Взрив в метан станция

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Юни 2011 00:09

.........
slowtraveler написа: Айде сега пак отвори гугъла и провери дали взрива разпитва преди да гръмне дали е затворено или отворено помещението.
Даааа , айде сега и ти отвори и виж дали можеш да направиш взрив на отворено с вещество , което не гори с взривна скорост . Ще ти издам малка тайна бензина гори по-бързо от всички други горива но като го запалиш на открито не гърми сега остава ти да ни обясниш как точно ще гръмне метан или пропан на открито ( в голям незатворен и проветрен обем ) . И сигурно за това ползват бомби от напалм , а не от метан или пропан за да изпепеляват цели райони ама много е важно да кажеш нещо без да помислиш :thumbsup: . За съжаление на теб доста често взе да ти се случва ?!?!

Понеже си говорим за бомби има вещества , които на открито горят със взривна скорост и тогава се получава експлозия, взрив, детонация или както ви е удобно . Ако не се лъжа за да имаме детонация скоростта на горене трябваше да е над 1000 м/с ( това го казвам чисто наизуст , който иска да проверява ) . А бензина в най-добрите си варианти май стигаше 10 м/с какво остава за метан и пропан :) . Какво се оказа пак , че си имаме ламерчета във форума хахахахаха .
Как да споря с хора , които освен да четат новини друго не правят ?
slowtraveler написа: Или е важно само получаването на подходяща смес, независимо от обема...
Ами напиши един реферат и ни го пусни да се научим кое е важно и кое не !
slowtraveler написа: И че спокойно може да се взриви смес на открито...
Може ама не бензинова , пропанова или метанова . За по-лесно пробвай да взривиш газ от запалка на масата да видим дали ще ти се получи :) ?
slowtraveler написа: След което пак поразпитай дали при разкъсване на бутилка под налягане (и въобще при разкъсване на метал) не се получават искри или нагряване...
Няма какво да разпитвам аз знам кога, къде и защо се получава топлина при разкъсвания . Но не знам как така се разкъсва една бутилка и гърми , а други 10 до нея си седят и гледат сеир :) ? За съжаление нито нито някой друг семкаджия не може да го каже това . Така ,че съвсем спокойно може да приемете , че метана е много по-безопасно гориво от бензина !

........

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Юни 2011 00:21

ace написа:Bass, имам чувството, че прекалено навътре вземаш нещата.
Ами не аз съвсем спокойно си коментирам докато модераторите се учат .
ace написа: Всички тук сме умни хора и знаем, че бензинът и дизелът също са опасни -няма как да е иначе като се има предвид лесната им запалимост. Не виждам някой да твърди обратното.
Със сигурност всички тук не сме умни хора . Иначе аз виждам ,ч е някой твърдят , че метана и пропана са много по-опасни защото видиш ли били под налягане ??!?!?
ace написа: LPG-то и метанът обаче също са опасни, противно на това, което твърдиш. Фактите го доказват - всичко останало са празни приказки и теории. Това че е гръмнала само една бутилка от 10, единствено показва, че това не е толкова сигурна технология. Дали се дължи на човешка грешка или дефект няма никакво значение.
Аз никъде не твърдя , че едните горива са по-опасни от другите ! Ако го видиш някъде ми го прати да го прочета и поправя !!!!! Но твърдя , че за ежедневно ползване една изправна метанова уредба е много по-сигурна от бензинова и пропанова просто защото резервоара е в пъти по-здрав и газа е много летлив !!! Нищо , че Слоу не мисли така :)))))))) !
Аха няма значение защо е гръмнала бутилката , но това показва , че технологията е НЕсигурна ?!?!?! Чак и аз се обърках :) !

ace написа: Относно разхода в лв на 100 - безсмислено е да го смятам, защото в различни условия ми е различен, а освен това цената на горивото се сменя постоянно. В съседната тема съм си дал разхода при градско, извънградско, магистрала и тн. Който иска, смята това по днешната цена на дизела.
Ето много е важно да разбереш защо съм писал за разход в лв и месечен бюджет . Защото независимо как и къде караш ти даваш едни пари ! И тези пари са ти почти константа през годината с малки изключения на хората , които пътуват по света с автомобилите си . Но все пак и това може да влезне средно в месечния разход .
А който иска не може да ти го сметне защото не ти знае комбинирания месечен пробег . Но това не е задължителна тема все пак , който иска да пише , който не може да дойде да почерпи на ЕКО-то :) !
ace написа: Относно твоя разход мога само да те поздравя. Не отричам ползването на метан, така че, който го смята за подходящо алтернативно гориво за автомобила си, може само да извлече ползи.
Благодаря ! И аз си се поздравявам и се хокам едновременно , че по-рано не го направих . При днешното зареждане напълних за 5,30лв / 100 км или за 3,30лв до горе :) .

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6166
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 10 Юни 2011 06:59

Bass_Man написа:.... Но не знам как така се разкъсва една бутилка и гърми , а други 10 до нея си седят и гледат сеир :) ? За съжаление нито нито някой друг семкаджия не може да го каже това . Така ,че съвсем спокойно може да приемете , че метана е много по-безопасно гориво от бензина !

........
Е те това е довод, а също така информация, че все пак нещо не знаеш (учудващо при пространствените ти постове по-нагоре laugh.gif )
И аз така не знам защо някои модели автомобилиса по-често в сервиза, ама навярно са еднакви като конструкция и качество на изработката. Само семкаджиите мислят, че са различни навярно....

По твоята странна логика ако изпиташ една бутилка от серията, няма нужда да изпитваш другите? И въобще не допускаш едната бутилка да е с по-лоши параметри от другите (по-ръждясала отвътре, отслабена от умора на материала заради раздуването и отпускането при промяната на налягането в нея)?
И отново въпроса за хидротестовете - точно поради горните причини ВСЕКИ съд високо налягане подлежи на периодични проверки. Независимо дали съдържа метан или СО2 на пожарогасител...
Айде пиши пак по два три поста наведнъж - че да има какво да се трие :thumbsup:

П.С. ама преди това виж точно определението за взрив.. И защо например има понятие 'взривна декомпресия' при самолетите без да има огън и жупел (на която се изпитват за саморазрушение), а само увеличаване на обема на въздуха, който е бил в самолета
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 10 Юни 2011 15:20

Що обсъждате неща, които не са у вашия гьол !??! Елате вижте на място, ще ви покажа и други такива "МЕТАН" станции, да видим после ще останете ли с мнение, че трябва да работят.... Изискванията за място на такова нещо са огромни, безопасните мерки също, тока за нагнетяване на метана е доооста.... Изобщо хиляди неща могат да се оклепат и да каже МНОГО по-голям бум.... Слава богу не е станала голямата беля. .... В БЯЛА държава адашче, си прав, но в ПЛОВДИВ, града на тепетата и най-големите ТЪПИТА, които са оправници - има кво ли не.... На няма и 20м от училище НАЧАЛНО до 4-ти клас деца, отвориха ДРУГА, много подобна метан станция!! Тя няма нужните сертификате, не МОЖЕ да покрие изискванията, няма много бетон по нея, както е нужно, за ограничаване при близост..... Знам много от изискванията, защото до базата ни има такава метан станция, една от първите и е наистина направена спрямо стандартите и не ми пука, че е на 20м зад ГЗ ми..... Но има още толкова много, до училища, което е ПЪЛЕН АБСУРД!!!! ЗАБРАНЕНО ПО ВСИЧКИ ПАРАГРАФИ!!! Дори да е безопасен, дори да е евтин, 100% съм против тия скапани МЕТАНДЖИЙНИЦИ, защото ги напляскаха къде ли не, без НИКАКЪВ КОНТРОЛ!!! А това може да се окаже ПАГУБНО........... НООООО, като с всичко друго, докато не гръмне някоя до училище, явно няма да се затворят тия мини бомби.....

Така че спора ви е теоретичен, нямащ много общо със случая...... Да не говорим, че точно гръмналата имаше само един пожарогасител, приличащ на някой такъв от втората световна.....

П.П. Споменатата станция е ЛАУТА - няма ни едно реално разрешително, защото няма идзадени документи от строителя, че са извършени нужните безопасни неща, а без строителните документи, няма как да се легализира..... А строителя по случайност ми е аверче, което до ден днешен не е получил пари за свършената работа, така че документацията няма как да попадне в собственика на метан станцията...... Реално НЕ БИ трябвало да работи и да може да я легализира..... ДЕФАКТО...... селска държава с много проЗД народ и управници.....

