Нов или стар автомобил
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 06 Мар 2011 13:32
- Местоположение: sofia
Нов или стар автомобил
ха сега...като ви казвам, че специално за тойота да си купиш нова е просто да пълниш гушите на тм-ауто като празниш джоба си, и да си скъсиш живота заради едни дърти комуняги (как ги не изтреби господ!), вие не ми вярвахте..."а бе новото си е ново...чувството е друго...", пълни глупости!!! така може да говори само човек, който допълва празната си глава с пари и материя...
яриса ми е версо, вече 1 година го карам, направих му 30 х.км аз, та стана на 130 х.км...и няма абсолютно никаква промяна в безупречното му техническо състояние и нисък разход...
за някакви си 5 бона...
нисана преди това го хвърлих след 10 г на 400 х.км че изгни...като ми изкара и яриса 10 г за какво да говорим повече?
а комплексарите нека си избиват комплексите с ново...!!!
.........
П.С. Темата е разделена от друга тема
/slowtraveler
яриса ми е версо, вече 1 година го карам, направих му 30 х.км аз, та стана на 130 х.км...и няма абсолютно никаква промяна в безупречното му техническо състояние и нисък разход...
за някакви си 5 бона...
нисана преди това го хвърлих след 10 г на 400 х.км че изгни...като ми изкара и яриса 10 г за какво да говорим повече?
а комплексарите нека си избиват комплексите с ново...!!!
.........
П.С. Темата е разделена от друга тема
/slowtraveler
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Колега,bgtapanar1 написа:ха сега...като ви казвам, че специално за тойота да си купиш нова е просто да пълниш гушите на тм-ауто като празниш джоба си, и да си скъсиш живота заради едни дърти комуняги (как ги не изтреби господ!), вие не ми вярвахте..."а бе новото си е ново...чувството е друго...", пълни глупости!!! така може да говори само човек, който допълва празната си глава с пари и материя...
яриса ми е версо, вече 1 година го карам, направих му 30 х.км аз, та стана на 130 х.км...и няма абсолютно никаква промяна в безупречното му техническо състояние и нисък разход...
за някакви си 5 бона...
нисана преди това го хвърлих след 10 г на 400 х.км че изгни...като ми изкара и яриса 10 г за какво да говорим повече?
а комплексарите нека си избиват комплексите с ново...!!!
единствено и само единствено се включвам заради последното ти изречение, което провокира в мене следната реплика:
Ако няма такива "тъпанари" (взаимствам от ника ти), избиващи комплексите си по нови автомобили, то как ще купувате автомобили втора ръка. Благодарение на някои "тъпанари", които са си купили нови автомобили, обслужвали редовно, обгрижвали пр., такива като вас могат да се похвалят с последваща безупречна експлоатация.
И само едно лично мнение: Комплекси не виждам как могат да се избият точно с Тойота. Паралиите и комплексарите се изхвърлят на автомобили, които цената им е поне 4-5 пъти от редовата Тойотка (да не говорим, че има автомобили на които цената на един екземпляр е колкото цената на всички експонати в ТМ Ауто-Изток например !)
Лично мнение.
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
В духа на горното....
Абе може да изглежда избиване на комплекс, но предпочитам да карам автомобил на <100-140х.км....
Поддръжката му е никаква (само ТО, и мнооого рядко - накладки) и не мислиш за друго.
Като врътне такива километри - заминава си по пътя да радва някой 'некомплексар', за който примерно едно забавяне заради повреда не са проблем....
Служебните също ги вземаме нови, не заради комплексарщина, а заради удобство и сигурност...
Поради същата причина не им слагаме и алтернативни горива
Абе може да изглежда избиване на комплекс, но предпочитам да карам автомобил на <100-140х.км....
Поддръжката му е никаква (само ТО, и мнооого рядко - накладки) и не мислиш за друго.
Като врътне такива километри - заминава си по пътя да радва някой 'некомплексар', за който примерно едно забавяне заради повреда не са проблем....
Служебните също ги вземаме нови, не заради комплексарщина, а заради удобство и сигурност...
Поради същата причина не им слагаме и алтернативни горива

