Toyota Pasео
Toyota Pasео
Имам Toyota Pasео и искам да попитам как мога да и вдигна мощноста, може ли да се сложи турбо или нещо такова и колко горе долу ще струва?
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Всичко може ама струва пари.
Ти колко пари имаш за тунеК?
Ти колко пари имаш за тунеК?
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
mitoko написа:за 5 бона ще си вземеш заводски тубинирана от Англия има да се заринеш
кеф ти старлет 1.3 турбо, селика 2 турбо , мр2 турбо, корола ае86 турбо ...
за "или нещо такова" има и с суперчарджър също
Да ама от англия с обратен волан доста ми е тъпо е така иначе една MR2 с турбо става да ама да е с ляв волан
Обръщане на волан.....или ще свикнеш с деснякаGenev написа:mitoko написа:за 5 бона ще си вземеш заводски тубинирана от Англия има да се заринеш
кеф ти старлет 1.3 турбо, селика 2 турбо , мр2 турбо, корола ае86 турбо ...
за "или нещо такова" има и с суперчарджър също
Да ама от англия с обратен волан доста ми е тъпо е така иначе една MR2 с турбо става да ама да е с ляв волан

A car without TURBO is like a man without BALLS!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
мани го това обръщане ве къде къде по-лесно е да :
- разредиш двигателя
- купиш и монтираш турбо
- купиш и монтираш кулер
- смениш пътищата за всмукване и изпускане
- смениш дюзите
- сложиш електроника
- смениш съедините и евентуално скорости
- смениш спирачни апарати и дискове
- смениш окачване
- купиш и монтираш разтоварващ клапан
и някой други нещица .
Общо взето доста лесна работа !
- разредиш двигателя
- купиш и монтираш турбо
- купиш и монтираш кулер
- смениш пътищата за всмукване и изпускане
- смениш дюзите
- сложиш електроника
- смениш съедините и евентуално скорости
- смениш спирачни апарати и дискове
- смениш окачване
- купиш и монтираш разтоварващ клапан
и някой други нещица .
Общо взето доста лесна работа !
Е ти го отказа на 100%Bass_Man написа:мани го това обръщане ве къде къде по-лесно е да :
- разредиш двигателя
- купиш и монтираш турбо
- купиш и монтираш кулер
- смениш пътищата за всмукване и изпускане
- смениш дюзите
- сложиш електроника
- смениш съедините и евентуално скорости
- смениш спирачни апарати и дискове
- смениш окачване
- купиш и монтираш разтоварващ клапан
и някой други нещица .
Общо взето доста лесна работа !


Toyota Celica 2.0 GT 1997
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
стига сте лъгали човека аз съм свидетел как се слага турбина на опел кадет
без никаква допълнителна електроника лъжеха с дебитомера компа да хвърля гориво ама общо взето нищо не се получаваше докато не сложиха мега и от там почнаха проблемите по купето и кутията и спирачките
без никаква допълнителна електроника лъжеха с дебитомера компа да хвърля гориво ама общо взето нищо не се получаваше докато не сложиха мега и от там почнаха проблемите по купето и кутията и спирачките
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 4 госта