катализатор YARIS
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 26 Ное 2010 16:57
катализатор YARIS
Здравейте ! Имам следният проблем - преди 2 седмици колата започна да губи мощност. Закарах я на майстор, който каза, че катализатора е заминал и нарави две дупки за да излизат отработените газаве, но проблема си остана.
Закарах я на диагностика в TOYOTA. Казаха, че с двигателят всичко е наред и потвърдиха за катализатора, но имаше зацапване на дебитомера. След почистването му колата се оправи, но ми светна чека на двигателя. Въпросът ми е възможно ли е да свети чека заради пробитият катализатор?
Закарах я на диагностика в TOYOTA. Казаха, че с двигателят всичко е наред и потвърдиха за катализатора, но имаше зацапване на дебитомера. След почистването му колата се оправи, но ми светна чека на двигателя. Въпросът ми е възможно ли е да свети чека заради пробитият катализатор?
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
- raider_yaris
- Мнения: 103
- Регистриран на: 08 Май 2007 01:01
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 26 Ное 2010 16:57
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 26 Ное 2010 16:57
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
добре де колеги , няма ли решение на въпроса с тия катализатори с тия сонди , и на мен като излезна извън града като карам с 90 100 след 50-60 км ми светва чека заради тоз катализатор иначе в града минавам по 100 200 300 и никакъв чек не светва ... до сега с колкото маистори съм говорил вкючително и в оторизиран сервиз на тойота секи овърта .. ам можело ам така ам онака .. никои до сега не ми е казал ш стане пич докараи я еди си каде ще стане работата .. накрая ще зема запиша една магистратура по гаражно маисторство да си опрая колата и тъпия катализатор...
излишно е някои много начетен колега да ми споменава , че мога да си заменя катализатора с нов.
излишно е някои много начетен колега да ми споменава , че мога да си заменя катализатора с нов.
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
защото нямам пари за глупости , катализатори да си купуват европейците аз съм българин и нямам заплата 2000 хил евро все още и също така съм вътрешно убеден , че има начин да се цакне системата просто е въпрос на време и на мисъл от правилния човекFido Dido написа:Защо?lubooo написа:излишно е някои много начетен колега да ми споменава , че мога да си заменя катализатора с нов.

пс: по моята елементарна логика тия сонди мерят показатели на входа и на изхода на катализатора и в града с по-малка скорост явно показателите са в норма щом не свети чека , а при поддържане на по-вискока скорост от увеличаване на потока изгорели газове явно има разминаване на тия показатели което не е в норма , та обмислям да отклоня част от отработените газове преди катализатора за да може когато се движа по бързо притока на газове до катализатора да е занижен и да не ми свети чека ... biggrin.gif ако проработи мисля го патентовам и ш отварям гаража да прая катализатори laugh.gif
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Любо,
приятелю,
първата сонда няма нищо общо с катализатора. Тя е за смесообразуването.
Втората сонда вече ще ти е проблем. Дори и да успееш да я излъжеш, което много ме съмнява, след време, като ти окичат газ-анализатора на ГТП, как ще излъжеш тях?
И ако ти предложа чисто нов катализатор за 200 лв., плюс 50-60лв. за монтаж, би ли ги дал на някой псевдо-разбирач да ти рови по ЕКУ-то на колата?
Преди време един колега с Авенсис дойде с побеляла коса, защото му се беше запушил катализатора и в ТМ-Ауто са му искали 2 500 лв. с монтажа.
Лошото е, че при този модел рънърите на колектора влизат директно в катализатора, без присъединителен фланец.
Отстраних стария катализатор и му монтирах нов, универсален, с всички щитове и планки за укрепване, преди меката връзка за 450лв.
Значи - има как.
Не бързай с експериментите.
приятелю,
първата сонда няма нищо общо с катализатора. Тя е за смесообразуването.
Втората сонда вече ще ти е проблем. Дори и да успееш да я излъжеш, което много ме съмнява, след време, като ти окичат газ-анализатора на ГТП, как ще излъжеш тях?
