Имах предвид следното: ако няма външни белези за изтичане на маслото (капки масло под двигателя), то трябва да се разглоби, за да се види състоянието на бутала, сегменти, клапани, водачи, гумички и т.н.
Това имах предвид като допълнителна дефектовка след отваряне на двигателя.
Но най-добре отиди в някой сервиз...
Колкото и тъпо да звучи като съвет във форум - всеки трябва да си преценява възможностите. Ако знаеш как и можеш да си разглобиш и сглобиш двигателя, ще знаеш какво да правиш и едва ли би питал тук за съвет..
Но ако нямаш понятие от конкретните действия, то по-добре провери/попитай за добър сервиз, и се довери на майсторите.
Обикновено такъв вариант излиза по-евтино, отколкото да започнеш да се учиш сам на монтьорство по автомобила...