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Юни 2011 19:30

slowtraveler написа: Е те това е довод, а също така информация, че все пак нещо не знаеш (учудващо при пространствените ти постове по-нагоре laugh.gif )
И аз така не знам защо някои модели автомобилиса по-често в сервиза, ама навярно са еднакви като конструкция и качество на изработката. Само семкаджиите мислят, че са различни навярно....

По твоята странна логика ако изпиташ една бутилка от серията, няма нужда да изпитваш другите? И въобще не допускаш едната бутилка да е с по-лоши параметри от другите (по-ръждясала отвътре, отслабена от умора на материала заради раздуването и отпускането при промяната на налягането в нея)?
И отново въпроса за хидротестовете - точно поради горните причини ВСЕКИ съд високо налягане подлежи на периодични проверки. Независимо дали съдържа метан или СО2 на пожарогасител...
Айде пиши пак по два три поста наведнъж - че да има какво да се трие :thumbsup:

П.С. ама преди това виж точно определението за взрив.. И защо например има понятие 'взривна декомпресия' при самолетите без да има огън и жупел (на която се изпитват за саморазрушение), а само увеличаване на обема на въздуха, който е бил в самолета
Трийни още един пост ей така за да се направиш на интересен и ще имаш работа за месеци наред !

При положение , че хидротест се прави на 5 години !!!! Дали някой по-умен и по-знаещ от теб не го е измислил това или е случайно генерирано число ? Или викаш ръждата е изяла желязото за 5 години а ? То корабите тогава трябваше да изчезват в морето , а те видиш ли седят 10-ки години в солена вода и си има метал доволно да се връща за скрап . За потънали кораби говоря !!!
Относно самолетите аз лично на самолет метан няма да слагам така , че техните тестове не ме интересуват . Ти намери до тогава как гърмят горива в свободното пространство на земята понеже много философстваш , а не ми пиши пространствени постове хахахахахахаха !

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6166
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 10 Юни 2011 23:14

Не се прави на умен и е добре да спреш да се изказваш за неща, от които явно си нямаш никакво понятие...
Корабите на всеки 4г минават класов преглед и им се мери дебелината на метала. Избирателно на места, и при съмнения (близки до граничните стойности) - точките замери се увеличават на конкретните листи.
И се сменят листовете при износване 10% (освен ако има възможност да се премине към по-непретенциозен клас, например ако се загуби 'ледови' клас).
Виждал съм кораб с над 140 пробойни в подводната част, защото е стоял на едно място 4г без да е бил добре боядисан. Стоманата бе 8мм....
Потъналите кораби са в съвсем друга среда (силно намален кислород, постоянна ниска температура)

А и като допълнение провален хидротест съвсем не значи пробиване на съда... Хидротеста обикновено се отбелязва и с ударна марка-дата по съда..

Относно заплахата за работа месеци напред - нали знаеш, че има лек... :whistle:
Последно промяна от slowtraveler на 10 Юни 2011 23:50, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
BIS
Мнения: 438
Регистриран на: 20 Яну 2011 15:57
Местоположение: Варна

Мнение от BIS » 10 Юни 2011 23:43

Me4oKyX написа:Що обсъждате неща, които не са у вашия гьол !??! Елате вижте на място, ще ви покажа и други такива "МЕТАН" станции, да видим после ще останете ли с мнение, че трябва да работят.... Изискванията за място на такова нещо са огромни, безопасните мерки също, тока за нагнетяване на метана е доооста.... Изобщо хиляди неща могат да се оклепат и да каже МНОГО по-голям бум.... Слава богу не е станала голямата беля. .... В БЯЛА държава адашче, си прав, но в ПЛОВДИВ, града на тепетата и най-големите ТЪПИТА, които са оправници - има кво ли не.... На няма и 20м от училище НАЧАЛНО до 4-ти клас деца, отвориха ДРУГА, много подобна метан станция!! Тя няма нужните сертификате, не МОЖЕ да покрие изискванията, няма много бетон по нея, както е нужно, за ограничаване при близост..... Знам много от изискванията, защото до базата ни има такава метан станция, една от първите и е наистина направена спрямо стандартите и не ми пука, че е на 20м зад ГЗ ми..... Но има още толкова много, до училища, което е ПЪЛЕН АБСУРД!!!! ЗАБРАНЕНО ПО ВСИЧКИ ПАРАГРАФИ!!! Дори да е безопасен, дори да е евтин, 100% съм против тия скапани МЕТАНДЖИЙНИЦИ, защото ги напляскаха къде ли не, без НИКАКЪВ КОНТРОЛ!!! А това може да се окаже ПАГУБНО........... НООООО, като с всичко друго, докато не гръмне някоя до училище, явно няма да се затворят тия мини бомби.....

Така че спора ви е теоретичен, нямащ много общо със случая...... Да не говорим, че точно гръмналата имаше само един пожарогасител, приличащ на някой такъв от втората световна.....

П.П. Споменатата станция е ЛАУТА - няма ни едно реално разрешително, защото няма идзадени документи от строителя, че са извършени нужните безопасни неща, а без строителните документи, няма как да се легализира..... А строителя по случайност ми е аверче, което до ден днешен не е получил пари за свършената работа, така че документацията няма как да попадне в собственика на метан станцията...... Реално НЕ БИ трябвало да работи и да може да я легализира..... ДЕФАКТО...... селска държава с много проЗД народ и управници.....
Мечо, в тоя ред на мисли не трябва ли освен строг контрол на метан, пропан бутан , бензино и всички други станции да има и МНООООГО ГОЛЯМ контрол на фирми ,които монтират МЕТАНОВИ и др. уредби?Аз твърдя,че има знайни и незнайни сервизчета, които монтират такива уредби с работници, които и хабер си нямат от такава дейност.
TOYOTA Avensis D4D-2002g.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 11 Юни 2011 00:21

BIS написа:Аз твърдя,че има знайни и незнайни сервизчета, които монтират такива уредби с работници, които и хабер си нямат от такава дейност.
човек, това е тойота форум. тук всеки един от модераторите се чуди как да направи бебе на жена си, макар че хал хабер си нямат от подобна дейност. и все пак бебета се раждат. оставете метан станциите да си гърмят на спокойствие и си карайте тойотите...
status: за БАН

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 11 Юни 2011 01:06

slowtraveler написа:Не се прави на умен и е добре да спреш да се изказваш за неща, от които явно си нямаш никакво понятие...
За кое бе Слоу нямам понятие бе пич ? А ама айде кажи го накрая да го видим ве ? Насра 2 теми за да се правиш на голям модератор при положение ,че на няколко пъти се изказа тотално неподготвен ?!?! И при положение , че в останалото време жмиш ! Измисляш си правила ?!?! Не могло да са дълги отговорите след това не могло да са по няколко един след друг ?!?! Нещо май ти се е покачило налягането в черепната кутия вземи си провери клапана да гръмнеш и ти . Нещо комплекси ли имаш за избиване ? Ако искаш мини до София да се разберем или като минаваш се обади да не идваш специално за това ! Така и така въртиш по 2000км на секунда .
slowtraveler написа: Корабите на всеки 4г минават класов преглед и им се мери дебелината на метала. Избирателно на места, и при съмнения (близки до граничните стойности) - точките замери се увеличават на конкретните листи.
И се сменят листовете при износване 10% (освен ако има възможност да се премине към по-непретенциозен клас, например ако се загуби 'ледови' клас).
Виждал съм кораб с над 140 пробойни в подводната част, защото е стоял на едно място 4г без да е бил добре боядисан. Стоманата бе 8мм....
Потъналите кораби са в съвсем друга среда (силно намален кислород, постоянна ниска температура)

А и като допълнение провален хидротест съвсем не значи пробиване на съда... Хидротеста обикновено се отбелязва и с ударна марка-дата по съда..
Така нещо , което седи в морска вода се тества на 4г. , а нещо в , което има влага по-малко от 2% сигурно трябва да се тества всеки ден ли ? Кораба е хиляди тонове и се крепи на 8мм желязо , а бутилката е между 30 и 100 кг за 20 до 100 литра обем , което е в пъти повече желязо за килограм маса и усилие . Какво умуваш точно не мога да те разбера ? В закона пише , че бутилката се тества хидравлично на 5 години !!!!!!!!!! И това е европейски закон не е по БДС ! И също така живота и е 40 години без да се боядисва !!! Какво точно искаш да кажеш ти а ? От ръждата ли се е взривила неграмотнико ?
Айде чети :
http://plovdiv.dir.bg/news.php?id=8814620
Установено е, че собственикът на метанстанцията е инсталирал сам бутилките с метан, които са доставени незаконно
Сн.: Bulphoto
Цистерната с метан гръмнала заради повреден клапан
10 юни 2011 /
Повреден предпазен клапан е най-вероятната причина за експлозията на цистерната с метан в сряда вечер на един от най-големите булеварди в Пловдив - бул. “Пещерско шосе“.
Собственикът на метанстанцията Иван Тобиев е трявало да плати 180 лева за шестте цистерни с метан, за да минат през необходимите тестове и да бъдат узаконени от Инспекцията за държавен технически надзор, пише пловдивският в. "Марица".

Бизнесменът, който сега е в ареста, обаче си е спестил тези пари. 1000-литровата бутилка е била напълнена с метан в студено състояние, но тъй като е била монтирана незаконно и не е била съхранявана правилно, се е нагряла от слънцето. Така налягането в нея се е повишило и тъй като предпазният клапан не е сработил, за да освободи част от газа, бутилката е гръмнала. При взрива отломки от по 200-300 килограма от цистерната се разхвърчаха в радиус на 500 метра и изпотрошиха прозорци, коли и жилището на младо семейство с малко дете. Вчера кметът на Пловдив Славчо Атанасов се срещна с директора на регионалната структура на Държавната агенция по метрологичен и технически надзор - Димитър Вълканов, съобщи Дарик радио.

По време на разговора стана ясно, че само един служител отговаря за безопасността на всички газстанции на територията на Пловдив, които са общо 30. Шест от тях са за метан, а останалите за пропан-бутан и природен газ. Вълканов обясни, че разполага с общо 10 души, които да следят за състоянието на асансьори, кранове, лифтове, парни котли и инсталации. Той потвърди, че е издал заповед за затваряне на метанстанцията, а на собственика Иван Тобиев ще бъде издаден акт на стойност между 500 и 10 000 лв. Установено е, че Тобиев е инсталирал сам бутилките с метан, които са доставени незаконно.

-------------------------------------------------------------------------------

Взривил се е 1000 литра резервоар и няма нито една жертва !!! Въобще имате ли си на идея какво ще стане ако се взриви 1000 литра бензинов резервоар ? Нещо да пише за пожар ? Или май от 1000 литра са гръмнали доооооста малка част . Ей голям акъл голям капацитет ! Ако се запалят 1000 литра бензин ще изгори цялата станция и всичко в близост от поне 100 метра и ще го гасят сигурно 2 дена . И е очевадно , че станцията не е отговаряла НА НИТО ЕДНО ИЗИСКВАНЕ ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ИЗПРАВНОСТ . И ся да ви питам за кво лаяхте толкова ? Да си покажете празните черепни кутии ? При самолетите как било , хидротеста какъв бил ?!?!? Какво говорите ве спамери смотани ве ?!?!?
Реално бутилката се е разцепила от високото налягане и нищо повече не се е случило ! При положение ,че налягането е било в пъти над допустимото !!! И технологията не била сигурно хахахахахаахахахахахах . Еми как ще е сигурна , като работят дебили с нея ?

slowtraveler написа: Относно заплахата за работа месеци напред - нали знаеш, че има лек... :whistle:
Ти да не се насра ?




BIS написа: Мечо, в тоя ред на мисли не трябва ли освен строг контрол на метан, пропан бутан , бензино и всички други станции да има и МНООООГО ГОЛЯМ контрол на фирми ,които монтират МЕТАНОВИ и др. уредби?Аз твърдя,че има знайни и незнайни сервизчета, които монтират такива уредби с работници, които и хабер си нямат от такава дейност.
Не не трябва ! Контрола се извършва при годишния преглед и пускане в експлоатация и е съвсем нормално да е така ! Точно както е ГТП за изправност на останалите неща по колата . Сервиза , като не си свърши работата ще му бъде върната да си я довърши . А това как се правят прегледи вече е истинския въпрос .

Та ако искате да сте сигурни в технологията не пълнете бутилки от минерална вода с газ под налягане !

lubooo
Мнения: 274
Регистриран на: 22 Фев 2010 23:08
Местоположение: Велико Търново

Мнение от lubooo » 11 Юни 2011 01:43

Bass_Man написа:. Нещо комплекси ли имаш за избиване ? Ако искаш мини до София да се разберем или като минаваш се обади да не идваш специално за това ! Така и така въртиш по 2000км на секунда
басмане басмане , връщаш ме в годините на mIRC-ата с тия закани.. земи се успокои малко тоз метан сички в форума разбрахме , че е адската оферта
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6166
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 11 Юни 2011 08:55

Бассманчо, да ти кажа - колкото по-дълги постове пишеш, толкова по-малко умен изглеждаш laugh.gif
Най-малко пък можеш да ме засегнеш, защото отдааавна съм преминал пуберския манталитет и липса на елементарна култура, които демонстрираш с горните си постове:whistle:
Чакам с нетърпение следващата ти тирада - поне хората да се ограмотят малко biggrin.gif

За да подклада малко огъня - желязото на кораба е защитено с над 0.5мм специална боя, която се подменя или поправя практически всяка година. И въпреки това се мери задължително на 4г.
Докато бутилките ако са защитени отвътре, то явно се прави само в завода изготовител....
BassMan написа:неграмотнико....Айде чети
май си се позапенил нещо и си забравил да съобразяваш laugh.gif

Чета аз, че налягането се е повишило, и бутилката гръмнала. До какво налягане е трябвало да издържи бутилката (има работно, максимално, и налягане на тестване). И дали ако е била минала редовната проверка е щяла да го издържи това повишено налягане? Не е сигурно, но е факт, че при системи под налягане всичко е важно.
Пише ли някъде дали е имало само разкъсване на бутилката поради налягане (и липса на горене на метана), или след това е имало и вторичен взрив на горящ метан? Струва ми се, че за късмет е станало само първото - бутилката е гръмнала, но не е имало искра/огън да запали изпуснатия метан.
Относно ръждата:
Само за твоя справка - преди месец правихме замерване дебелината на стените на въздушни балони по около 1000 литра, разчетени под 300 атмосфери. Невъзможно бе правене на хидротест поради местоположението и конструкцията им. Работното налягане на което се използваха бе доста по-ниско - 210 атмосфери. Балоните бяха на по 20г. Износването на метала бе около 12% в долната част - там, където се събира вода. Външно си бяха много красиви - като нови (май имам някъде и снимки ако някой го интересува)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
BIS
Мнения: 438
Регистриран на: 20 Яну 2011 15:57
Местоположение: Варна

Мнение от BIS » 11 Юни 2011 19:29

agent dust написа:
BIS написа:Аз твърдя,че има знайни и незнайни сервизчета, които монтират такива уредби с работници, които и хабер си нямат от такава дейност.
човек, това е тойота форум. тук всеки един от модераторите се чуди как да направи бебе на жена си, макар че хал хабер си нямат от подобна дейност. и все пак бебета се раждат. оставете метан станциите да си гърмят на спокойствие и си карайте тойотите...
Човек,от всички мнения в темата (която по никакъв начин не може да се свърже с Тойота),само моето мнение ли ти направи впечатление? Виж добре заглавието на темата. Да не би да си се почувствал нещо лично засегнат?
TOYOTA Avensis D4D-2002g.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 11 Юни 2011 22:10

не - използвам поста ти да коментирам ужасната техническа неграмотност в този форум. нищо лично.
status: за БАН

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 11 Юни 2011 23:26

agent dust написа:не - използвам поста ти да коментирам ужасната техническа неграмотност в този форум. нищо лично.
Абе ти за кво пишеш в тоя форум, да сереш ли само???
A car without TURBO is like a man without BALLS!

Аватар
BIS
Мнения: 438
Регистриран на: 20 Яну 2011 15:57
Местоположение: Варна

Мнение от BIS » 11 Юни 2011 23:36

agent dust написа:не - използвам поста ти да коментирам ужасната техническа неграмотност в този форум. нищо лично.
Приятелю, кво правиш във форума като не ти е полезен с нищо??? Нали знаеш , че има други форуми за изтерзани души.....!
TOYOTA Avensis D4D-2002g.

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта