slowtraveler написа:Не се прави на умен и е добре да спреш да се изказваш за неща, от които явно си нямаш никакво понятие...
За кое бе Слоу нямам понятие бе пич ? А ама айде кажи го накрая да го видим ве ? Насра 2 теми за да се правиш на голям модератор при положение ,че на няколко пъти се изказа тотално неподготвен ?!?! И при положение , че в останалото време жмиш ! Измисляш си правила ?!?! Не могло да са дълги отговорите след това не могло да са по няколко един след друг ?!?! Нещо май ти се е покачило налягането в черепната кутия вземи си провери клапана да гръмнеш и ти . Нещо комплекси ли имаш за избиване ? Ако искаш мини до София да се разберем или като минаваш се обади да не идваш специално за това ! Така и така въртиш по 2000км на секунда .
slowtraveler написа:
Корабите на всеки 4г минават класов преглед и им се мери дебелината на метала. Избирателно на места, и при съмнения (близки до граничните стойности) - точките замери се увеличават на конкретните листи.
И се сменят листовете при износване 10% (освен ако има възможност да се премине към по-непретенциозен клас, например ако се загуби 'ледови' клас).
Виждал съм кораб с над 140 пробойни в подводната част, защото е стоял на едно място 4г без да е бил добре боядисан. Стоманата бе 8мм....
Потъналите кораби са в съвсем друга среда (силно намален кислород, постоянна ниска температура)
А и като допълнение провален хидротест съвсем не значи пробиване на съда... Хидротеста обикновено се отбелязва и с ударна марка-дата по съда..
Така нещо , което седи в морска вода се тества на 4г. , а нещо в , което има влага по-малко от 2% сигурно трябва да се тества всеки ден ли ? Кораба е хиляди тонове и се крепи на 8мм желязо , а бутилката е между 30 и 100 кг за 20 до 100 литра обем , което е в пъти повече желязо за килограм маса и усилие . Какво умуваш точно не мога да те разбера ? В закона пише , че бутилката се тества хидравлично на 5 години !!!!!!!!!! И това е европейски закон не е по БДС ! И също така живота и е 40 години без да се боядисва !!! Какво точно искаш да кажеш ти а ? От ръждата ли се е взривила неграмотнико ?
Айде чети :
http://plovdiv.dir.bg/news.php?id=8814620
Установено е, че собственикът на метанстанцията е инсталирал сам бутилките с метан, които са доставени незаконно
Сн.: Bulphoto
Цистерната с метан гръмнала заради повреден клапан
10 юни 2011 /
Повреден предпазен клапан е най-вероятната причина за експлозията на цистерната с метан в сряда вечер на един от най-големите булеварди в Пловдив - бул. “Пещерско шосе“.
Собственикът на метанстанцията Иван Тобиев е трявало да плати 180 лева за шестте цистерни с метан, за да минат през необходимите тестове и да бъдат узаконени от Инспекцията за държавен технически надзор, пише пловдивският в. "Марица".
Бизнесменът, който сега е в ареста, обаче си е спестил тези пари. 1000-литровата бутилка е била напълнена с метан в студено състояние, но тъй като е била монтирана незаконно и не е била съхранявана правилно, се е нагряла от слънцето. Така налягането в нея се е повишило и тъй като предпазният клапан не е сработил, за да освободи част от газа, бутилката е гръмнала. При взрива отломки от по 200-300 килограма от цистерната се разхвърчаха в радиус на 500 метра и изпотрошиха прозорци, коли и жилището на младо семейство с малко дете. Вчера кметът на Пловдив Славчо Атанасов се срещна с директора на регионалната структура на Държавната агенция по метрологичен и технически надзор - Димитър Вълканов, съобщи Дарик радио.
По време на разговора стана ясно, че само един служител отговаря за безопасността на всички газстанции на територията на Пловдив, които са общо 30. Шест от тях са за метан, а останалите за пропан-бутан и природен газ. Вълканов обясни, че разполага с общо 10 души, които да следят за състоянието на асансьори, кранове, лифтове, парни котли и инсталации. Той потвърди, че е издал заповед за затваряне на метанстанцията, а на собственика Иван Тобиев ще бъде издаден акт на стойност между 500 и 10 000 лв. Установено е, че Тобиев е инсталирал сам бутилките с метан, които са доставени незаконно.
-------------------------------------------------------------------------------
Взривил се е 1000 литра резервоар и няма нито една жертва !!! Въобще имате ли си на идея какво ще стане ако се взриви 1000 литра бензинов резервоар ? Нещо да пише за пожар ? Или май от 1000 литра са гръмнали доооооста малка част . Ей голям акъл голям капацитет ! Ако се запалят 1000 литра бензин ще изгори цялата станция и всичко в близост от поне 100 метра и ще го гасят сигурно 2 дена . И е очевадно , че станцията не е отговаряла НА НИТО ЕДНО ИЗИСКВАНЕ ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ИЗПРАВНОСТ . И ся да ви питам за кво лаяхте толкова ? Да си покажете празните черепни кутии ? При самолетите как било , хидротеста какъв бил ?!?!? Какво говорите ве спамери смотани ве ?!?!?
Реално бутилката се е разцепила от високото налягане и нищо повече не се е случило ! При положение ,че налягането е било в пъти над допустимото !!! И технологията не била сигурно хахахахахаахахахахахах . Еми как ще е сигурна , като работят дебили с нея ?
slowtraveler написа:
Относно заплахата за работа месеци напред - нали знаеш, че има лек...

Ти да не се насра ?
BIS написа: Мечо, в тоя ред на мисли не трябва ли освен строг контрол на метан, пропан бутан , бензино и всички други станции да има и МНООООГО ГОЛЯМ контрол на фирми ,които монтират МЕТАНОВИ и др. уредби?Аз твърдя,че има знайни и незнайни сервизчета, които монтират такива уредби с работници, които и хабер си нямат от такава дейност.
Не не трябва ! Контрола се извършва при годишния преглед и пускане в експлоатация и е съвсем нормално да е така ! Точно както е ГТП за изправност на останалите неща по колата . Сервиза , като не си свърши работата ще му бъде върната да си я довърши . А това как се правят прегледи вече е истинския въпрос .
Та ако искате да сте сигурни в технологията не пълнете бутилки от минерална вода с газ под налягане !