Проблем с Корола Д4Д дюза и турбо
Проблем с Корола Д4Д дюза и турбо
Здравейте колеги,
Колата е Корола Д4Д 2000 кубика 2003 година и отскоро забелязах, че колата пуши доста, стана малко по - тромава, но разхода на гориво си е същия. Вчера бях на диагностика и ми казаха, че има два сериозни проблема.
Първият: Турбото надувало не достатъчно до 140 - 160 килопаскала. Вариантите били няколко да е спукан някои маркуч, да е зацапан някакъв негов датчик или клапан вътре в него.
Вторият: Дюзата на първия цилиндър не реагирала по никакъв начин и варианта бил НОВА. Има ли някакви други варианти, или присъдата е тежка / скъпа / ?
Колата е Корола Д4Д 2000 кубика 2003 година и отскоро забелязах, че колата пуши доста, стана малко по - тромава, но разхода на гориво си е същия. Вчера бях на диагностика и ми казаха, че има два сериозни проблема.
Първият: Турбото надувало не достатъчно до 140 - 160 килопаскала. Вариантите били няколко да е спукан някои маркуч, да е зацапан някакъв негов датчик или клапан вътре в него.
Вторият: Дюзата на първия цилиндър не реагирала по никакъв начин и варианта бил НОВА. Има ли някакви други варианти, или присъдата е тежка / скъпа / ?
точно заради изброените от теб проблеми заложих на бензинка, когато избирах моята корола ..
а иначе за дюзите съм чувал , че има някакъв варият кадето ги чистят с ултразвук .. но нямам идея като пари и ефект как е , но при сички положения ще е по-ефтино от нова дюза.
а иначе за дюзите съм чувал , че има някакъв варият кадето ги чистят с ултразвук .. но нямам идея като пари и ефект как е , но при сички положения ще е по-ефтино от нова дюза.
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Каква помпа ,какви пет лева?saho написа:Ако пуши бяло и смърди е предварение на помпата-гнп, малко вероятно е проблем с дюзите - колата е 2003 г. Имах сузуки произведено 2000г пушеше бяло-задушливо /не винаги/, и си го оправих сам с роване в интернет.
Колата е комън-рейл,на кое ще дадеш предварение ,че не се сещам?

Здравейте,
Благодаря на всички които споделиха мнения и опит. Днес ходих на нова диагностика, само че този път в Пит Стоп и останах много доволен от обслужването там. Дюзите са почти ОК, с една добавка за почистване ще са направо "нови". За проблема с турбото май е запушен ЕГР клапана или са запушени катализаторите. Мисля да го почистя и махна катализаторите и да видим как ще е ?
Благодаря на всички които споделиха мнения и опит. Днес ходих на нова диагностика, само че този път в Пит Стоп и останах много доволен от обслужването там. Дюзите са почти ОК, с една добавка за почистване ще са направо "нови". За проблема с турбото май е запушен ЕГР клапана или са запушени катализаторите. Мисля да го почистя и махна катализаторите и да видим как ще е ?

- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Това вече е ЛОГИЧНА диагностика biggrin.gif Честито, махай катализатора, вземи добавка за почистване на GOLD EAGLE MAXIMUM CETANE BOOSTER - в ШЕЛ съм я виждал и я хакни цялата в един резервоар, нищо че пише на разфасовките за 260 и 560л - нещо такова.... Тресни я всичката на един резервоар и няма си познаеш колата. А за да нямаш проблеми с глупавия ЕГР напред, слагай поне всеки втори резерзоар добавка. До тогава ще има ХАДО вече, че Голда е по-скъпичка 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта