Проблем с Корола Д4Д дюза и турбо

juvefen
Мнения: 18
Регистриран на: 02 Мар 2010 20:59
Местоположение: Sofia

Проблем с Корола Д4Д дюза и турбо

Мнение от juvefen » 07 Юни 2011 22:25

Здравейте колеги,

Колата е Корола Д4Д 2000 кубика 2003 година и отскоро забелязах, че колата пуши доста, стана малко по - тромава, но разхода на гориво си е същия. Вчера бях на диагностика и ми казаха, че има два сериозни проблема.
Първият: Турбото надувало не достатъчно до 140 - 160 килопаскала. Вариантите били няколко да е спукан някои маркуч, да е зацапан някакъв негов датчик или клапан вътре в него.
Вторият: Дюзата на първия цилиндър не реагирала по никакъв начин и варианта бил НОВА. Има ли някакви други варианти, или присъдата е тежка / скъпа / ?

lubooo
Мнения: 274
Регистриран на: 22 Фев 2010 23:08
Местоположение: Велико Търново

Мнение от lubooo » 08 Юни 2011 01:48

точно заради изброените от теб проблеми заложих на бензинка, когато избирах моята корола ..

а иначе за дюзите съм чувал , че има някакъв варият кадето ги чистят с ултразвук .. но нямам идея като пари и ефект как е , но при сички положения ще е по-ефтино от нова дюза.
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 08 Юни 2011 01:59

Първо направи втора консултация с друг майстор ама не самозван! За дюзата можеш да пробваш с Хадо, но питай първо Me4oKyX smile.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 08 Юни 2011 19:16

Предвид годините ,ако пуши черно може да е задръстен катализатора,затова има ниска скорост на изгорелите газове,а от там турбото не работи добре.

juvefen
Мнения: 18
Регистриран на: 02 Мар 2010 20:59
Местоположение: Sofia

Мнение от juvefen » 08 Юни 2011 19:39

Колега Power как де се провери катализатора ?

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 08 Юни 2011 19:56

Като се разреже ламарината.
Той и без това не работи както при бензиновите коли,така че не знам въобще защо ги слагат.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 08 Юни 2011 21:01

Като се изреже ламарината, направо го махай със засилка и го мятай там на някой ауспухджия, че и без пари ще ти го махнат.... Колата без него работи доста по-меко и по-леко, особено в ниските обороти biggrin.gif

Аватар
saho
Мнения: 379
Регистриран на: 19 Сеп 2010 07:45
Местоположение: гр. Петрич

Мнение от saho » 08 Юни 2011 22:40

Ако пуши бяло и смърди е предварение на помпата-гнп, малко вероятно е проблем с дюзите - колата е 2003 г. Имах сузуки произведено 2000г пушеше бяло-задушливо /не винаги/, и си го оправих сам с роване в интернет.

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 09 Юни 2011 14:46

saho написа:Ако пуши бяло и смърди е предварение на помпата-гнп, малко вероятно е проблем с дюзите - колата е 2003 г. Имах сузуки произведено 2000г пушеше бяло-задушливо /не винаги/, и си го оправих сам с роване в интернет.
Каква помпа ,какви пет лева?
Колата е комън-рейл,на кое ще дадеш предварение ,че не се сещам? wacko.gif

juvefen
Мнения: 18
Регистриран на: 02 Мар 2010 20:59
Местоположение: Sofia

Мнение от juvefen » 10 Юни 2011 13:12

Здравейте,
Благодаря на всички които споделиха мнения и опит. Днес ходих на нова диагностика, само че този път в Пит Стоп и останах много доволен от обслужването там. Дюзите са почти ОК, с една добавка за почистване ще са направо "нови". За проблема с турбото май е запушен ЕГР клапана или са запушени катализаторите. Мисля да го почистя и махна катализаторите и да видим как ще е ? smile.gif

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 10 Юни 2011 15:07

Това вече е ЛОГИЧНА диагностика biggrin.gif Честито, махай катализатора, вземи добавка за почистване на GOLD EAGLE MAXIMUM CETANE BOOSTER - в ШЕЛ съм я виждал и я хакни цялата в един резервоар, нищо че пише на разфасовките за 260 и 560л - нещо такова.... Тресни я всичката на един резервоар и няма си познаеш колата. А за да нямаш проблеми с глупавия ЕГР напред, слагай поне всеки втори резерзоар добавка. До тогава ще има ХАДО вече, че Голда е по-скъпичка :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта