Имам едно питане -
На скоро направих полувинчат ремонт на мотора преди 4000км 3S-GE 103kw заради прегряване. Смених 2 бутала, сигменти, гумички на клапаните, биелни лагери нооо без шлайфане на главата. Да чукна на дърво не меша масло и вода но пуши неимоверно много от маркуча на капака на клапаните. Значи да уточня не съм слижил оригинални сигменти защото струваха 4 стотака а сложихме от мазда 626 за 100. С малко увеличихме най-горния луфт и паснаха перфектно. Сипах Тотал 7000 пълна синтетика може ли да е проблем маслото заради неговата рядкост или са заминали сигметите заради луфт. Сега на ниски обороти колата буботи но в обороти над 2000 си е моторна резачка смених свещи, кабели, и не се промени работата пак буботи.Ако някой може да
