1999 до сега не съм си проверявал нивото на маслото. Дори ми е чудно как се ориентирате по тази пръка която всеки път като я извадиш си е мазна и няма рязка индикация до къде е маслото biggrin.gif
ПП2: от 99-та карам тойота, ама и преди не помня да съм проявявъл интерес към тази причица

ПП: И от 1999 до сега не съм си проверявал нивото на маслото. Дори ми е чудно как се ориентирате по тази пръка която всеки път като я извадиш си е мазна и няма рязка индикация до къде е маслото biggrin.gif
ПП2: от 99-та карам тойота, ама и преди не помня да съм проявявъл интерес към тази причица

laugh.gif laugh.gif laugh.gifBass_Man написа:Ама то не е само да я вадиш трябва и да я пообършеш лекичко ве.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Малееее недей така ве , че ся освен глави на метан всички Тойоти ще чупят и валове на маслоVesko написа:Басс, за 12 години не обращайки внимание на тази пръчица само веднъж смених колянов вал с 4 лагера... според мен наистина е излишно да й се обръша толкова много внимание biggrin.gif


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot], STEFAN_sliven и 8 госта