И ако ти предложа чисто нов катализатор за 200 лв., плюс 50-60лв. за монтаж, би ли ги дал на някой псевдо-разбирач да ти рови по ЕКУ-то на колата?
Преди време един колега с Авенсис дойде с побеляла коса, защото му се беше запушил катализатора и в ТМ-Ауто са му искали 2 500 лв. с монтажа.
Лошото е, че при този модел рънърите на колектора влизат директно в катализатора, без присъединителен фланец.
Отстраних стария катализатор и му монтирах нов, универсален, с всички щитове и планки за укрепване, преди меката връзка за 450лв.
Значи - има как.
Не бързай с експериментите.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 26 Ное 2010 16:57
Fido Dido написа:Любо,
приятелю,
първата сонда няма нищо общо с катализатора. Тя е за смесообразуването.
Втората сонда вече ще ти е проблем. Дори и да успееш да я излъжеш, което много ме съмнява, след време, като ти окичат газ-анализатора на ГТП, как ще излъжеш тях?
И ако ти предложа чисто нов катализатор за 200 лв., плюс 50-60лв. за монтаж, би ли ги дал на някой псевдо-разбирач да ти рови по ЕКУ-то на колата?
Преди време един колега с Авенсис дойде с побеляла коса, защото му се беше запушил катализатора и в ТМ-Ауто са му искали 2 500 лв. с монтажа.
Лошото е, че при този модел рънърите на колектора влизат директно в катализатора, без присъединителен фланец.
Отстраних стария катализатор и му монтирах нов, универсален, с всички щитове и планки за укрепване, преди меката връзка за 450лв.
Значи - има как.
Не бързай с експериментите.
fido dido аз съм убеден , че ти си доста наясно с цялата система , но искам да ти кажа , че съм минавал на газ анализатор с опел вектра А с тотално ръждясали и издънени тръби и буквално според анализатора колата беше свръх екологичен автомобил , помня как човека я погледна колко е издънена и каза ае заминаваи идеален си biggrin.gif .. та докато доидат времената да ме спрат от движение за това , най -вероятно колата ще я кара някои циганин или ще е в морга за части...
другото което е 400 лв нито са много нито са малко , но ако трябва в момента да реша дали си стува да ги дам , по скоро не бих ги дал защото това , че ми свети чек-а извън града и с едно вадене на клемата нещата си идват на мястото до следващия път не ме притеснява особено .
и все пак , защо мислиш че не може да се излъже втората сонда , релно разликата между шофирането градско и шофирането извънградско е скоростта и най-вече поддържането на по висока скорост аз поне друга разлика не виждам ? може и аз да не съм много в час с нещата , даже е доста вероятно , но все си мисля , че не може да е толкова перфектно измислена тая система , че да не може да се излъже biggrin.gif
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Любо, тая че може да се излъже - може.
Въпросът е кога и как и колко ще струва. До този момент не става, дори и за ЕКУ Бош, да не говорим за Денсо.
На един каталясал европейски дизел, с катализатор и филтър за твърди частици - да елиминираш ЕГТ и вакуумните датчици, струва 400 лв.
После ти го премахвам механично. Което е пак 30-40 лв. отгоре. Но това важи само за европейските кошници.
При нашите дараци е по-друго. Но ме съмнява, че цената ще е по-малка.
По-скоро ще е нагоре.
П.П. Хонда, 85-та година, карбуратор - още минава Еко-нормите в щатите.
Въпросът е кога и как и колко ще струва. До този момент не става, дори и за ЕКУ Бош, да не говорим за Денсо.
На един каталясал европейски дизел, с катализатор и филтър за твърди частици - да елиминираш ЕГТ и вакуумните датчици, струва 400 лв.
После ти го премахвам механично. Което е пак 30-40 лв. отгоре. Но това важи само за европейските кошници.
При нашите дараци е по-друго. Но ме съмнява, че цената ще е по-малка.
По-скоро ще е нагоре.
П.П. Хонда, 85-та година, карбуратор - още минава Еко-нормите в щатите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта