
Максимални обороти на 3SGE двигател
Максимални обороти на 3SGE двигател
Двигателят е 3SGE Rev3 175hp - заводско ECU. До колкото знам без опасност за двигателя със заводски части 8000 не са проблем. Как става на практика преместването на ограничителя на тази граница. Устройство като Bee*R Rev Limiter достатъчно ли е за това или трябва още нещо. Ако някой има опит ще се радвам да сподели 

Toyota Turbo
Re: Максимални обороти на 3SGE двигател
аз не разбирам много като цяло, но първо провери с какви повдигачи е мотора...хидравлични или механични, ако е с хидравлични трябва да ги смениш.ако не си правил нищо по двигателя ефект няма да има от това да преместиш прекъсвача,а дори и да си направил мисля че ако няма промени по ЕЦУ-то(ако то може да се пипа въобще) също няма да има ефект, защото просто ще си тъпче в едни по-високи обороти.alex72bg написа:Двигателят е 3SGE Rev3 175hp - заводско ECU. До колкото знам без опасност за двигателя със заводски части 8000 не са проблем. Как става на практика преместването на ограничителя на тази граница. Устройство като Bee*R Rev Limiter достатъчно ли е за това или трябва още нещо. Ако някой има опит ще се радвам да сподели
Успех

If in doubt....Flat out!!!
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Re: Максимални обороти на 3SGE двигател
offtopic: двигателя ще има ли някакви други модификаций?? защото повечето мотори са мениджирани така че преди прекъсвача-има спад на мощността и не виждам смисъл от пре-rev-анеalex72bg написа:...:
за момента всичко е заводско - Maximum power : 170.3 PS (168 bhp) (125.3 kW) @ 7000 rpm източник http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=185163 както и много други места - важи за всички Rev3 3SGE (без значение конете - от 168 до 200). Прекъсвачът е на 7250 и спира бензина. Стига се с лекота и на 3-та, така че нека си ходи до 8к пък ако иска да тъпче - по-добре да задържам на 3-та отколкото да включвам за малко 4-та.
Японците го казват ясно:
всичко заводско - максимални безопасни обороти - 8000
валове и пружини - 9000
Въпросът ми беше дали някой има опит с въпросният ограничител - целта е да се изключи заводския ограничител ( на 7250 ) и да спира тока а не бензина (на 8000) - или друг начин с който да се постигне това
Японците го казват ясно:
всичко заводско - максимални безопасни обороти - 8000
валове и пружини - 9000
Въпросът ми беше дали някой има опит с въпросният ограничител - целта е да се изключи заводския ограничител ( на 7250 ) и да спира тока а не бензина (на 8000) - или друг начин с който да се постигне това
Toyota Turbo
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Максимални обороти на 3SGE двигател
А на 2000 оборота на пълна мощност ли е ? Или няма смисъл да кара и с 2000 оборота ? Най-добре да си стои само на 6500 така ли ?rudolf написа:offtopic: двигателя ще има ли някакви други модификаций?? защото повечето мотори са мениджирани така че преди прекъсвача-има спад на мощността и не виждам смисъл от пре-rev-анеalex72bg написа:...:
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
alex72bg написа:...
Въпросът ми беше дали някой има опит с въпросният ограничител - целта е да се изключи заводския ограничител ( на 7250 ) и да спира тока а не бензина (на 8000) - или друг начин с който да се постигне това
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Като си сложих мегата на колата и още нямаше турбо.Съм тествал ускоренията на колата (между две табели на пътя засичах колко ще вдигне от едната до другата) при вдигане на ограничителя с 1200 оборота. Ускорението се подобри но въпреки това колата си тъпчеше в оборотите над отпуснатите от жълтите човечета 

Човек и добре да живее умира .......
То е ясно , че ще тъпче малко , ама все пак си предавка надолу и е доста по-добре отколкото да превключваш. Плюс това като смениш на 8К, след това падаш на 5К оборота а не на 4 и нещо.Т.е вече си над максимален въртящ и конете са там и препускат. Иначе има едно леко забавяне докато стигнеш до 5К, и през това време тягата си е колкото на почти всеки 2.0 бензин. Тия 20-30 конски сили, които има 3S в повече, просто ги няма преди това. И аз бих го преместил прекъсвача на моя, но за съжаление е генерация 2 и може бързо да го изхвърля
заради шайбите над капачките.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта