Туй автомонтьорите сте голяма работа-въртите,сучите,ама накрая ако не за основен ремонт то поне за едни гумички ще му вземете на клиента някой лев.Нашия дружески съвет не е като на бакшиши на стоянка,а като на зрели хора-продай автомобила и си купи друг здрав без да пълниш гушите на механиците по сервизите.Бях писал,че двигателя вземе ли български въздух/падне ли му главата за нещо/вече не е същия мотор,кой каквото да ви разправя.Спрял съм да правя основни ремонти още преди 4 год.-Направо сменям цели двигатели.Това също е вариант за колегата.мехаННика написа:Абе пич, този двигател няма и гарнитура на картера а освен това само гумички на клапани се сменяват и без сваляне на глава.Стига с тия "дружески съвети" като бакшиши на стоянка.
ремонт на семеринги и бутала
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Простете ми че отговорих на колегата от позицията на човек,правил такъв двигател Н броя пъти.Не знам какъв въздух гълтат двигателите в Русе,български или румънски ,но не съм съгласен с теб.На много места се правят качествени ремонти,жалко че не си ги открил или пък ти е скъпо? И последно какъв е дружеския съвет-да хлъзне некое балъчЕ или да продаде с 3х лв под пазарната цена защото гори масло? Това при положение че си харесва колата или поне такова впечатление оставя.Дано да нямам такива другари в области в които не разбирам достатъчно.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Туй пък производителите на чорапиnowyaris написа:Туй автомонтьорите сте голяма работа-въртите,сучите,ама накрая ако не за основен ремонт то поне за едни гумички ще му вземете на клиента някой лев.Нашия дружески съвет не е като на бакшиши на стоянка,а като на зрели хора-продай автомобила и си купи друг здрав без да пълниш гушите на механиците по сервизите.Бях писал,че двигателя вземе ли български въздух/падне ли му главата за нещо/вече не е същия мотор,кой каквото да ви разправя.Спрял съм да правя основни ремонти още преди 4 год.-Направо сменям цели двигатели.Това също е вариант за колегата.

Колко пари ще изгуби според теб при такава сделка и каква е гаранцията, че "новият" автомобил на старо, никога не е вземал Български, или какъвто и да е въздух и, че няма да погорява (в някои случаи) и повече масло от продаденият ?....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Затова писах ПЪРВО ГУМИЧКИТ - защото не се сваля главата. Твоя съвет какъв е - колянов вал и водна помпа цилиндров блок?мехаННика написа:Абе пич, този двигател няма и гарнитура на картера а освен това само гумички на клапани се сменяват и без сваляне на глава.Стига с тия "дружески съвети" като бакшиши на стоянка.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
То хубаво си писал колега, така ще му е и по евтино, но да те питам: ти колко коли си оправил с разход 4л. масло на 10к., само със смяна на гумички ? ..saho написа: Затова писах ПЪРВО ГУМИЧКИТ - защото не се сваля главата. Твоя съвет какъв е - колянов вал и водна помпа цилиндров блок?

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Съвета ми е да хлъзне някое балъчЕ или да продаде без да губи от пазарната стойност/то никой не я знае колко точно е/.Вашите дружески съвети му осигуряват между 1000 и 1400 лв. разходи / ГАРАНТИРАНИ / и абсолютно неизвестен краен резултат след интервенцията.С 3-4 литра масло на 10 хил.км. съвсем скоро ще спре да си я харесва и е много вероятно да си хареса някоя друга.То това така или иначе ще стане,ама поне да не е назад с гореупоменатите суми.Варианта със смяна на двигател не знам колко ще струва,ама и там едни пари ще избягат без сигурен резултат.Най-добре е да се озърта и ако му легне нещо на сгода да сменя.Подобен разход на масло на мен ми нашепва,че мотора е опечен,независимо кой-какво е говорил на колегата,а това е непоправимо.мехаННика написа:Простете ми че отговорих на колегата от позицията на човек,правил такъв двигател Н броя пъти.Не знам какъв въздух гълтат двигателите в Русе,български или румънски ,но не съм съгласен с теб.На много места се правят качествени ремонти,жалко че не си ги открил или пък ти е скъпо? И последно какъв е дружеския съвет-да хлъзне некое балъчЕ или да продаде с 3х лв под пазарната цена защото гори масло? Това при положение че си харесва колата или поне такова впечатление оставя.Дано да нямам такива другари в области в които не разбирам достатъчно.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Може и нищо да не загуби,а само да спечели.Гаранция няма,има определен процент вероятност.Така или иначе състоянието което е в момента не устройва колегата и трябва да предприеме нещо,за да е по-сигурен в колата си по време на път.Иначе в най-кофти момент звъниш по мобилния и произнасяш свещенните слова : "Майсторе,нещо изведнъж излопа в двигателя и колата угасна".Случвало ми се е два-три пъти и е много гадно,уверявам те.Единия път беше 6 000 км след основен ремонт / 4 седмици /.martod написа:Туй пък производителите на чорапиnowyaris написа:Туй автомонтьорите сте голяма работа-въртите,сучите,ама накрая ако не за основен ремонт то поне за едни гумички ще му вземете на клиента някой лев.Нашия дружески съвет не е като на бакшиши на стоянка,а като на зрели хора-продай автомобила и си купи друг здрав без да пълниш гушите на механиците по сервизите.Бях писал,че двигателя вземе ли български въздух/падне ли му главата за нещо/вече не е същия мотор,кой каквото да ви разправя.Спрял съм да правя основни ремонти още преди 4 год.-Направо сменям цели двигатели.Това също е вариант за колегата.сте бъкани с дружески съвети .. biggrin.gif
Колко пари ще изгуби според теб при такава сделка и каква е гаранцията, че "новият" автомобил на старо, никога не е вземал Български, или какъвто и да е въздух и, че няма да погорява (в някои случаи) и повече масло от продаденият ?....
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Ами след като два дни няма някой касапин например да отговори на човека- да пробвам аз. Вероятно са ти блокирали сегментите. Трябват ти комплект сегменти,комплект гарнитури и добър мехаННик biggrin.gif .В никакъв случай не давай на механик от Русе,защото те са докарали уважаемия nowyaris до състояние на ремонтодепресия и механикофобия...
[quote="yoan"]Здравейте,
Имам Корола Версо 1.8 VVT-I 2005 г.
До 75 000 км колата е обслужвана само в Тойота и карана с масло 5w40.
След това е купена от жена и е карана с 10w40
Когато взех колата беше на 86 000 км.
Забелязах, че маслото намалява. По литър на 700 - 800 км.
На какво може да се дължи това?[/quote]
Yoan,здравей.
Първо не казваш дали имаш теч от някъде .Имам предвид като стои колата на място повечко време след това забелязъл ли си маслено петно отдолу?
Второ при работещ двигател какъв е цвета на изходящите газове от ауспуха? Има ли характерния задушлив мирис на изг.масло?
Трето мерил ли си компресия на цилиндрите ?
Четвърто как е разхода на гориво?Също ли е толкова отчайващ?
Отговори на тези въпроси че да стане по–ясно
Имам Корола Версо 1.8 VVT-I 2005 г.
До 75 000 км колата е обслужвана само в Тойота и карана с масло 5w40.
След това е купена от жена и е карана с 10w40
Когато взех колата беше на 86 000 км.
Забелязах, че маслото намалява. По литър на 700 - 800 км.
На какво може да се дължи това?[/quote]
Yoan,здравей.
Първо не казваш дали имаш теч от някъде .Имам предвид като стои колата на място повечко време след това забелязъл ли си маслено петно отдолу?
Второ при работещ двигател какъв е цвета на изходящите газове от ауспуха? Има ли характерния задушлив мирис на изг.масло?
Трето мерил ли си компресия на цилиндрите ?
Четвърто как е разхода на гориво?Също ли е толкова отчайващ?
Отговори на тези въпроси че да стане по–ясно
Tака,ремонта струваше 1000лв. Там, гумички, сегменти + набиване на ризи(без смяна на бутала), масло ново и тн. Сега колата е на 6000км след ремонта и няма разход на масло. Приятел ''специалист'' каза, че и звукът е по - тих. В тойота ми искаха 3000лв за рециклиран блок и 7000лв за нов. Варианта за нов такъв автомобил е ТЪП защото пак може да уцелиш кьоравото. Според мен е най - добре да работиш с доверен, честен и добър механик, който да ти обясни какъв е проблема и как може да се оправи.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
.....ремонтодепресия и механикофобия..... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Няма измислен психиатър на света,дето да ги лекува тези двете biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Ако съм обидил някой автомобилен техник с някои от предните постове,моля за извинение.Ама разбери,много страдал и затова.мехаННика написа:Ами след като два дни няма някой касапин например да отговори на човека- да пробвам аз. Вероятно са ти блокирали сегментите. Трябват ти комплект сегменти,комплект гарнитури и добър мехаННик biggrin.gif .В никакъв случай не давай на механик от Русе,защото те са докарали уважаемия nowyaris до състояние на ремонтодепресия и механикофобия...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта