Повече масло
щека
От написаното излиза,че щеката лъже водача,и то яката.Аз лично бих се доверил на щеката. 
А колегата saho направо ме шашна с тези 4.4 л масло да двигател 1.4 бензин
Не споря дали наистина е толкова ,но според мен е ПРЕКАЛЕНО МНОГО за бензинка с такъв обем.................че те дизелите по 2.0 куб.см събират по толкова.

А колегата saho направо ме шашна с тези 4.4 л масло да двигател 1.4 бензин


Не споря дали наистина е толкова ,но според мен е ПРЕКАЛЕНО МНОГО за бензинка с такъв обем.................че те дизелите по 2.0 куб.см събират по толкова.
Re: щека
А опела астра 2009 година 1,6 двигател - 4,5 литра как ти звучи?mar29 написа: А колегата saho направо ме шашна с тези 4.4 л масло да двигател 1.4 бензин![]()
![]()
Моята Тойота е 1,6 но събира 3,7 литра.
Това колко малско се слага не зависи само то обема на двигателя, а и от самия дизайн на агрегата.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Повече масло
Повечето масло, не е хубаво, но не е толкова фатално.
На мен на Сивик-а тук в САЩ редовно са ми го пълнили с 5 мм над мах., т.е. може би с 500 мл отгоре, ако съмдил, че разликата от мин. до мах. е 1 см, което е равно на 1 л.
Даже 2-3 пъти съм ходил да им казвам да ми точат, за да падне до мах.
Съветвам те да отидеш там, където са ти го напълнили и да им кажеш да източат, да видиш как лседващия път ще мислят преди да правят глупости. Вече ми писна да се занимавам с тези идиоти и си го сменям сам вече.
Повечето масло, казват, създавало повече налягане в двигателя, но то не е много повече, че да е фатално за някой комппонент. Просто гледай да не вкарваш колата във високи обороти (над 3-4К), докато изгориш част от маслото.
На мен на Сивик-а тук в САЩ редовно са ми го пълнили с 5 мм над мах., т.е. може би с 500 мл отгоре, ако съмдил, че разликата от мин. до мах. е 1 см, което е равно на 1 л.
Даже 2-3 пъти съм ходил да им казвам да ми точат, за да падне до мах.
Съветвам те да отидеш там, където са ти го напълнили и да им кажеш да източат, да видиш как лседващия път ще мислят преди да правят глупости. Вече ми писна да се занимавам с тези идиоти и си го сменям сам вече.
Повечето масло, казват, създавало повече налягане в двигателя, но то не е много повече, че да е фатално за някой комппонент. Просто гледай да не вкарваш колата във високи обороти (над 3-4К), докато изгориш част от маслото.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
твоя работа
мехаННика написа:Ей ,пич ,прочети внимателно поста на Yuli заедно с линка който е дал и стига вече чудене.1.4 VVT-I e със същите габарити като 1.8VVT-I,а 2.0 дизел е със 6,5л масло .
Добре приятел,нямам против колко събира 1.4 VVT-I, но ако наистина е еднаква като обем с 1.8 VVT-I, то тогава трябва да събира 3.5л без масления филтър и 3.7 с него..............поне така е по книга.
П.П Понякога повече не е по-добре от по-малко.Както каза колегата "JAPAN",не трябва да вдига над 4 000 оборота,т.е трябва да извади малко,за да използва пълния капацитет на двигателя.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Значи пак отначало.Първите VVT-I двигатели са с 4л масло и съответна масломерна пръчка.По някое време и с някакви съображения решават да увеличат маслото с 0,5л и просто сменят пръчката.Тези които са излезли от гаранция по това време и не ходят в оторизиран сервиз няма откъде да го научат това и оттук може да се получат точно такива въпроси и дискусии като нашата.Надявам се да съм бил по ясен.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Повече масло
Ако толкова се притеснява колега (принципно няма причина за това), може с помоща на една помпичка и шлаухка да изсмуче част от маслото през дупката на масломерната пръчка, ако не иска да точи маслото отново.
Разбира се, пак казвам, най-добре е да го направят тези, които са му го наляли, де!
Ако не, лекинко с оборотите и другия път или на друго място за смяна намасло или на същото, но им кажи да внимават.
Разбира се, пак казвам, най-добре е да го направят тези, които са му го наляли, де!
Ако не, лекинко с оборотите и другия път или на друго място за смяна намасло или на същото, но им кажи да внимават.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Най-добре е маслото да се сменя от пробката,а не да се "СМУЧЕ" през тръбичката на масломерната щека/както правят тук-там/И задължително да се изчака поне 2-3 часа да се отече при добре загрят двигател преди това.Като остане малко от старото и се налее ново количество по указание,3-4-5 мм. в повече са готови.Тъпо го написах,ама милиметрите в горница според мен са от това.Отделно,че новото масло се е смесило с доста от старото 

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Явно аз не разбирам това което чета от файла. Като гледам се сменя short block-а, за това и на всички модели без MR2 им се долива 0.5л отгоре. Ако това е така би трябвало със смяната на блока, да му е сменена и щеката. Вие говорите така сякаш са му сменили блока, но не са му сменили щеката, което ми се вижда доста глупаво, но все пак може и да е така. Другото е, че ако това е така, не би ли трябвало да му кажат за този факт, както и да го таксуват за повече масло (0.5л повече, ще се отрази във фактурата). Ако обаче не са го таксували за допълнителното масло, тогава означава, че не са му източили както трябва старото (нещо на което аз злагам най-много). Най-малкото, като му даваха фактурата с начислен 0.5л отгоре, би трябвало да му кажат - "Г-не сложили сме ви 0.5л отгоре, защото ви е сменян блока и така трябва".
Отностно машините, които използват за определяне на количеството масло. Близко е до ума, тези машини да се направят така, че да компенсират количеството масло, оставащо в двигателя при едно и също време за източване. Това лесно може да се засече при строго определено време за източване на всеки двигател. Обаче ако някой не спази времето какво става - 5-7мм над макс, това става. На всичко отгоре, какви са тези монтьори, които няма да ти проверят нивото и ще го оставят повече. За мен това е недопустимо. Машината може да не е калибрирана, може да е развалена, може човека да е вкарал грешен двигател и ако не погледнеш, за да се увериш, че всичко е наред, значи си абсолютно безотговорен и не ти пука от работата ти. Да не говорим, че тези машини не се използват винаги. Всеки сервиз на Тойота може да разполага с поне една такава, но когато наливат от туби, а не от варел, не я ползват или поне когато аз съм гледал, че наливат от туби.
Колега, погледни си във фактурата колко масло са те таксували. Ако е толкова, колкото си пише в книжката, значи е ясно - не са източвали достатъчно време и сега си имаш доста и от старото масло.
Отностно машините, които използват за определяне на количеството масло. Близко е до ума, тези машини да се направят така, че да компенсират количеството масло, оставащо в двигателя при едно и също време за източване. Това лесно може да се засече при строго определено време за източване на всеки двигател. Обаче ако някой не спази времето какво става - 5-7мм над макс, това става. На всичко отгоре, какви са тези монтьори, които няма да ти проверят нивото и ще го оставят повече. За мен това е недопустимо. Машината може да не е калибрирана, може да е развалена, може човека да е вкарал грешен двигател и ако не погледнеш, за да се увериш, че всичко е наред, значи си абсолютно безотговорен и не ти пука от работата ти. Да не говорим, че тези машини не се използват винаги. Всеки сервиз на Тойота може да разполага с поне една такава, но когато наливат от туби, а не от варел, не я ползват или поне когато аз съм гледал, че наливат от туби.
Колега, погледни си във фактурата колко масло са те таксували. Ако е толкова, колкото си пише в книжката, значи е ясно - не са източвали достатъчно време и сега си имаш доста и от старото масло.
- lewstherin
- Мнения: 24
- Регистриран на: 03 Юли 2009 19:44
Нещо не съм сигурен че разбирам. Аз съм с Авенсис от 2001-ва, 1.8 ввт-и
не е ремонтиран гаранционно, и щеката му няма маркери за по-високо ниво на маслото. Въпроса е колко трябва да му доливам и дали сега го карам с малко масло? След няколко дни ще сменям масло, поне да знам дали да слагам повече.
не е ремонтиран гаранционно, и щеката му няма маркери за по-високо ниво на маслото. Въпроса е колко трябва да му доливам и дали сега го карам с малко масло? След няколко дни ще сменям масло, поне да знам дали да слагам повече.
Посетете българския форум на Колелото на времето - http://truesource.50.forumer.com/index.php
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Повече масло
Колега, какво стана с повечето масло?sentor написа:Вече за втори път сменям маслото в сервиз на Тойота и както и първия път на щеката е над максимума. Този път повече - към 6-7 мм. Въпросът е дали това може да е вредно или да го оставя така?
От пръчката ли е било или са ти наляли повечко?
Стана ли му нещо на двигателя, точи ли масло?
Ей такива въпроси ме глождят и не мога да спя,
защото като пускате тема и хората се мъчат да ви помогнат,
па минете след това и напишете как сте решили проблема.
Просто възпитаните хора правят, обикновено, така!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- sentor
- Мнения: 64
- Регистриран на: 02 Ное 2010 15:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Благодаря за мненията!
Извинявам се, че не съм се включил отново! Понеже не съм влизал скоро, а и не мислех че резултата ще заинтересува някого
Ходих да изсмучат малко масло (на око), и след няколко опита е малко под максимума....така поне не го мисля.
Първия път карах над 10000 км с около 5 мм отгоре и не мръдна, предполагам че пак нямаше да е проблемно, но да съм по-спокоен.
Извинявам се, че не съм се включил отново! Понеже не съм влизал скоро, а и не мислех че резултата ще заинтересува някого

Ходих да изсмучат малко масло (на око), и след няколко опита е малко под максимума....така поне не го мисля.
Първия път карах над 10000 км с около 5 мм отгоре и не мръдна, предполагам че пак нямаше да е проблемно, но да съм по-спокоен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 7 госта