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 06 Мар 2011 13:32
- Местоположение: sofia
[quote="scorpion"][quote="bgtapanar1"]ха сега...като ви казвам, че специално за тойота да си купиш нова е просто да пълниш гушите на тм-ауто като празниш джоба си, и да си скъсиш живота заради едни дърти комуняги (как ги не изтреби господ!), вие не ми вярвахте..."а бе новото си е ново...чувството е друго...", пълни глупости!!! така може да говори само човек, който допълва празната си глава с пари и материя...
яриса ми е версо, вече 1 година го карам, направих му 30 х.км аз, та стана на 130 х.км...и няма абсолютно никаква промяна в безупречното му техническо състояние и нисък разход...
за някакви си 5 бона...
нисана преди това го хвърлих след 10 г на 400 х.км че изгни...като ми изкара и яриса 10 г за какво да говорим повече?
а[b][u] комплексарите нека си избиват комплексите с ново[/u][/b]...!!![/quote]
Колега,
единствено и само единствено се включвам заради последното ти изречение, което провокира в мене следната реплика:
Ако няма такива "тъпанари" (взаимствам от ника ти), избиващи комплексите си по нови автомобили, то как ще купувате автомобили втора ръка. Благодарение на някои "тъпанари", които са си купили нови автомобили, обслужвали редовно, обгрижвали пр., такива като вас могат да се похвалят с последваща безупречна експлоатация.
И само едно лично мнение: Комплекси не виждам как могат да се избият точно с Тойота. Паралиите и комплексарите се изхвърлят на автомобили, които цената им е поне 4-5 пъти от редовата Тойотка (да не говорим, че има автомобили на които цената на един екземпляр е колкото цената на всички експонати в ТМ Ауто-Изток например !)
Лично мнение.[/quote]
=======
явно говорим за различни неща...имам предвид автомобил за лични нужди на средна ръка източен европеец, който би могъл да плати и за нов!
друго е фирмен автомобил, богаташки автомобил, автомобил на комплексар плащащ за комплексите си...и т.н....нали?
от тази гледна точка си напълно прав и добре че ги има и такива, за да минаваме и ние "метър"...а цялата средна класа в западна европа са комплексари, така че недостиг на автомобили втора ръка скоро няма да има.
благодаря ти за изказаното мнение директно и интелигентно...желая ти успех!
яриса ми е версо, вече 1 година го карам, направих му 30 х.км аз, та стана на 130 х.км...и няма абсолютно никаква промяна в безупречното му техническо състояние и нисък разход...
за някакви си 5 бона...
нисана преди това го хвърлих след 10 г на 400 х.км че изгни...като ми изкара и яриса 10 г за какво да говорим повече?
а[b][u] комплексарите нека си избиват комплексите с ново[/u][/b]...!!![/quote]
Колега,
единствено и само единствено се включвам заради последното ти изречение, което провокира в мене следната реплика:
Ако няма такива "тъпанари" (взаимствам от ника ти), избиващи комплексите си по нови автомобили, то как ще купувате автомобили втора ръка. Благодарение на някои "тъпанари", които са си купили нови автомобили, обслужвали редовно, обгрижвали пр., такива като вас могат да се похвалят с последваща безупречна експлоатация.
И само едно лично мнение: Комплекси не виждам как могат да се избият точно с Тойота. Паралиите и комплексарите се изхвърлят на автомобили, които цената им е поне 4-5 пъти от редовата Тойотка (да не говорим, че има автомобили на които цената на един екземпляр е колкото цената на всички експонати в ТМ Ауто-Изток например !)
Лично мнение.[/quote]
=======
явно говорим за различни неща...имам предвид автомобил за лични нужди на средна ръка източен европеец, който би могъл да плати и за нов!
друго е фирмен автомобил, богаташки автомобил, автомобил на комплексар плащащ за комплексите си...и т.н....нали?
от тази гледна точка си напълно прав и добре че ги има и такива, за да минаваме и ние "метър"...а цялата средна класа в западна европа са комплексари, така че недостиг на автомобили втора ръка скоро няма да има.
благодаря ти за изказаното мнение директно и интелигентно...желая ти успех!
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 06 Мар 2011 13:32
- Местоположение: sofia
[quote="slowtraveler"]В духа на горното....
Абе може да изглежда избиване на комплекс, но предпочитам да карам автомобил на <100-140х.км....
Поддръжката му е никаква (само ТО, и мнооого рядко - накладки) и не мислиш за друго.
Като врътне такива километри - заминава си по пътя да радва някой 'некомплексар', за който примерно едно забавяне заради повреда не са проблем....
Служебните също ги вземаме нови, не заради комплексарщина, а заради удобство и сигурност...
Поради същата причина не им слагаме и алтернативни горива
[/quote]
===============
искам да ти кажа, колега, че подръжката на бившия ми нисан-съни от 100 х.км до 400 х.км за 10 г беше само ТО...масла, антифриз, накладки, гуми...
можеш да се обадиш на чавдар от "японски авточасти" на раковска между сливница и козлодуй, тел:0887865104, който има и сервиз и е БОГ, за да ти каже какво е сменял по нисана, дали изобщо е спирал и дърпан за тези 10 години...и ще чуеш "НИЩО"...желязна кола!
просто изгниха ламарините...изхвърлих го за претопяване без остатъчна стойност
сега съм обратно на тойота, но не королата от 1990, а ярис-версо 1.3 бензин 5.5 до 7 л/100км...очакванията са също за желязна кола.
опитвам се да обясня защо не искам да давам 5-6 пъти повече пари на дилърите на нови коли, след като втората ръка ми върши абсолютно същата работа като лична кола и мога накрая да я изхвърля...без да робувам на чужди мисли и мнения.
не държа да бъда разбран, но би било полезно за вас да ме разберете, защото една разлика от 20-30 хил.лв. може да се използва за други ваши нужди, за дарителство ако щете...
успех!
Абе може да изглежда избиване на комплекс, но предпочитам да карам автомобил на <100-140х.км....
Поддръжката му е никаква (само ТО, и мнооого рядко - накладки) и не мислиш за друго.
Като врътне такива километри - заминава си по пътя да радва някой 'некомплексар', за който примерно едно забавяне заради повреда не са проблем....
Служебните също ги вземаме нови, не заради комплексарщина, а заради удобство и сигурност...
Поради същата причина не им слагаме и алтернативни горива

===============
искам да ти кажа, колега, че подръжката на бившия ми нисан-съни от 100 х.км до 400 х.км за 10 г беше само ТО...масла, антифриз, накладки, гуми...
можеш да се обадиш на чавдар от "японски авточасти" на раковска между сливница и козлодуй, тел:0887865104, който има и сервиз и е БОГ, за да ти каже какво е сменял по нисана, дали изобщо е спирал и дърпан за тези 10 години...и ще чуеш "НИЩО"...желязна кола!
просто изгниха ламарините...изхвърлих го за претопяване без остатъчна стойност
сега съм обратно на тойота, но не королата от 1990, а ярис-версо 1.3 бензин 5.5 до 7 л/100км...очакванията са също за желязна кола.
опитвам се да обясня защо не искам да давам 5-6 пъти повече пари на дилърите на нови коли, след като втората ръка ми върши абсолютно същата работа като лична кола и мога накрая да я изхвърля...без да робувам на чужди мисли и мнения.
не държа да бъда разбран, но би било полезно за вас да ме разберете, защото една разлика от 20-30 хил.лв. може да се използва за други ваши нужди, за дарителство ако щете...
успех!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Благодаря колега за отговора. Дискусията е полезна макар, че наспамихме темата на човека.bgtapanar1 написа:
... опитвам се да обясня защо не искам да давам 5-6 пъти повече пари на дилърите на нови коли, след като втората ръка ми върши абсолютно същата работа като лична кола и мога накрая да я изхвърля...без да робувам на чужди мисли и мнения.
не държа да бъда разбран, но би било полезно за вас да ме разберете, защото една разлика от 20-30 хил.лв. може да се използва за други ваши нужди, за дарителство ако щете...
успех!
И аз просто исках да кажа, че не комплексарството е движеща сила при покупката на нова кола

Имал съм много автомобили втора ръка поддържани изключително добре и продадени впоследствие в изключително състояние. Но идва момент в който ако човек може да си позволи е добре да започне с ново. Един живот се живее biggrin.gif Та да кажа честно ако имах парите и възможностите бих скокнал на един новеничък Лексус, защо не една Е Класа, Ауди А6 или БМВ 5-ца .....е и ферарито ми е мечта но да не прекаляваме biggrin.gif
Поздрави !
Обичам една хубава фраза от един БГ филм с актрисата Цветана Манева: "За всеки влак си има пътник"

- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Колега - съвсем не споря - автомобила си е бил твой....
Но личния ми опит на моите автомобили показва, че след 100х.км започват леките проблеми, а след 150х.км започват и по-сериозните проблеми. Например по окачване - амортисьори, лагери, тампони.
Съединител, хидравлика, дебитомер, горивни помпи, сегменти, клапани (тея двете - може и малко по-късно), термостати, износвания по електриката - електроподемници на стъклата, четки на алтернатори и стартери, втулки на стартери, проблеми по климатик, ламбда сонда, катализатор и т.н....
Не можеш да ме убедиш, че 400х.км си минал само на поддръжка, без да са сменени голяма част от описаните по-горе неща.
Към това като добавиш потраквания, почуквания и проскърцвания на по-стария автомобил заради родните пътища...
И картината става пълна...
Иначе за личен автомобил (на жената) - действам точно по същия начин като теб. Купувам 3-4 годишен автомобил на минимални километри (настоящия го купих на 10х.км и вече стана на 7г/35х.км).
Просто цената на км при малка експлоатация става огромна ако вземеш един нов автомобил и след 5-8г го продадеш на безценица, защото е станал много стар, въпреки, че реално не е използван ресурса му и е на 100х.км (като всички 'нововнесени автомобил) laugh.gif
Но личния ми опит на моите автомобили показва, че след 100х.км започват леките проблеми, а след 150х.км започват и по-сериозните проблеми. Например по окачване - амортисьори, лагери, тампони.
Съединител, хидравлика, дебитомер, горивни помпи, сегменти, клапани (тея двете - може и малко по-късно), термостати, износвания по електриката - електроподемници на стъклата, четки на алтернатори и стартери, втулки на стартери, проблеми по климатик, ламбда сонда, катализатор и т.н....
Не можеш да ме убедиш, че 400х.км си минал само на поддръжка, без да са сменени голяма част от описаните по-горе неща.
Към това като добавиш потраквания, почуквания и проскърцвания на по-стария автомобил заради родните пътища...
И картината става пълна...
Иначе за личен автомобил (на жената) - действам точно по същия начин като теб. Купувам 3-4 годишен автомобил на минимални километри (настоящия го купих на 10х.км и вече стана на 7г/35х.км).
Просто цената на км при малка експлоатация става огромна ако вземеш един нов автомобил и след 5-8г го продадеш на безценица, защото е станал много стар, въпреки, че реално не е използван ресурса му и е на 100х.км (като всички 'нововнесени автомобил) laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Нов или стар автомобил
то че някой избива комплекси избива, ама май не го съзнаваbgtapanar1 написа:нисана преди това го хвърлих след 10 г на 400 х.км че изгни...като ми изкара и яриса 10 г за какво да говорим повече?
а комплексарите нека си избиват комплексите с ново...!!!

Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
подрепям с двете ръце , Мерцедес си е Мерцедес 
иначе нов или стар автомобил
най-добрият вариант е 2-3 годишен автомобил на 40-50 000 км ,без удари ,на 60 % от първоначалната стойност , само дето такива оферти са доста редки

иначе нов или стар автомобил
най-добрият вариант е 2-3 годишен автомобил на 40-50 000 км ,без удари ,на 60 % от първоначалната стойност , само дето такива оферти са доста редки
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Колега bgtapanar1, много го фалиш тоа Нисан ве laugh.gif
И има за какво! Моя(същия) го манах на малко под 600к(само защото бащата ми подари Карината) и си е в движение още и има още бая хляб в него
ама е 1.6 карбураотр 
Слабо място му беше блока за управление на ел. джамовете
много дъжд му се изсипа и последно време си отключваше и заключваше вратите и си сваляше и дигаше джамовете когат си иска
За ДВГ какво да кажа... капака на главата никога не му е свалян
Иначе и мен ми се кара нова кола ама нема
И има за какво! Моя(същия) го манах на малко под 600к(само защото бащата ми подари Карината) и си е в движение още и има още бая хляб в него


Слабо място му беше блока за управление на ел. джамовете


За ДВГ какво да кажа... капака на главата никога не му е свалян

Иначе и мен ми се кара нова кола ама нема

Toyota Carina E 1.8 7A-FE Liftback
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Нова или стара-зависи за какво ще се ползва.За лична кола,която ще се пази,ще се кара малко и то само от членове на семейството,които са вадили пари за нея-аз с две ръце съм за нова/ако има възможност,все пак/.Удоволствието е голямо,сигурността на път е много висока,семейна разходка или пътуване до някой курорт за почивка доставя само положителни емоции.Това за парите не го смятам-имал си,дал си.За служебна кола обаче само втора ръка.Първо я търкаля който я хване,без никаква гаранция че е особенно грижовен.Второ километрите за година са много-новата бързо става стара.Трето поддръжката на по-стар модел е в пъти по-евтина от на нов модел.Четвърто-когато си я взел евтино,винаги може да я продадеш евтино,без да се ядосваш,че си загубил много.В тези динамични и гладни години изискванията,които трябва да покрива служебната кола бързо се променят и често се налага нейната смяна.В основни линии това е.Всичко е според зависи.
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Зависи каква ти е службата....
За съжаление част от етикета и нормалната бизнес практика задължава да поддържаш и съответен служебен (в повечето случаи) автопарк...
Не може да отидеш с трабантче или някой дръгляк на подписване на договор или разговор за сериозна сума...
Никой няма да те приеме насериозно...
И това не е само в БГ...
За съжаление част от етикета и нормалната бизнес практика задължава да поддържаш и съответен служебен (в повечето случаи) автопарк...
Не може да отидеш с трабантче или някой дръгляк на подписване на договор или разговор за сериозна сума...
Никой няма да те приеме насериозно...
И това не е само в БГ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта