D-CAD или D-4D

yokibull
Мнения: 2
Регистриран на: 09 Юни 2011 13:00

D-CAD или D-4D

Мнение от yokibull » 09 Юни 2011 13:05

Здравейте на всички от форума ,

Навил съм се да си купя Toyota Rav 4 - след 2008г. и по-точно дизел и след кратко преглеждане на предлаганите по интернет автомобили забелязвам че масово се продават D4D и по-малко D-CAD двигател. Този на които съм се спрял за сега е D-CAD ! Ако някои може да сподели впечътления - предимства и недостатъци ще му бъда благодарен !

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от lederman » 09 Юни 2011 13:49

Има писано по темата във Форума :)

Основното което се брои за минус на D-CAT са прецизните пиезо-дюзи. проблема е, че при тях има сериозни изисквания за качеството на горивото, а то в България не е доказано....
Вторият проблем е цената им ... "нормалните" комънрейл дюзи да доста скъпи (600-1000 лв.) а тези отивали към 2000лв. (цената е за 1 дюза).
Цитираните цени са примерни (от форума) за щастие не съм се сблъсквал с покупка :) Аз съм с D4D
Успех с избора :)

Поздрави :thumbsup:
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 09 Юни 2011 14:48

lederman написа: "нормалните" комънрейл дюзи да доста скъпи (600-1000 лв.) а тези отивали към 2000лв. (цената е за 1 дюза)...
Това са градски легенди. Дюзите са на една цена, можеш да провериш в Toyodiy.com. 2000лв е 'петата' дюза, която я няма при 2AD-FTV.

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от lederman » 09 Юни 2011 15:36

Scott написа:Това са градски легенди. Дюзите са на една цена, можеш да провериш в Toyodiy.com. 2000лв е 'петата' дюза, която я няма при 2AD-FTV.
Вероятно (дано biggrin.gif) си прав за цените. Нещо не се ориентирах и не намерих цена на дюзите в toyodiy.... но не споря за цените. Както написах горе съм цитирал мнения от форума...

Не съм сигурен обаче за 5-тата дюза

ето един хубав клип да D4D двигателите в който показват и 5-та дюза

http://www.youtube.com/watch?v=sHN5JlP4Z90&NR=1

и още един интересен клип.
http://www.youtube.com/watch?v=jWv5gYWv ... re=related

но да не разваляме темата на човека.

Поздрави :thumbsup:
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 09 Юни 2011 15:54

Scott - кое е градската легенда??! Я дай цена за нова дюза от където и да, и да НЕ Е над 1500лв.... Щото май няма такова животно, особено за Тойота, то за другите пак няма..... Да не говорим и за другия факт, че пиезо дюзите умират каквото и да ги правиш след определен брой "щракания" и след това НЯМА оправия до ден днешен - просто се сменят с нови... А при Д4Д този проблем вече има заобикаляне и стават като нови laugh.gif И все пак тръпна в очакване да ми дадеш цена за по 600-1000лв за пиезо дюза, щото отивам и купувам на няма и 8000лв Авенсис 2008-ма Д-кат с умрели дюзи!!

Аватар
BIS
Мнения: 438
Регистриран на: 20 Яну 2011 15:57
Местоположение: Варна

Мнение от BIS » 09 Юни 2011 16:03

Е как да ти даде такава цена, като я няма никъде? biggrin.gif
TOYOTA Avensis D4D-2002g.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 09 Юни 2011 17:35

Me4oKyX написа:Scott - кое е градската легенда??!
Ето ти цените от Toyodiy:
2AD-FHV
2AD-FTV

tanto
Мнения: 86
Регистриран на: 05 Яну 2011 17:34
Местоположение: София

Мнение от tanto » 09 Юни 2011 18:56

Привет,

Аз имам от 6 месеца Рав 4 D-Cat, но е от края на 2006! Още не съм се сблъсквал с "дюзите". Повече се предлагат D4D, защото в българските представителства на Тойота до скоро се предлагаха Рав 4 D-Cat само с най-високото оборудване, която излизаше към 72-3 000 лв. Ако влезеш в mobile.de ще видиш че има доста D-Cat в германия примерно. моята алтернатива беше Рав 4 D-Cat 177 hp или D4D 136 hp, а ми се искаше да е по-мощна и така избрах. Ако не греша след 2008 (или беше 2009) вече D4D са 150 hp, така че може би е по-добър вариант, предвид че е по-стандартен и по-малко претенциозен двигател и разходът му е по-малък.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 10 Юни 2011 00:32

Както и да го смятам, 850 евра са 1700лв - ТОВА е предполагаема цена. ВИНАГИ има разлика от сайта, до реалната цена. Да не говорим, че това е цена БЕЗ доставка, БЕЗ монтаж и т.н..... Дребни подробности..... Но както и да ги смятам, 4х1700 са си едни 6800лв като ТЕОРЕТИЧЕН МИНИМУМ..... който НИКОГА не можеш да постигнеш :whistle:

П.П. Последните 5 поръчки за части на Тойота от дилър в Англия, цените от сайта са подобни, само дето са почти обърнати в паундове..... И в Германия ми търсиха разни части приятели - цената отива над 800 паунда.... Смятай rolleyes.gif

yokibull
Мнения: 2
Регистриран на: 09 Юни 2011 13:00

Мнение от yokibull » 10 Юни 2011 10:21

Blagodaria na Lederman i Tanto za mneniata.
Tanto pri men varianta za sega e 136 hps D4D veche za sledvashtiat dvigatel ot 2009 s 150hps cenata stava nad parite koito sam prigotvil :)
Inache prochetoh malko v chujdi forumi za D-CAD i do kolkoto razbrah stava na vapros za usavarshenstvan D4D s cel izhvarliane na po-malko CO2 v atmosferata , no sashto ne sam sigruen do kolkoto razbrah Toyota ne dava garancia za D-CAD dvigateli prodavani ot dilari v Bulgaria i oshte niakolko strani zaradi niskoto kachestvo na Disela koito ni prodavat tuk!

shoker
Мнения: 67
Регистриран на: 15 Май 2008 16:06
Местоположение: Пазарджик

Мнение от shoker » 10 Юни 2011 11:01

Ако колата е в гаранция и двигателя си е в гаранция. Само имай в предвид, че D-Cat не се препоръчва за автомобил, който се шофира основно градско...

tanto
Мнения: 86
Регистриран на: 05 Яну 2011 17:34
Местоположение: София

Мнение от tanto » 10 Юни 2011 11:36

Да, това е вярно, че ако ще го караш предимно градско не е най-добрата идея да е D-cat. В София по малките улички в центъра, където понякога и на трета не мога да кача, двигателят не се чувства много комфортно и харчи много. На мен в представителството на тойота в Пазарджик ми казаха, че са им провеждали обучение на всички представителства в бг и ако имаш D-cat и го караш предимно градско трябва да се изкарва периодично (не разбрах точно на какви интервали, но май поне на седмица две) извън града, където на висока скорост да му дадеш възможност да си изхвърли замърсяванията в петата дюза, защото иначе възниквали проблеми.
Аз съм доволен от колата засега, но явно наистина е по-чувствителна към некачественото гориво в родината ни. Ако тепърва купувах може би щях да се замисля дали да не взема D4D, но станах член на форума чак след покупката и не почерпих от огромното знание и опит :) навреме!
Иначе като цяло Рав 4 е много приятна колица и като изключим малко по-твърдата возия е супер функционална като размери и проходимост, но за това са се изписали доста теми тук във форума

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 10 Юни 2011 19:29

От друга страна за какво ти е 170к.с кола з апредимно градско?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Юни 2011 19:37

Ем чи да си прави бърн аути :) .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: G.Nikolov и 10 госта