ОБЩИ ЧАСТИ ЗА ЯПОНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Защо не? Спорад мен това е гениална идея.
Не съм сигурен обаче, как ще рeагират самите производители, защото всеки си има отделна концепция, а сега ще трябва да се определи единна система.
Примерно, всички трябва да разполагат спирачните апарати на едно и също място, по един и същи начин.
Кой вариант, на кой производител ще се предпочете? biggrin.gif
Не съм сигурен обаче, как ще рeагират самите производители, защото всеки си има отделна концепция, а сега ще трябва да се определи единна система.
Примерно, всички трябва да разполагат спирачните апарати на едно и също място, по един и същи начин.
Кой вариант, на кой производител ще се предпочете? biggrin.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
VW , Сеат , Шкода , Ауди , Бугати , Ламбо , Порше май има и още , та те са ВАГ.BIS написа:Как го правят? Да не би да имат еднакви части с Опел , Форд , Мерцедес и т.н.Bass_Man написа:Че какво и е без прецедентното на тази идея ? VAG го правят това нещо от 20 години та ако не и повече !
Опел, Форд и Мерджаните нямат никаква работа тук!
A car without TURBO is like a man without BALLS!
Явно не сте разбрали смисъла от публикацията. Идеята е всички японски производители,които нямат нищо общо (освен че са японски),да произвеждат взаимозаменяеми части. Написал съм Опел,Форд и Мерцедес защото са немски производители , и явно ИМАТ РАБОТА там. Идеята е концерни,които НЕ СА ПОД ЕДНА ШАПКА ( както марките на ВАГ ) ДА произвеждат такива части. Явно е много трудно за разбиране !miLen4o написа:VW , Сеат , Шкода , Ауди , Бугати , Ламбо , Порше май има и още , та те са ВАГ.BIS написа:Как го правят? Да не би да имат еднакви части с Опел , Форд , Мерцедес и т.н.Bass_Man написа:Че какво и е без прецедентното на тази идея ? VAG го правят това нещо от 20 години та ако не и повече !
Опел, Форд и Мерджаните нямат никаква работа тук!
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
По принцип си прав , но в случая има значение ,защото става въпрос за национална стратегия. Така или иначе нашето мислене е много различно от това на японците, и явно затова разбираме по- трудно техните идеи ( много често гениални)Bass_Man написа:Ами и на теб май ти е много трудно да разбереш , че няма значение на кого е шапката при положение , че е по-високо от твоята но няма проблем!

TOYOTA Avensis D4D-2002g.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами то и в случая на VAG имаше национална стратегия , като правителството директно финансира основно VAG с премия от 2000-3000 eur за нова Немска кола ( към края го направиха за всякаква нова кола ) и купиха доста нови коли за различните държавни структури . И така VAG станаха първи в Германия и първи в Европа по продажби .
А конкретно идеята не беше за ръководствата , а за различните модели с еднаквите части ! И това VAG прави от много време ! Продава във всички сегменти "различни" автомобили с еднакви части ! Като всички технологии и патенти не са на VAG но се правят вече от тяхно име . Същото нещо е и с новия гигант Хюндай/Киа , както и с GM и тн фирми майки .
Така , че недей да скачаш преди да помислиш нещата добре .
А конкретно идеята не беше за ръководствата , а за различните модели с еднаквите части ! И това VAG прави от много време ! Продава във всички сегменти "различни" автомобили с еднакви части ! Като всички технологии и патенти не са на VAG но се правят вече от тяхно име . Същото нещо е и с новия гигант Хюндай/Киа , както и с GM и тн фирми майки .
Така , че недей да скачаш преди да помислиш нещата добре .
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Хората искат да си закрепят икономиката, изобщо не ги интересува останалото. Взаимозаменяемостта на частите както казаха колегите си я има от много време, но и от също толкова време има и несъвместимостта им, като и двете са възникнали от едни и същи прични - икономически. А това, което искат Японците не е по-различно. Отностно разлика само в емблемата, не мисля че е вярно. И в момента има различни компании с еднакви части, като например Форд, Мазда. Обаче това не прави автомобилите еднакви независимо че имат еднакви бази. Дори и всичко механично да е еднакво, не пречи софтуера да е различен, а в днешно време една малка промяна в софтуера води до огромна промяна в поведението на колата, което вече я прави различна.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта