-
firo77
- Мнения: 14
- Регистриран на: 28 Фев 2011 22:01
- Местоположение: Кюстендил
Мнение
от firo77 » 08 Юни 2011 20:13
Здравейте ,след около 200 км смяната на маслото колата при сутрешно палене и палене 1-2 часа след като мотора е бил загрял,колата прави син малък облак който изчезва за секунди.Маслото е елф 10 w40.Според 2 ма майстори са гумички на клапани,ама странното, че маслото не намалява ,минал съм към 3000км .Другото което маслото е около 2-3,4мм над максимума ?Автомобила е авенсис 2,0 3s fe
Последно промяна от
firo77 на 22 Фев 2013 08:59, променено общо 1 път.
firo77
-
stfn
- Мнения: 113
- Регистриран на: 03 Окт 2009 08:56
- Местоположение: София
Мнение
от stfn » 09 Юни 2011 09:15
малко множко може да му идва това масълце - ако можеш да източиш малко та да го докараш в норма и ще видиш резултата.
Camry 95 2,2,
Camry 07 2,4,
Camry 12 3.5 - in progress!
stfn
-
Petar
- Мнения: 2029
- Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
- Местоположение: Велико Търново
Мнение
от Petar » 09 Юни 2011 09:57
Следи маслото по начесто
Petar
-
baba_metca
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Мнение
от baba_metca » 09 Юни 2011 16:03
Не съм специалист, но логично погледнато, ако нямаше проблем маслото да е над максимума, нямаше да има максимум на щеката. Със сигурност има оставен толеранс, защото и измерването със щеката не винаги е супер точно. Сега 3-4мм на твоята кола незнам колко милилитра са (провери в книжката колко е от мин до макс и ще добиеш представа) и дали надхвърлят толеранса, но знае ли човек може и да го надхвърлят и да се тормози нещо...
baba_metca
-
xtreme
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
- Местоположение: София
Мнение
от xtreme » 09 Юни 2011 16:14
Размотай я 100-ина километра с над 4500 оборота и виж какво е положението с маслото. Ако има проблем не може да не мръдне поне малко.
xtreme
-
мехаННика
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Мнение
от мехаННика » 18 Юни 2011 17:08
Това че маслото е над максимума не е причина да изпушва при палене,купи си оригинални гумички за клапани и намери някой да ги смени .Също и ангренажния ремък ако е наближил за смяна защото така или иначе се разглобява.
мехаННика
-
firo77
- Мнения: 14
- Регистриран на: 28 Фев 2011 22:01
- Местоположение: Кюстендил
Мнение
от firo77 » 22 Юни 2011 23:00
мехаННика написа:Това че маслото е над максимума не е причина да изпушва при палене,купи си оригинални гумички за клапани и намери някой да ги смени .Също и ангренажния ремък ако е наближил за смяна защото така или иначе се разглобява.
От къде да ги взема че да са оригинални
firo77
-
firo77
- Мнения: 14
- Регистриран на: 28 Фев 2011 22:01
- Местоположение: Кюстендил
Мнение
от firo77 » 22 Юни 2011 23:02
firo77 написа:мехаННика написа:Това че маслото е над максимума не е причина да изпушва при палене,купи си оригинални гумички за клапани и намери някой да ги смени .Също и ангренажния ремък ако е наближил за смяна защото така или иначе се разглобява.
От къде да ги взема че да са оригинални
А възможно ли е да е от маслото?
firo77
-
мехаННика
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Мнение
от мехаННика » 22 Юни 2011 23:22
От маслото като марка или от това че е над максимума? Освен това не каза за какъв двигател става дума .Иначе има раздел сервизи /магазини,прочети малко и ще се ориентираш за части.
мехаННика
-
ceko26
- Мнения: 488
- Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
- Местоположение: София
Мнение
от ceko26 » 25 Юни 2011 11:42
Kарай смело!
Авенсис 3S-FE
ceko26
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта