Грешка при 2.2д
В Тойота ще се ходи,няма как.Току що се прибрах и ето наблюденията ми:Докато изляза от София колата си загря и на караулката тругвам до към 2500об и чек-а светна по-рано,на около 2200-2300об.Карах до 100км на 2500об и спрях на Мак доналдс,вадя "-",едно кафе със жената и тръгвам.В момента който прескочи 2000об и си светна,т.е колкото е по-загряла,толкова по-рано отчита грешката.Дано утре в Тойота ме приемат за една диагностика че много ме нерви това.
Колега,къде е 5-ят инжектор и как се чисти,т.е. с какво и има ли нещо което да е така да се каже"чалъмлийската",да не прекарам по-здраво biggrin.gif .Просто ме гложди това много.Имам мерак на колата,много ми харесва и затова искам по-скоро да разбера какво му е,ама това(с чека където ми свети) ме притеснява да не прецакам нещо повече.Просто не съм наясно с Тойота,с БМВ-тата ми е като бял ден,ама тука разчитам на Вас!
Колега,къде е 5-ят инжектор и как се чисти,т.е. с какво и има ли нещо което да е така да се каже"чалъмлийската",да не прекарам по-здраво biggrin.gif .Просто ме гложди това много.Имам мерак на колата,много ми харесва и затова искам по-скоро да разбера какво му е,ама това(с чека където ми свети) ме притеснява да не прецакам нещо повече.Просто не съм наясно с Тойота,с БМВ-тата ми е като бял ден,ама тука разчитам на Вас!
made in Japan
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
питай ги тях,някъде преди катализатора по изпускателната тръба.
изчакай диагнозата просто!
красива е колата,аз също бая се чудих,но заради задното предаване се отказах.и тоя дкат,не е много подходящ особено при лоши горива.
слагал ли си му добавка за дизела,няма да е лошо?
изчакай диагнозата просто!
красива е колата,аз също бая се чудих,но заради задното предаване се отказах.и тоя дкат,не е много подходящ особено при лоши горива.
слагал ли си му добавка за дизела,няма да е лошо?
Последно промяна от jim_beam на 03 Юли 2011 17:48, променено общо 1 път.
Днес беше развръзката с Лексуса.Оказа се че имам запушена една от тръбичките(те са 2бр.) която мери налягането(ако не се лъжа) в катализаторите и поради това ЕКУ-то се шашка.Колата се оправи,регенерира се и да "чукам на дърво" всичко е ОК и дано си е така за напред
Най-важното е че за 1-ви път съм "ВЪЗХИТЕН" от фирмен сервиз(нека да не звучи като реклама а като 100% истина).Нямам думи за вниманието което ми оказа приемчика Виктор,за диагностика Благо,адски си разбира от работата,обяснява ти нагледно,а бе така трябва да се работи.Само заради хора като тях си заслужава да караш Тойоти.Много здраве и успехи им пожелавам!Благодаря и на всички колеги които ми писаха в темата,много здраве и безаварийни км





made in Japan
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
+1galant написа:.... Най-важното е че за 1-ви път съм "ВЪЗХИТЕН" от фирмен сервиз(нека да не звучи като реклама а като 100% истина).Нямам думи за вниманието което ми оказа приемчика Виктор,за диагностика Благо,адски си разбира от работата,обяснява ти нагледно,а бе така трябва да се работи.Само заради хора като тях си заслужава да караш Тойоти.Много здраве и успехи им пожелавам!...![]()
![]()
И аз съм много доволен от ТМ Ауто Запад!

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
браво колега,значи точно този байпас е бил запушен,както обяснява немеца.интересно на такова лесно за почистване място ли се намира,аз предполагах някъде вътре в катализатора?jim_beam написа:...Sollte nochmal die Warnlampe aufleuchten, so ist der Bypass ( Messrohr im Kat ) verstopft.
Dies ist ein Herstellungsfehler und wird in der Regel auf Kulanz getauscht.
...
успя ли да видиш поне как става,да можеш следващия път сам да си го почистиш?
ако колата беше в гаранция,щяха да ти подменят катализатора,който малко след това е променен.просто тия байпаси им увеличават диаметъра.
щом всичко е ок,честито и умната с това задно на зима!

Мерси колега! Не гледах как става,но със сигурност въпросните тръбички са извън катализатора.Вижда ми се трудничко.Тези тръбички омаскаряват всичко.Също и това че няма датчик кога влиза в цикъл на почистване да разбереш кога е започнала и да я оставиш да се почисти.Новите вече били с датчик и така можеш да си я следиш и изчакваш да завърши.При новите 2.2 д кат е решен и проблема с тръбите,с повече дебит са.Колата ми беше собственост на банка и е минала всички сервизни кампаний,за ЕГР(нов е),за 5-ият инжектор,единственно ЕКУ-то не беше препрогрограмирано,но вече е 

made in Japan
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Ха колега, май сме се засякли сутринта в ТМ ЗАПАД. Рано рано устринта към 8.00 часа и аз бях там. Патладжанения авенсис точно до Лексъса biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifgalant написа:Около 1.30ч,не знам точно,но бързо си беше.p_zarkov написа:колега за колко време ти почистиха тези тръбички на катализатора ?
Аз бях обслужен за около цигара-две време (смениха ми леща и уплътнение на задното гърне, че ме дразнеше няква вибрация

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], STEFAN_sliven и 6 госта