Състояние на Toyota Corolla 2006 - нормално ли е?
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Май 2011 10:16
Състояние на Toyota Corolla 2006 - нормално ли е?
Здравейте,
тъй като съм на път да си купувам кола и доста съм се зарибил да си взема тойота започнах да ги разглеждам, но днеска забелязах на една корола бензин 1.6 че държи на празен ход обороти около 620, а при махната капачката за масло и работа на тихи обороти от отвора излизаше доста силна струя въздух съпроводена от непрестанно летене на капчици масло. Честно казано такова държание не съм виждал при друг автомобил и затова питам дали е нормално?
тъй като съм на път да си купувам кола и доста съм се зарибил да си взема тойота започнах да ги разглеждам, но днеска забелязах на една корола бензин 1.6 че държи на празен ход обороти около 620, а при махната капачката за масло и работа на тихи обороти от отвора излизаше доста силна струя въздух съпроводена от непрестанно летене на капчици масло. Честно казано такова държание не съм виждал при друг автомобил и затова питам дали е нормално?
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Май 2011 10:16
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Май 2011 10:16
Здравей колега,
Насочил си се в правилната посока относно покупката на Тойота.
МехаННика не е искал да те обиди, а просто да ти каже (по негов си начин), че има и други варианти да разбереш дали е читав някой двигател. Виждам, че си чел редовно темите по форумите (различни от този на тойота) там навсякъде пише едно и също и предполагам, че си прочел следното:
!!!ЦИТАТ!!!
3. Двигател
Вижте дали оборотите на празен ход са стабилни, не трябва да имат видими колебания.
Ако "играят" имайте предвид сериозни ремонти!!!!(избягвайте такива коли!!!!)
Принципно повече от 1000 оборота при загрял двигател НЕ са нормални!
Подавайте разко газ на двигателя, вижте дали поема/укротява добре (реагира адекватно)
Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не трябва да духа!!!!!!!!
Това е много важно!!!!!
Ако духа бягайте далеч от такъв двигател. Вижте също така около гърловината и по долната част на капачката за налепи.Не трябва да има такива!!!!
ако наслояванията са бели или жълтеникави, значи маслото се смесва с антифриз
ако са черни то най-вероятно маслото не е сменяно или има доста добавки.
Та отново да се върнем на въпроса >>>това, че пръска масло ти показва едиствено, че има масло в двигателя...
Принципно аз лично знам, че се гледа се тръбичката в която влиза пръчката за нивото на маслото ... и пак не е сигурно, защото от там може да духа и поради много други причини, освен от развален мотор.
Предлагам ти закраш автомобила до някой сервиз и срещу скромна сума (около 30 лв.) те ще ти кажат дали автомобила е ОК или не. Виж ако продавача ти откаже това то тогава можеш да се съмняваш!
Е това е от мен!
Успех в покупката,
Поздрави,
Ники
Насочил си се в правилната посока относно покупката на Тойота.
МехаННика не е искал да те обиди, а просто да ти каже (по негов си начин), че има и други варианти да разбереш дали е читав някой двигател. Виждам, че си чел редовно темите по форумите (различни от този на тойота) там навсякъде пише едно и също и предполагам, че си прочел следното:
!!!ЦИТАТ!!!
3. Двигател
Вижте дали оборотите на празен ход са стабилни, не трябва да имат видими колебания.
Ако "играят" имайте предвид сериозни ремонти!!!!(избягвайте такива коли!!!!)
Принципно повече от 1000 оборота при загрял двигател НЕ са нормални!
Подавайте разко газ на двигателя, вижте дали поема/укротява добре (реагира адекватно)
Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не трябва да духа!!!!!!!!
Това е много важно!!!!!
Ако духа бягайте далеч от такъв двигател. Вижте също така около гърловината и по долната част на капачката за налепи.Не трябва да има такива!!!!
ако наслояванията са бели или жълтеникави, значи маслото се смесва с антифриз
ако са черни то най-вероятно маслото не е сменяно или има доста добавки.
Та отново да се върнем на въпроса >>>това, че пръска масло ти показва едиствено, че има масло в двигателя...

Принципно аз лично знам, че се гледа се тръбичката в която влиза пръчката за нивото на маслото ... и пак не е сигурно, защото от там може да духа и поради много други причини, освен от развален мотор.
Предлагам ти закраш автомобила до някой сервиз и срещу скромна сума (около 30 лв.) те ще ти кажат дали автомобила е ОК или не. Виж ако продавача ти откаже това то тогава можеш да се съмняваш!
Е това е от мен!
Успех в покупката,
Поздрави,
Ники
Това, че караш Мерцедес не те прави ШофЬОр!
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Май 2011 10:16
Да Nily_p чел съм, гледал съм и като харесам нещо със сигурност ще мина през сервиз, просто искам да не ходя за всяка кола а само за тези които си струват защото пазара доста се е променил спрямо по рано когато имаше много читави коли. На една и пуши двигателя, друга ръждясала и т.н Говоря не за тойота а по принцип каквото съм гледал. Затова ми беше и интересно какви са оборотите нормално при празен ход. Иначе ако имате предложения за някои който продава авенсис/корола 2003-2005 може да споделите 

Ами аз съм с 1.6 VVT-i двигателя, произвеждан от 2003 година (код 3ZZ-FE) Ако говориш за същия - държи обототи на 650. По спомен в книжката му пишеше, че нормални оботори на празен ход са 750 плюс минус 100, демек от 650 до 850. Успех 
PS. Аз не мога да разбера какво може да не му е наред на тоя железен двигател. След фейслифта на авенсис от 2006 година двигателя е ошлайван перфектно. Премахнати са проблемите от по-ранните издания от 2003 година. Разбира се ако говориш за Dual VVT-i двигателя - там не знам как е. Аз говоря за обикновеното VVT-i 110 коня.

PS. Аз не мога да разбера какво може да не му е наред на тоя железен двигател. След фейслифта на авенсис от 2006 година двигателя е ошлайван перфектно. Премахнати са проблемите от по-ранните издания от 2003 година. Разбира се ако говориш за Dual VVT-i двигателя - там не знам как е. Аз говоря за обикновеното VVT-i 110 коня.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
Здравейте,under_grounda написа:Може просто да споделите примерно при вашите автомобили какви са нормалните обороти на празен ход, от там нататък сам ще си правя изводите.
Без да мога да твърдя че имам техническа грамотност по отношение на двигатели и коли мога да споделя опита си с Toyota след 2005та
Бензинов двигател 1.4vvti лято след запалване и пуснат климатик вдига обофотите на 800-900 и да 15тина секунди ги сваля. Зимата оборотите при старт достигат 1200-1300 и времето което ги държи се измерва в минути. Дизелов двигател при студено време вдига на 1000 и плавно си ги сваля до към 800.
При малкия бензин ме е притеснявало това че на моменти оборотите се сваляха до към 600 при загрял двигател което изглежда малко странно - спираш на сфетофар и тя претриса! Държането на спирачката натисната (излишно действие малко, защото ако си спрял е достатъчно да си докоснал само педала ) също вдигаше оборотите.
За сравнение при дизела тези ефекти не съм ги наблюдавал.
Бензина който описвам е от 2005 до 2008. Не е последния optimum drive двигател.
Надявам се че съм бил полезен! ;)
Между другото тази седмица ходих с един комшия в тмауто за 3-4 годишна кола и му намерихме короло 1.6vvti sol от там - регистрирана 2006 на около 70000 км. Ако са ти интересни виж www.usedcars.bg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта