





Благодаря предварително на всички които ще се отзоват колата е от подписа ми
Благодаря колега, но до колкото се се6там ти има6е подобна TOYOTA ако си сигурен че на твоята която е за части тая част е ОК може да се разберем нещо за цена, ако искаш де.PESHO OT MARS написа:Клапата е идентична на всички модели Тойота на които е вграждан този мотор.
Двигателя е 2E-E и се слага доста често на базовите Короли от тези години. Направо търси морга с подобни коли или втора употреба. Не се насочвай към Старлет те са редки а Короли бол.
Ами тази гимнастика сам я направил първо със бензин целия дросел и после в ултразвукова вана, всичко лъсна можех да се оглеждам в тях. Забелязах обаче друго в един от отворите за водата не знам дали е изход или вход има не6то като гумичка която не може да се изкара напъвах я духах от единия край въздух минаваше но като духна от другия край пропускаше много малко, дали действа като тапа да не връща водата от същия маркуч ?????PESHO OT MARS написа:Продадох я преди около месец изцяло вече, но и преди това бях продал вече целия всмукателен колектор така че пак нямаше шанс.
Споко гледам че го има този мотор ще си намери втора ръка.
Отделно на това защо не вземеш да я огледаш хубаво като я свалиш. Проблема е че това всъщност е термостат който се топли от водата на мотора и според температурата управлява един байпасен отвор на дроселовата клапа. И двете неща са потенциално "мръсни" т.е. може във водната част да имаш отлагания от антифриза/водата а пък във въздушната от масло (един от маркучите за картерните газове влиза в този район). Та идеята е да я свалиш и почистиш едно хубаво ако може и белким тръгнала. Поне аз за първи път срещам проблем с такава, докато подобните термостати при VAG са консуматив при Тойота съм останал с впечатлението че са едва ли не вечни.
И това съм го видял вече, топло е но не знам тази гумичка дали трябва да е изобщо там а работата вече побългарена но по най-безболезнения начин. Аз не предполагам бях на елкон и от там ми казаха такаPESHO OT MARS написа:Ако не се лъжа след '90 докъм '96-та мисля че са слагани в най-базовите възможни варианти.
След като предполагаш че това е клапа, уверил ли си се че тече топла вода оттам. Т.е при загрял двигател там зоната дали е гореща.
Другия вариант е да се побългарява ама няма много смисъл защото мисля че ще откриеш кола на части с този мотор.
П.С: Нещо според ToyoDIY излиза че на Королите се е слагал само карбураторния вариант 2Е а не 2Е-Е но нещо тук не им авярвам много много защото съм виждал Корола с 2Е-Е мотор.
Колега бях на майстор и той ми каза какъв е проблема ако имаш идея къде да я закарам да я погледнат в ПЛОВДИВ и да ми кажат със сигурност дали се е при-цакало или трябва да се барне нещо съвсем незначително за да се оправи КАЗВАЙ КАДЕ ДА ХОДЯ. Майстора ми каза дори че е била клеясала дори тази ос вътре и не-можела да се развие, аз иначе също преди това го отварях този механичен смукач и сам го чистил на ултразвукова вана със нагряване но никакъв резултат не даде и затова прибегнах до ЕЛ КОНА. Сега търся тази част в Гърция понеже имам роднини там и чакам да видя дали ще я намерят и колко ще ми струва да си направя сметката. Иначе колата в момента както е побългарена ми падна разхода със близо 2 литра само проблема сега е че при първо палене трябва да задържа педала на газта около 5 секунди на високи обороти и след това е пушка (не знам обаче зимата как ще се държи дали няма да гасни постоянно, надявам се че ще си реша проблема до тогава де)LEXUS написа:Колега, спри да бараш по тия неща, защото ще се оплетеш като в калчища и колата няма да работи нормално. Има много клапани вакумни, тръбички и системки, автоматичния смукач и всичко е с точен ред, ако разбъркаш нещо и почнеш да се учиш , както ти правиш, нещата няма да са наред. Не си отворил жигулата пред блока. Отделно малко майстори действително разбират по тия Тойоти и малко знаят какво приказват. Затова, ако искаш точна диагностика и съвет, мога да те насоча къде. другото е някакво извратено побългаряване, което няма да накара колата да работи по-добре.Ако едно се оправи, друго ще се влоши. Изобщо не ръчкай където ти падне и не се учи на тая кола.
Иначе колегата е прав, че тия неща при Тойота са както се казва вечни и проблеми дават или от неправилна диагностика, или от някакво замърсяване.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта